We moeten ons eerst nog plaatsen voor de poule.Arwin schreef:Het lijkt me dat je in ieder geval de poulefase wel overleefd. Welke ronde zit je dan daarna? Na de poule is het een kwestie van wie je loot.
UEFA Cup 2008-2009
Gewoon met deze elftal beginnen:
Stekelenburg
Van der Wiel
Oleguer
Vermaelen
Emanuelson
De Jong
Lindgren
Vertonghen
Suarez
Huntelaar
Sulejmani
Maar het zullen wel weer Silva, Sarpong, en Sno zijn. Als het kan zou ik Gabri een half uurtje mee laten doen.
Stekelenburg
Van der Wiel
Oleguer
Vermaelen
Emanuelson
De Jong
Lindgren
Vertonghen
Suarez
Huntelaar
Sulejmani
Maar het zullen wel weer Silva, Sarpong, en Sno zijn. Als het kan zou ik Gabri een half uurtje mee laten doen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Spijker schreef:Gabri kan nog niet spelen? Lindgren sowieso voor Sno.
805 Teletekst ma 15 sep
***OETBAL******************************
**** voetbal kort
**De Spanjaard Gabri reist niet mee met
Ajax naar Servië voor het eerste duel
met FC Borac in het UEFA Cup-toernooi.
De middenvelder hervatte maandag na een
enkelblessure de training,maar is nog
onvoldoende fit om donderdag in actie
te komen als Ajax tegen Borac speelt.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Kan Oleguer op rechts spelen? De ene keer dat hij Cisse op rechts moest opvangen tegen Roda JC werd hij volledig uitgespeeld. Dat geeft me niet meteen een goed gevoel bij Oleguer als rechtsback.Thomas schreef:Stekelenburg
Oleguer, Van der Wiel, Vermaelen, Emanuelson
Sno, Sarpong, Vertonghen
Suárez, Huntelaar, Sulejmani
Verder blijft dit een kwalitatief zwak middenveld. Hopen dat Gabri en Aissati snel weer fit worden en Lindgren weer een kans krijgt. Je kunt iemand wel altijd op de bank houden omdat hij niet in vorm was in een bepaalde wedstrijd, maar dan pakt hij zijn vorm ook niet meer terug. Vorig seizoen was hij in de tweede competitiehelft onze beste middenvelder.
Als hij dat kan lijkt me dat inderdaad wel het proberen waard dan, met Van der Wiel en Vermaelen in het centrum die wel kunnen opbouwen. Met een Oleguer die naar binnen trekt en een Emanuelson die juist rushes naar voren maakt, heb je in ieder geval elkaar completerende backs.Thomas schreef:Oleguer heeft bij Barcelona veel als doorsluitende rechtsback gespeeld toen ze de Champions League wonnen.
De Jong op de plek van Sno is eigenlijk beter.
Dat bedoel ik inderdaad, Arwin. Zo speelde Barcelona destijds ook met Oleguer aan de ene kant en Van Bronckhorst aan de andere kant. Als de ploeg verder en met name centraal achterin klopt kan het prima, want Van Bronckhorst is absoluut geen betere verdediger dan Emanuelson.
Moet wel gezegd worden dat zowel Vermaelen als Van der Wiel niet geweldig zijn in de lopende duels, maar we moeten het er maar mee doen.
Moet wel gezegd worden dat zowel Vermaelen als Van der Wiel niet geweldig zijn in de lopende duels, maar we moeten het er maar mee doen.
Ik zie het weldegelijk als een klein verschil. Wanneer ik het over knijpen heb gaat het vaak gewoon over incidentele gebeurtenissen in een wedstrijd. Een doorsluitende back wordt opgesteld met het oog op de back aan de andere kant. Hij staat er om de opkomende back meer z'n gang te kunnen laten gaan en naar binnen te trekken achter z'n centrale verdediger wanneer er over de (in dit geval) linker flank wordt aangevallen.