Feyenoord - Ajax 21-09-08
Hij zei zelf dat-ie helemaal fit was.wimpey schreef:Ik snap niet dat ze niet rustig aan doen met Sulejmani. Lijkt me beter om die jongen een paar weken volledige rust te geven om hem volledig te laten herstellen. Op deze manier draait die jongen de vernieling in en gaat van blessure naar blessure.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
-
- AT Toto winner 15/16
Hij kent z'n lichaam: als het niet 100% gaat, moet ie een seintje geven en een wedstrijd overslaan. Ook al is het in Servie of tegen Feyenoord. Aan de technische - en medische staf om die jongen (ook tegen zichzelf) in bescherming te nemen.Voetske schreef: Je zag hem ook vloeken/praten richting de technische staf enz.Net alsof ie kwaad was .. misschien, net wat jij zegt, toch te vlug weer het veld op gestuurd ..
Ja, hij beslist wedstrijden voor Ajax en natuurlijk wil MVB (en Sulejmani zelf) dat ie speelt, maar als ie blijft kwakkelen kun je er de donder op zeggen dat ie binnenkort een ernstige blessure oploopt.
Volgens de berichten dus scheurtje in de hamstring, dus dat is zes weken out ..wimpey schreef:Hij kent z'n lichaam: als het niet 100% gaat, moet ie een seintje geven en een wedstrijd overslaan. Ook al is het in Servie of tegen Feyenoord. Aan de technische - en medische staf om die jongen (ook tegen zichzelf) in bescherming te nemen.Voetske schreef: Je zag hem ook vloeken/praten richting de technische staf enz.Net alsof ie kwaad was .. misschien, net wat jij zegt, toch te vlug weer het veld op gestuurd ..
Ja, hij beslist wedstrijden voor Ajax en natuurlijk wil MVB (en Sulejmani zelf) dat ie speelt, maar als ie blijft kwakkelen kun je er de donder op zeggen dat ie binnenkort een ernstige blessure oploopt.
Blij met de punten ...
een handige website: http://rojadirecta.com/dapprestrijder schreef:THANKS!!! Erg handig! Beter dan zo'n justintv zonder geluid.Donkey Shot schreef:heb je de juiste player [tvuplayer] dan is dit wat voor de tweede helftM schreef:Bij gebrek aan beeld zit ik maar radio rijnmond te luisteren.. heerlijk die balende kakkerlakken achter de microfoon
tvu://70859/
-
- AT Toto winner 15/16
Maar wat was v.d. Wiel aan het doen, die zette de deur wagenwijd open voor Bizeswar ...brigade zuid schreef:Gadverdamme weer zo beschamend de kleedkamer uit, net als eerste helft! Ik kan hier niet tegen!!!!
Laatst gewijzigd door 999 op zo sep 21, 2008 12:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Inderdaad, zeg. Het lijkt wel alsof ze het gewoon expres doen af en toe. Ajax is gewoon niet in staat te voetballen tussen de 45-60 minuut. Zo onprofessioneel.brigade zuid schreef:Gadverdamme weer zo beschamend de kleedkamer uit, net als eerste helft! Ik kan hier niet tegen!!!!
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09