Feyenoord - Ajax 11-11-2007
Kans Makaay. Wordt alleen vrijgezet voor Stekel, die goed redt.
Feijenoord drukt de laatste minuten, Ajax houdt tegen en komt er aanvallend niet goed uit.
Feijenoord drukt de laatste minuten, Ajax houdt tegen en komt er aanvallend niet goed uit.
Laatst gewijzigd door Zuidema op zo nov 11, 2007 12:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ajax verliest steeds als het een Belgische scheidsrechter heeft.
Bij LdL zeuren ze een kwartier over de Schwalbe van Suarez door. Heeft hij zich echt zo misdragen de afgelopen tijd? Het gaat bij mij van buffer-misselijk van Suarez-buffer-ze moesten er eens iets aan doen-buffer-in Zuid-Amerika mag dat-buffer-uitstekend dat de scheidsrechter optreedt.

Bij LdL zeuren ze een kwartier over de Schwalbe van Suarez door. Heeft hij zich echt zo misdragen de afgelopen tijd? Het gaat bij mij van buffer-misselijk van Suarez-buffer-ze moesten er eens iets aan doen-buffer-in Zuid-Amerika mag dat-buffer-uitstekend dat de scheidsrechter optreedt.

Het stinkt aan alle kanten!
Pffff... Vrije schietkans Van Bronkhorst in de 16. Heiting ligt net op tijd in de weg. Ajax voetbalt niet meer, lange ballen zijn voor Feijenoord of Huntelaar is de bal in no-time kwijt.
Laatst gewijzigd door Zuidema op zo nov 11, 2007 12:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is niet alleen de verdediging, Joey. Iedereen staat zo'n beetje te schutteren. Er wordt vrijwel geen persoonlijk duel geworden, passing is onzuiver, domme solo-acties tegen 2, 3 man, de aanvallers krijgen hopeloze ballen en Huntelaar kan geen bal bij zich houden als ie hem al eens onder controle heeft.joey schreef:Ajax heeft een waardeloze verdediging. Iedereen scoort tegen ons.
Tja, Nestor, onze spelers hebben hun beperkingen.
Ajax komt nog wel terug in de wedstrijd. Ben ik van overtuigd.

Daarom vroeg ik dus in een ander verband of Luquette al een beetje pit heeft getoond.Mr. Ajax schreef:Koster moet in de rust het een en ander uit leggen aan de ploeg. Wellicht dat een Kennedy meer klaarspeelt daar op rechts dan Luque.
Ajax komt nog wel terug in de wedstrijd. Ben ik van overtuigd.
Laatst gewijzigd door joey op zo nov 11, 2007 1:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!