Jankerd. Eindelijk schiet Klaas Jan Huntelaar er een paar in dit seizoen, het werd tijd zeg. Het vertrouwen van Ten Cate in Huntelaar wordt beloond.Voetske schreef:Huntelaar liet zien waar Huntelaar goed in is, benutten van kansen.En ook al had ie vorige week een mindere dag, vandaag stond ie er weer gewoon.Dat vind ik klasse .. zeker als je ziet wat HtC allemaal op het bordje van KJH heeft gelegt ..
FC Twente-Ajax 11 Maart 2007
- Giacomo Puccini
Ajax!
Fijn, zo en nu vlug naar je vriendje toe, die ligt al te wachten ... zie dat je moeite hebt met mijn mening, is dat de leeftijd, of ben je gewoon een vervelend verwnd kind, al kan allebei ook natuurlijk ..Giacomo Puccini schreef:Jankerd. Eindelijk schiet Klaas Jan Huntelaar er een paar in dit seizoen, het werd tijd zeg. Het vertrouwen van Ten Cate in Huntelaar wordt beloond.Voetske schreef:Huntelaar liet zien waar Huntelaar goed in is, benutten van kansen.En ook al had ie vorige week een mindere dag, vandaag stond ie er weer gewoon.Dat vind ik klasse .. zeker als je ziet wat HtC allemaal op het bordje van KJH heeft gelegt ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo mar 11, 2007 5:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Dat Ten Cate gewoon vertrouwen heeft in Huntelaar heeft blijkt wel uit het feit dat hij vrijwel iedere wedstrijd in de basis is begonnen.Giacomo Puccini schreef:Jankerd. Eindelijk schiet Klaas Jan Huntelaar er een paar in dit seizoen, het werd tijd zeg. Het vertrouwen van Ten Cate in Huntelaar wordt beloond.Voetske schreef:Huntelaar liet zien waar Huntelaar goed in is, benutten van kansen.En ook al had ie vorige week een mindere dag, vandaag stond ie er weer gewoon.Dat vind ik klasse .. zeker als je ziet wat HtC allemaal op het bordje van KJH heeft gelegt ..
En over vertrouwen gesproken: Huntelaar was vandaag zelfs aanvoerder. Als trainer maak je een speler waar je het niet in ziet zitten of die ter discussie staat geen aanvoerder hoor.
Verder begrijp ik dat het viermansmiddenveld goed uitpakte. Een goede zet van Ten Cate?
Ruimte in de rug van Touma, Bakircioglü en El Ahmadi? Daarnaast is Zomer natuurlijk geen beste verdediger op het moment dat hij tegen een beweeglijke aanvaller als Babel komt te staan.Thomas schreef:Dat Ten Cate gewoon vertrouwen heeft in Huntelaar heeft blijkt wel uit het feit dat hij vrijwel iedere wedstrijd in de basis is begonnen.Giacomo Puccini schreef:Jankerd. Eindelijk schiet Klaas Jan Huntelaar er een paar in dit seizoen, het werd tijd zeg. Het vertrouwen van Ten Cate in Huntelaar wordt beloond.Voetske schreef:Huntelaar liet zien waar Huntelaar goed in is, benutten van kansen.En ook al had ie vorige week een mindere dag, vandaag stond ie er weer gewoon.Dat vind ik klasse .. zeker als je ziet wat HtC allemaal op het bordje van KJH heeft gelegt ..
En over vertrouwen gesproken: Huntelaar was vandaag zelfs aanvoerder. Als trainer maak je een speler waar je het niet in ziet zitten of die ter discussie staat geen aanvoerder hoor.
Verder begrijp ik dat het viermansmiddenveld goed uitpakte. Een goede zet van Ten Cate?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik heb het over de manier waarop HtC KjH wil laten voetballen, mijn mening is dat dat ten koste gaat van het scorend vermogen van KjH.Thomas schreef:Dat Ten Cate gewoon vertrouwen heeft in Huntelaar heeft blijkt wel uit het feit dat hij vrijwel iedere wedstrijd in de basis is begonnen.Giacomo Puccini schreef:Jankerd. Eindelijk schiet Klaas Jan Huntelaar er een paar in dit seizoen, het werd tijd zeg. Het vertrouwen van Ten Cate in Huntelaar wordt beloond.Voetske schreef:Huntelaar liet zien waar Huntelaar goed in is, benutten van kansen.En ook al had ie vorige week een mindere dag, vandaag stond ie er weer gewoon.Dat vind ik klasse .. zeker als je ziet wat HtC allemaal op het bordje van KJH heeft gelegt ..
Blij met de punten ...
:pukey:Voetske schreef:Fijn, zo en nu vlug naar je vriendje toe, die ligt al te wachten ...Giacomo Puccini schreef:Jankerd. Eindelijk schiet Klaas Jan Huntelaar er een paar in dit seizoen, het werd tijd zeg. Het vertrouwen van Ten Cate in Huntelaar wordt beloond.Voetske schreef:Huntelaar liet zien waar Huntelaar goed in is, benutten van kansen.En ook al had ie vorige week een mindere dag, vandaag stond ie er weer gewoon.Dat vind ik klasse .. zeker als je ziet wat HtC allemaal op het bordje van KJH heeft gelegt ..
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- Giacomo Puccini
Niet wat jij denkt Beloki .. :nooo:Beloki schreef::pukey:Voetske schreef:Fijn, zo en nu vlug naar je vriendje toe, die ligt al te wachten ...Giacomo Puccini schreef: Jankerd. Eindelijk schiet Klaas Jan Huntelaar er een paar in dit seizoen, het werd tijd zeg. Het vertrouwen van Ten Cate in Huntelaar wordt beloond.
Blij met de punten ...
Ik denk dat het ook voor een groot deel aan de vorm van Huntelaar ligt. Want wat was het verschil tussen vandaag en vorige week, toen hij ook drie grote kansen kreeg?Voetske schreef:Ik heb het over de manier waarop HtC KjH wil laten voetballen, mijn mening is dat dat ten koste gaat van het scorend vermogen van KjH.
Misschien een kans te weinig gekregen, vorige week.Misschien te veel zichzelf willen bewijzen tegen zijn oude club en daardoor net niet ... Vandaag prikt ie er 3 in, staat ie weer goed, ondanks dat ie tegen Heerenveen het liet afweten met alle gevolgen van dien.Ik vind dat knap ...Thomas schreef:Ik denk dat het ook voor een groot deel aan de vorm van Huntelaar ligt. Want wat was het verschil tussen vandaag en vorige week, toen hij ook drie grote kansen kreeg?Voetske schreef:Ik heb het over de manier waarop HtC KjH wil laten voetballen, mijn mening is dat dat ten koste gaat van het scorend vermogen van KjH.
Blij met de punten ...
Maar dan ligt het ook niet aan HTC dat KJH vandaag wel 3 keer het netje vindt.Thomas schreef:Ik vind het ook heel knap, Voetske. Ik wilde alleen aangeven dat het niet aan Ten Cate ligt dat Huntelaar vorig weekend drie grote kansen krijgt en ze mist en vandaag wel drie keer het net weet te vinden.
Blij met de punten ...
- Giacomo Puccini
Natuurlijk niet. Het enige wat je zou kunnen zeggen is dat de keuze van HTC om heb toch op te stellen goed heeft uitgepakt.Voetske schreef:Maar dan ligt het ook niet aan HTC dat KJH vandaag wel 3 keer het netje vindt.Thomas schreef:Ik vind het ook heel knap, Voetske. Ik wilde alleen aangeven dat het niet aan Ten Cate ligt dat Huntelaar vorig weekend drie grote kansen krijgt en ze mist en vandaag wel drie keer het net weet te vinden.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik vond Huntelaar buiten zijn goals trouwens dramatisch voetballen. Hij leed alleen maar balverlies. Gelukkig wint hij toch de wedstrijd voor Ajax, dus heeft hij gedaan waar hij voor is opgesteld.
Van der Wiel bemoeide zich niet veel met de opbouw, maar was verdedigend goed (ik schakelde pas in na de 1-0, dus daar heb ik geen oordeel over)
Het was vooral het middenveld dat vandaag erg goed was en ik denk dat daar de sleutel tot de overwinning heeft gelegen.
Van der Wiel bemoeide zich niet veel met de opbouw, maar was verdedigend goed (ik schakelde pas in na de 1-0, dus daar heb ik geen oordeel over)
Het was vooral het middenveld dat vandaag erg goed was en ik denk dat daar de sleutel tot de overwinning heeft gelegen.
- Giacomo Puccini
Net zo min als het aan Ten Cate lag dat Huntelaar een half jaartje zijn vorm kwijt was. Huntelaar was meer met randzaken bezig dan met doelpunten maken. Met randzaken bedoel ik niet lekker meevoetballen want dat heb ik Huntelaar nooit zien doen. Huntelaar liet zich van de wijs brengen door zich bezig te houden met de scheidsrechter en provocaties van de tegenstander en dat ligt helemaal aan hem zelf. Wanneer hij dat geklier achterwege laat is hij een meer dan prima spits voor Ajax, en ligt Ten Cate er helemaal niet wakker van dat hij ballen van zijn voeten laat stuiteren en niet al te beweeglijk en snel is. Natuurlijk moet hij binnen het redelijke proberen mee te voetballen, lijkt me niet meer dan normaal voor een spits van zijn kaliber die binnen een paar jaar de stap wil maken naar een absolute Europese topclub.Voetske schreef:Maar dan ligt het ook niet aan HTC dat KJH vandaag wel 3 keer het netje vindt.
Ajax!
Giacomo Puccini schreef: Het vertrouwen van Ten Cate in Huntelaar wordt beloond.
Knappe winst trouwens en ook nog eens dik verdiend. Die vd Wiel deed het goed, nu niet te snel de hemel inprijzen aub!
PSV doet er trouwens alles aan in de 2e competitiehelft om het spannend te houden. Ajax en AZ daarentegen doen er alles aan om het PSV zo makkelijk mogelijk te maken. Dit is de competitiehelft van de gemiste kansen, er zat zoveel meer in. :sad:
Wat voor wedstrijd heb jij zitten kijken :XArthur schreef:Ik vond Huntelaar buiten zijn goals trouwens dramatisch voetballen. Hij leed alleen maar balverlies. Gelukkig wint hij toch de wedstrijd voor Ajax, dus heeft hij gedaan waar hij voor is opgesteld.
Escude - Blind.Thomas schreef: En over vertrouwen gesproken: Huntelaar was vandaag zelfs aanvoerder. Als trainer maak je een speler waar je het niet in ziet zitten of die ter discussie staat geen aanvoerder hoor.
Verder begrijp ik dat het viermansmiddenveld goed uitpakte. Eindelijk weer eens Een goede zet van Ten Cate?
Totaal niet te vergelijken. Blind zette Escude na een paar wedstrijden op de bank. Huntelaar heeft dit seizoen 99% van de wedstrijden in de basis gestaan.wimpey schreef:Escude - Blind.Thomas schreef: En over vertrouwen gesproken: Huntelaar was vandaag zelfs aanvoerder. Als trainer maak je een speler waar je het niet in ziet zitten of die ter discussie staat geen aanvoerder hoor.