SC Heerenveen - Ajax 05-10-2008
- SylvievdVaart
- Monkey Tonk
- Monkey Tonk
Sneu. Maar ik zal me er niet meer mee bemoeien.Monkey Tonk schreef:LucaS schreef:Goh, wat worden veel mensen vrolijk van mijn opmerkingen. Maar uiteraard is je argument dusdanig sterk monkey dat ik nu om ben. Kinderachtig type
Wat voor argument? Wat jij allemaal uitbrouwt over deze sport is niet meer bij te houden.
I think I lost my fucking headache
Je hoeft je niet aangesproken te voelen! Zit me gewoon groen en geel te ergeren.Kowalczyk schreef:Waar gaat dat de hele tijd over?goodfella schreef:Grappig hoe jullie kakkerlakken hier voldoening uit halen!
Wie zijn er kakkerlakken?
Heb ik iets gemist, of schelden we elkaar daar tegenwoordig voor uit?
K.
- Ajaciedjuh
Ach, hou toch op met dat kakkerlakkengedoe. Als Ajax hier met 4-0 verliest (als het daar bij blijft) is dat toch beschamend? En dan mag je best kritisch zijn over degene die eindverantwoordelijk is voor dit team?goodfella schreef:Grappig hoe jullie kakkerlakken hier voldoening uit halen!
Ik heb eredivisie live genomen, omdat ik dacht dat Ajax het goed zou doen dit seizoen. Maar helaas...
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
ik zit op werk en heb dus geen radio en of televisie aan staan.
Eerst dacht ik het kan niet slechter dan thuis verliezen, TOPPIE romana
Maar nu 4-0 en dan te bedenken dat al onze internationals deze week interkands gaan spelen en dan pas 16-10 pas weer terug komen en dan op 18-10 thuis tegen een zeer sterk positief ingesteld Groningen, vrees ik ook thuis een afgang....
Maar goed hoe lang blijft ajax nog hiermee doorgaan...... en we kopen er nog... middenvelders/aanvallers...
Misschien is handig om eens een verdediger aan te stellen als Trainer.
Adieau MvB
Eerst dacht ik het kan niet slechter dan thuis verliezen, TOPPIE romana

Maar nu 4-0 en dan te bedenken dat al onze internationals deze week interkands gaan spelen en dan pas 16-10 pas weer terug komen en dan op 18-10 thuis tegen een zeer sterk positief ingesteld Groningen, vrees ik ook thuis een afgang....
Maar goed hoe lang blijft ajax nog hiermee doorgaan...... en we kopen er nog... middenvelders/aanvallers...
Misschien is handig om eens een verdediger aan te stellen als Trainer.
Adieau MvB
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
ik denk niet dat je de enige bent....Duke schreef: Ik heb eredivisie live genomen, omdat ik dacht dat Ajax het goed zou doen dit seizoen. Maar helaas...
11.95 p.m betaal ik nu en als ik dan bedenk dat ik om het weekend moet werken en dan daarnaast een dramatisch Ajax, ben ik bang dat ik gaat opzeggen.
Adieau MvB.
Weer op zoek naar een Interim coach..
psst... je kan NEC ook nog zien hoor.. ;)mattie schreef:ik denk niet dat je de enige bent....Duke schreef: Ik heb eredivisie live genomen, omdat ik dacht dat Ajax het goed zou doen dit seizoen. Maar helaas...
11.95 p.m betaal ik nu en als ik dan bedenk dat ik om het weekend moet werken en dan daarnaast een dramatisch Ajax, ben ik bang dat ik gaat opzeggen.
Adieau MvB.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Ajaciedjuh