FC Twente - Ajax (23-3-2008)
Ongelooflijk, Urby laat voor de verandering maar weer eens zn man lopen. Verkoop die loser asjeblieft deze zomer! Ze lijken niet te beseffen dat deze wedstrijd gewonnen MOET worden! Lamzakken! Voetballen! 

Laatst gewijzigd door Leon op zo mar 23, 2008 4:06 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.
Maar als Heitinga hetzelfde doet is dat onsportief Johnk.Jöhnk schreef:De scheidsrechter moet het spel stilleggen. Twente speelde daarstraks ook door toen er een eigen speler op de grond lag.Beloki schreef:Sportief team dat Twente, of niet Frank?

Maar typisch Ajax weer om zich toch in de luren te laten leggen op een dergelijke wijze. Ze leren het nooit.
Sorry Beloki, ik heb al vaker aangegeven dat ik het onzin vind dat elke keer als er een speler op de grond ligt, de tegenstander de bal uittrapt. 9 van de 10 keer is er helemaal niets aan de hand (al had Leonardo nu wel echt last zo te zien) en is het gewoon een actie om de tegenstoot eruit te halen.Beloki schreef:Sportief team dat Twente, of niet Frank?
Ik vind er dus helemaal niets onsportief aan dat Twente doorspeeld, zeker niet gezien de actie van Heitinga bij de vorige keer dat Twente wel de bal buitenspeelde.
Maar goed, dit zal ook wel weer niet serieus genomen worden. Ondanks het feit dat ik niet post om te provoceren of zoiets, kan ik momenteel beter weg blijven geloof ik.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Jij kan beter iets krijgen. Dat lijkt me nog veel beter. Bij Heitinga loop je te bleren, maar bij Wilkshire is het geen probleem. Dus nogmaals, krijg iets.Frank schreef:Sorry Beloki, ik heb al vaker aangegeven dat ik het onzin vind dat elke keer als er een speler op de grond ligt, de tegenstander de bal uittrapt. 9 van de 10 keer is er helemaal niets aan de hand (al had Leonardo nu wel echt last zo te zien) en is het gewoon een actie om de tegenstoot eruit te halen.Beloki schreef:Sportief team dat Twente, of niet Frank?
Ik vind er dus helemaal niets onsportief aan dat Twente doorspeeld, zeker niet gezien de actie van Heitinga bij de vorige keer dat Twente wel de bal buitenspeelde.
Maar goed, dit zal ook wel weer niet serieus genomen worden. Ondanks het feit dat ik niet post om te provoceren of zoiets, kan ik momenteel beter weg blijven geloof ik.