Sparta-Ajax 7-10-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Starring
Berichten: 2523
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 10:19 am

Bericht door Starring » zo okt 07, 2007 2:31 pm

LucaS schreef:
Ik vind ten cate een ongeschikte coach voor Ajax omdat hij een laffe opstelling heeft; ten cate is de man waaronder Ajax afstand heeft gedaan van de wil om dominant te spelen, met als schaamtavol dieptepunt de twee wedstrijden tegen dinamo
Ik denk niet dat het veel coaches lukt om dominant voetbal uit de huidige selectie te persen, Lucas, dat welgeteld 0,0 % creativiteit en technisch vernuft bezit. De drive om in de aanvalsopbouw vooruit te voetballen en om aanvallend te denken, moet vaak komen van de grillig spelende Urby. Notabene een back!

Dat zegt toch in feite genoeg over de ''uitstekende middelen'' die Henk van bovenaf zijn aangereikt?
Laatst gewijzigd door Starring op zo okt 07, 2007 2:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo okt 07, 2007 2:32 pm

Izmailov schreef:Siem heeft toch al tegen Kozakken Boys meegedaan?

Hoe lang gaat het duren voordat Urby bij de nieuwe trainer op de bank zit? Ongelooflijk zoals deze speler de hand boven het hoofd wordt gehouden.

Hoe kan het dat de hoofdverantwoordelijke voor voetbaltechnische zaken (en degene die er deze zomer een potje van heeft gemaakt) zo enorm buiten schot blijft? Moet er trouwens niet uberhaupt een opsporingsbericht voor de heer Van Geel worden uitgegeven. De man was nooit uit de media te slaan, maar sinds augustus komt hij nog maar sporadisch te voorschijn. Kom op Martin, leg als een kerel verantwoording af voor deze dramatische selectie!
Word tijd dat ze Van Geel bij Studio Voetbal uitnodigen, dan Hugo Borst effe weer lekker ongenuanceerd schieten op het beleid

Gebruikersavatar
Izmailov
Berichten: 680
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 10:31 am

Bericht door Izmailov » zo okt 07, 2007 2:37 pm

Starring schreef: Ik denk niet dat het veel coaches lukt om dominant voetbal uit de huidige selectie te persen, Lucas, dat welgeteld 0,0 % creativiteit en technisch vernuft bezit. De drive om in de aanvalsopbouw vooruit te voetballen en om aanvallend te denken, moet vaak komen van de grillig spelende Urby. Notabene een back!

Dat zegt toch in feite genoeg over de ''uitstekende middelen'' die Henk van bovenaf zijn aangereikt?
Deze trainer wou zelf geen creatieve middenvelder (Defour). HTC had namelijk besloten om het verlies van Sneijder op te lossen door het systeem te veranderen (Huntelaar diep en 3 man daarachter). Natuurlijk is hier niks van terecht gekomen.........

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo okt 07, 2007 2:57 pm

Ajaciedjuh schreef:Daar is ie dan! HtC

Vermoeidheid spelers: daardoor veel ruimte. Beste kans 1ste helft. 2e goal weer fout van Ajax. Suarez en KJH gunnen elkaar niks. Schieten op paal en lat.
Hmm.. heeft Henkie dit gezegd? is niet echt relaxed als die 2 elkaar niet zo liggen.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » zo okt 07, 2007 3:02 pm

Izmailov schreef: Deze trainer wou zelf geen creatieve middenvelder (Defour).
Wilde Defour wel dan?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Izmailov
Berichten: 680
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 10:31 am

Bericht door Izmailov » zo okt 07, 2007 3:06 pm

Raymon schreef:
Izmailov schreef: Deze trainer wou zelf geen creatieve middenvelder (Defour).
Wilde Defour wel dan?
Defour is slechts een voorbeeld, wat door HTC zelf is uitgesproken. Het gaat erom dat HTC het vertrek op wou vangen met een ander systeem en niet door een directe vervanger voor Sneijder te halen.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » zo okt 07, 2007 3:11 pm

Alweer terug, kutwedstrijd.

Grappigste was een kerel die de bal vanuit de tribune terug het veld op wilde schoppen en per ongeluk z'n schoen meeschopte. Tot zover deze middag.

Ohja, Alves kopen!

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo okt 07, 2007 3:12 pm

Nee past niet bij Ajax!

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » zo okt 07, 2007 4:08 pm

Ben blij dat iedereen nu ook ziet wat ik al een jaar zeg, Henk maakt er een zooitje van. Maar niet alleen Ten Cater, ook van Geel en de rest van het bestuur.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo okt 07, 2007 4:12 pm

Zlatan Son of God schreef:
Raymon schreef:Goeie wissel dus van Ten Cate! :666.gif:
Hij heeft geen recht op enige eer.. Zeer zwarte jaren zijn dit..
Ben je nu al aan het genieten van de voorhoede van AZ? :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » zo okt 07, 2007 4:31 pm

goodfella schreef:
Zlatan Son of God schreef:
Raymon schreef:Goeie wissel dus van Ten Cate! :666.gif:
Hij heeft geen recht op enige eer.. Zeer zwarte jaren zijn dit..
Ben je nu al aan het genieten van de voorhoede van AZ? :hypocrite.gif:
Meer dan het ongeinspireerde zootije wat bij AJAX voorin loopt.. gebrek aan creativiteit en wilskracht! AZ is momenteel ook niet veel als het om scoren gaat, maar het spel blijft wel veel beter om te aanschouwen..

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo okt 07, 2007 4:33 pm

Zlatan Son of God schreef:
goodfella schreef:
Zlatan Son of God schreef: Hij heeft geen recht op enige eer.. Zeer zwarte jaren zijn dit..
Ben je nu al aan het genieten van de voorhoede van AZ? :hypocrite.gif:
Meer dan het ongeinspireerde zootije wat bij AJAX voorin loopt.. gebrek aan creativiteit en wilskracht! AZ is momenteel ook niet veel als het om scoren gaat, maar het spel blijft wel veel beter om te aanschouwen..
Niet liegen. De voorhoede van Ajax stelde niks voor en die van az zou geweldig worden. :drecul.gif:

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » zo okt 07, 2007 4:34 pm

goodfella schreef:
Zlatan Son of God schreef:
goodfella schreef: Ben je nu al aan het genieten van de voorhoede van AZ? :hypocrite.gif:
Meer dan het ongeinspireerde zootije wat bij AJAX voorin loopt.. gebrek aan creativiteit en wilskracht! AZ is momenteel ook niet veel als het om scoren gaat, maar het spel blijft wel veel beter om te aanschouwen..
Niet liegen. De voorhoede van Ajax stelde niks voor en die van az zou geweldig worden. :drecul.gif:
Die van AJAX is ook niks en die van AZ momenteel nog niet op het gebied van afwerken.. maar dat gaat nog wel komen.. Bij AJAx zie ik weinig toekomst met zoveel prutsers!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo okt 07, 2007 4:36 pm

Ja, prutsers. Suarez en Huntelaar alweer 15 doelpunten bij elkaar. De voorhoede van az met El Hamdaoui, Pelle, Ari en Dembele al 4 doelpunten dit seizoen. Maar je hebt helemaal gelijk. Spitsenduo van Ajax zijn prutsers, die van az zijn geweldig. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo okt 07, 2007 5:16 pm

Die enige prutser die ik ken zit bij ons als trainer op de bank

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo okt 07, 2007 5:34 pm

Volgens mij is het probleem niet voorin, maar achterin. 7 wedstrijden gespeeld, Stekel al weken in vorm, maar wél 9 goals tegen!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo okt 07, 2007 5:47 pm

Deze trainer wou zelf geen creatieve middenvelder (Defour). HTC had namelijk besloten om het verlies van Sneijder op te lossen door het systeem te veranderen (Huntelaar diep en 3 man daarachter). Natuurlijk is hier niks van terecht gekomen.........

Defour is slechts een voorbeeld, wat door HTC zelf is uitgesproken. Het gaat erom dat HTC het vertrek op wou vangen met een ander systeem en niet door een directe vervanger voor Sneijder te halen.

Ben blij dat iedereen nu ook ziet wat ik al een jaar zeg, Henk maakt er een zooitje van. Maar niet alleen Ten Cater, ook van Geel en de rest van het bestuur.

Volgens mij is het probleem niet voorin, maar achterin. 7 wedstrijden gespeeld, Stekel al weken in vorm, maar wél 9 goals tegen!
Maakt mij niet uit wie het schrijft (Ben ik een uizondering?), maar Defour is één naam, Ajax is bezig geweest met Prieto en Riera, beiden waren (gelukkig) te duur.

De andere speelwijze kan HtC verweten worden. Hij zoekt te vaak KJH en die is als voetballer niet iemand met een toegevoegde waarde. Zijn opvatting dat Ajax vorig seizoen te veel op Wesley S. rekende zegt al genoeg.

Iedereen de schuld geven, daar word je populair mee. De "stuurlui aan wal" kunnen het immers veel beter.

Ajax heeft onderschat wat het verlies van Grygera betekent en dat Stam nu eenmaal geen leider is. Er zijn uit het vorige seizoen genoeg berichten van AT 'ers over (Niet degenen die nu iedereen willen vervangen) die daar al op wijzen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo okt 07, 2007 5:53 pm

Ik heb vorig seizoen idd gepleit voor een vervanger voor Grygera. Daar werd nogal lacherig om gedaan. ;-)

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo okt 07, 2007 5:58 pm

Ik heb van de zomer ook al aangegeven dat we te weinig verdedigers hebben; en dát vind ik nu eigenlijk het meest absurd; als wij, betrekkelijke leken maar wel Ajacieden, die problemen als voorzien, waarom MvG en HtC dan niet?!!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo okt 07, 2007 6:11 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik heb van de zomer ook al aangegeven dat we te weinig verdedigers hebben; en dát vind ik nu eigenlijk het meest absurd; als wij, betrekkelijke leken maar wel Ajacieden, die problemen als voorzien, waarom MvG en HtC dan niet?!!
Die voorzien dat wel, maar wie moeten ze aantrekken? De Cler? Die wil niet , is altijd al feyenoorder geweest, zegt hijzelf (sinds hij bij feyenoord zit)

Hofland? Moet je 4-4-2 gaan spelen, met negen man achter de bal.

Trabelsi? Zal weinig voetballen door zijn slechte knie.

Van Bronkhorst? Onbetaalbaar.

Ik heb zelf te weinig overzicht om te kunnen zeggen wie wel. Ik zie alleen Ajax live en de jeugd. Op tv kijken is misschien wel leuk, maar daar ziet niemand de echte kwaliteiten. Zelfs Van Gaal zag op basis van tv-beelden iets in Gabrich.

Ik vrees dat echte toppers niet haalbaar zijn. De UEFA-maatregel dat clubs binnenkort met x-aantal jeugdspelers moeten gaan spelen, is fantastisch voor Engelse, Spaanse en Italiaanse ploegen. Ze halen een buslading vol en zien wel wat er gebeurt. Het probleem voor Ajax is dat de nieuwe Chivu'tjes en de nieuwe Zlatan's ook in die bus zitten.

Degenen die iets anders beweren? Ach!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo okt 07, 2007 6:21 pm

Demosthenes schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik heb van de zomer ook al aangegeven dat we te weinig verdedigers hebben; en dát vind ik nu eigenlijk het meest absurd; als wij, betrekkelijke leken maar wel Ajacieden, die problemen als voorzien, waarom MvG en HtC dan niet?!!
Die voorzien dat wel, maar wie moeten ze aantrekken? De Cler? Die wil niet , is altijd al feyenoorder geweest, zegt hijzelf (sinds hij bij feyenoord zit)

Hofland? Moet je 4-4-2 gaan spelen, met negen man achter de bal.

Trabelsi? Zal weinig voetballen door zijn slechte knie.

Van Bronkhorst? Onbetaalbaar.
Zijn dit de enige verdedigers die er op deze aardbol rondlopen?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo okt 07, 2007 6:26 pm

brigade zuid schreef:
Demosthenes schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik heb van de zomer ook al aangegeven dat we te weinig verdedigers hebben; en dát vind ik nu eigenlijk het meest absurd; als wij, betrekkelijke leken maar wel Ajacieden, die problemen als voorzien, waarom MvG en HtC dan niet?!!
Die voorzien dat wel, maar wie moeten ze aantrekken? De Cler? Die wil niet , is altijd al feyenoorder geweest, zegt hijzelf (sinds hij bij feyenoord zit)

Hofland? Moet je 4-4-2 gaan spelen, met negen man achter de bal.

Trabelsi? Zal weinig voetballen door zijn slechte knie.

Van Bronkhorst? Onbetaalbaar.
Zijn dit de enige verdedigers die er op deze aardbol rondlopen?
Demosthenes kijkt door een rietje .. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » zo okt 07, 2007 6:37 pm

Samenvatting bevestigd mijn gevoel; Ajax had dubbel zo veel goede kansen dan Sparta (5 tegen 10). We hadden moeten winnen.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo okt 07, 2007 6:42 pm

Je hebt gewonnen.

Eén gek kan altijd meer vragen dan tien wijzen kunnen antwoorden. De randdebiel regeert.

Jij hebt in de jaren zeventig nog een keer een wedstrijd gezien? Proficiat met je kennis. Ik heb hier geen zin meer in. Demosthenes is over.

Kijk leuk met je rietje naar breedbeeld.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo okt 07, 2007 6:44 pm

Gewonnen ?.Wat heb ik nu weer gewonnen dan ?.Trouwens ik krijg nog een plasma scherm .. tjonge waar heb je het toch steeds over ...

Toch een legitieme vraag van BZ.
Zijn dat de enige verdedigers die er op deze aardbol rondlopen?
Laatst gewijzigd door 999 op zo okt 07, 2007 6:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie