AJAX - FC Utrecht (21 januari 2007)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » ma jan 22, 2007 11:30 am

goodfella schreef:
Ramona schreef:Ik snap echt NIET dat sommigen hier nog uberhaupt naar Ajax kunnen kijken...wat moet hun PHwaarde wel niet zijn...? :shock:
Ach ja, neem het hem niet kwalijk. Voetske gaat gewoon gigantisch zuur door het leven. Misschien een idee om niet meer op hem te reageren?
Ik sprak in het algemeen, Goodfella... ;)

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma jan 22, 2007 11:39 am

Er is een verschil tussen kritisch zijn en altijd en alles afzeiken. Jouw 'kritiek' gaat dus totaal de verkeerde kant op. Voilgens mij was je zelfs na feyenoord - Ajax niet tevreden. Wat wil je dan eigenlijk? Dat ze anderhalf uur lang smetteloos voetbal spelen? Dat heb ik ze namelijk nog nooit zien doen en ik ga ook al weer wat jaartjes. Ook in 95 niet.

En dat is wat ik bedoel met veel Ajax supporters. Ik vind het prima dat Ajax supporters overal vandaan komen, maar het is zo makkelijk om 'supporter' te worden van een grote club, omdat ze bijna altijd winnen. Zeik dan ook niet dat je anderhalf uur in de trein zit voor een kutpot, want dat hoort er allemaal bij. (Dit laatste was niet voor jou bedoeld, maar meer in algemene zin)

LucaS

Bericht door LucaS » ma jan 22, 2007 11:41 am

Ik weet niet of het voor Voetske ook geldt, maar volgens mij wel; ik volg Ajax al zeer intensief en fanatiek vanaf 1976. In die tijd heb je denk ik wel zoveel gezien aan hoogte- en dieptepunten, dat je wel wat meer referentiemateriaal hebt dan alleen 1995.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 22, 2007 11:51 am

Lucas schreef:Ik weet niet of het voor Voetske ook geldt, maar volgens mij wel; ik volg Ajax al zeer intensief en fanatiek vanaf 1976. In die tijd heb je denk ik wel zoveel gezien aan hoogte- en dieptepunten, dat je wel wat meer referentiemateriaal hebt dan alleen 1995.
Maar op dit moment vind je het belangrijker dat je gelijk krijgt dan dat het beter gaat met Ajax, lijkt het wel. :sad:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » ma jan 22, 2007 11:52 am

Schijn bedriegt dan blijkbaar

999

Bericht door 999 » ma jan 22, 2007 11:55 am

Lucas schreef:Ik weet niet of het voor Voetske ook geldt, maar volgens mij wel; ik volg Ajax al zeer intensief en fanatiek vanaf 1976. In die tijd heb je denk ik wel zoveel gezien aan hoogte- en dieptepunten, dat je wel wat meer referentiemateriaal hebt dan alleen 1995.
Vanaf de eerste EC 1 finale.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 22, 2007 11:55 am

Misschien. Je wilt niet zien dat er af en toe best aardig gevoetbald wordt.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jan 22, 2007 11:57 am

Wie er gelijk heeft? In het voetbal bestaan geen waarheden. Volgens mij valt zelfs de stelling dat Hans Westerhof het goed gedaan heeft bij Ajax behoorlijk te verdedigen.

LucaS

Bericht door LucaS » ma jan 22, 2007 11:59 am

Ik zie best dat er af en toe aardig gevoetbald wordt. Tegen PSV en AZ in de eerste helft zelfs prima! Het is meer zo dat sommigen (waaronder jij) niet willen zien dat dat niet zo heel veel verschilt met het begin en eind onder Blind. daartussen was het vaak rampzalig ja, maar daarbij wordt voor het gemak vergeten dat o.a. Sneijder en Grygera langdurig geblesseerd waren

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 22, 2007 12:00 pm

Jöhnk schreef:Wie er gelijk heeft? In het voetbal bestaan geen waarheden. Volgens mij valt zelfs de stelling dat Hans Westerhof het goed gedaan heeft bij Ajax behoorlijk te verdedigen.
Die vent vond Shota 'een clown'. :nooo: :drecul2:

Als je terugkijkt, werd van Morten Olsen heel wat meer verwacht dan van Ronald Koeman of Danny Blind. Ik heb wel eens het gevoel dat Ajax pas gaan presteren als het verwachtingspatroon door alle tegenslag laag is geworden.

LucaS

Bericht door LucaS » ma jan 22, 2007 12:01 pm

Voetske schreef:
Voor de radio de kwartfinale EC I Juventus Ajax..zonder verslag (en al zeker geen live televisie) , maar wachten op de uitslag! Dat waren tijden! ;)

999

Bericht door 999 » ma jan 22, 2007 12:08 pm

Spijker schreef:Er is een verschil tussen kritisch zijn en altijd en alles afzeiken. Jouw 'kritiek' gaat dus totaal de verkeerde kant op. Voilgens mij was je zelfs na feyenoord - Ajax niet tevreden. Wat wil je dan eigenlijk? Dat ze anderhalf uur lang smetteloos voetbal spelen? Dat heb ik ze namelijk nog nooit zien doen en ik ga ook al weer wat jaartjes. Ook in 95 niet.

En dat is wat ik bedoel met veel Ajax supporters. Ik vind het prima dat Ajax supporters overal vandaan komen, maar het is zo makkelijk om 'supporter' te worden van een grote club, omdat ze bijna altijd winnen. Zeik dan ook niet dat je anderhalf uur in de trein zit voor een kutpot, want dat hoort er allemaal bij. (Dit laatste was niet voor jou bedoeld, maar meer in algemene zin)
Ik zeik niet, ik afzeik niet.Ik geef ( de laatste tijd steeds minder omdat ik toch steeds in herhaling val ) aan wat er mis is met dit AJAX.Dat andere het voetbal van dit AJAX goed vinden moet men zelf weten.Dat andere vinden dat AJAX op de goede weg is moeten ze ook zelf weten.Ik heb daar geen probleem mee.Ieder zijn mening.

Wat ik wel jammer vindt is dat je als een andere kijk heb op dit AJAX men er allerlei dingen bijhaald die er geen ruk mee te maken hebben,de laatste stand van zaken is dat ik gefrustreerd zou zijn door mijn situatie en dat zou mijn kijk op dit AJAX verklaren, hoe zielig kun je reageren zalk maar zeggen .
Laatst gewijzigd door 999 op ma jan 22, 2007 12:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » ma jan 22, 2007 12:12 pm

Lucas schreef:
Voetske schreef:
Voor de radio de kwartfinale EC I Juventus Ajax..zonder verslag (en al zeker geen live televisie) , maar wachten op de uitslag! Dat waren tijden! ;)
En wat te denken van: Storing Even geduld A.U.B. vloeken vloeken .. ;) , en pas als je dat logo van de eurovisie uitzending/verbinding in beeld kreeg wist je het zeker ..
Blij met de punten ...

MHF

Bericht door MHF » ma jan 22, 2007 12:48 pm

Voetske schreef:

Gloryhunter.....

;)
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

goodfella

Bericht door goodfella » ma jan 22, 2007 12:49 pm

Spijker schreef:Er is een verschil tussen kritisch zijn en altijd en alles afzeiken. Jouw 'kritiek' gaat dus totaal de verkeerde kant op. Voilgens mij was je zelfs na feyenoord - Ajax niet tevreden. Wat wil je dan eigenlijk? Dat ze anderhalf uur lang smetteloos voetbal spelen? Dat heb ik ze namelijk nog nooit zien doen en ik ga ook al weer wat jaartjes. Ook in 95 niet.

Ajax heeft ook wel eens kansloos verloren van Fortuna Sittard op een zondagavond. :D

Of wat te denken van Vitesse. Een seizoen of 3 dat Ajax zowel uit als thuis niet wist te winnen van die kneuzen. Roda is ook zo'n moeilijke tegenstander. Zolang ik al naar Ajax ga.

Volgens mij is een 2-0 uitslag tegen utrecht prima. Zeker als je ziet dat Ajax vorig seizoen een betere selectie had dan dit seizoen.

LucaS

Bericht door LucaS » ma jan 22, 2007 12:50 pm

goodfella schreef:Volgens mij is een 2-0 uitslag tegen utrecht prima. Zeker als je ziet dat Ajax vorig seizoen een betere selectie had dan dit seizoen.
:D

MHF

Bericht door MHF » ma jan 22, 2007 12:52 pm

Lucas schreef:
goodfella schreef:Volgens mij is een 2-0 uitslag tegen utrecht prima. Zeker als je ziet dat Ajax vorig seizoen een betere selectie had dan dit seizoen.
:D

Wat is er Luuk, vind jij 2-0 niet goed genoeg? :hypocrite:
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

LucaS

Bericht door LucaS » ma jan 22, 2007 1:03 pm

Ik ben verheugd over een aantal zaken MHF! Ten eerste het feit dat ten Cate speelde met een 343 opstelling, waarin Sneijder een zeer aanvallende rol had! Hulde!! :cheer:
Ten tweede het feit dat er werd gewonnen! Ten derde het debuut van Leonardo, een speler waarvan ik al jaren hoopte dat wij hem ooit nog eens in de Arena zouden kunnen begroeten.

Mijn lach was vanwege de onjuiste opmerking dat de selectie dit jaar slechter is dan vorig jaar, maar dat begreep je ongetwijfeld!
Laatst gewijzigd door LucaS op ma jan 22, 2007 1:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

999

Bericht door 999 » ma jan 22, 2007 1:07 pm

Dir zei ik na Feyenoord - AJAX ( in een reactie op )
Voetske schreef:
Peter schreef:Kan kloppen inderdaad. Ik weet verder wel dat Greene ook 2 keer stond te slapen en schreef die andere keren dan ook maar toe aan hem.
Volgens mij is Feyenoord nooit wakker gworden ... Maar AJAX speelde het goed uit, zocht direct de vrijstaande man in de voorhoede en middenvelders sloten op beurten prima aan.Perez speelde strooide met goede diepte passes.

Maar tegenstand is er eigenlijk niet geweest.Jammer dat de vele open kansen niet verzilverd zijn, maar ach we tellen die twee rode kaarten maar voor twee doelpunten ...
Dus weer beweerd men dingen die ik niet heb gezegt ...
Blij met de punten ...

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » ma jan 22, 2007 1:17 pm

Lucas schreef:Mijn lach was vanwege de onjuiste opmerking dat de selectie dit jaar slechter is dan vorig jaar.
Ik vind dat ook, luuk.

Oggie is minder dan Trabelsi, Vermaelen mag nog niet de veters strikken van Maxwell.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma jan 22, 2007 1:18 pm

Ik geloof niet dat Maxwell heel veel gespeeld heeft vorig jaar..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

LucaS

Bericht door LucaS » ma jan 22, 2007 1:19 pm

Jammer alleen dat Trabelsi nauwelijks en Maxwell helemaal niet speelden

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » ma jan 22, 2007 1:20 pm

nee maar vertrok wel dit seizoen.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

LucaS

Bericht door LucaS » ma jan 22, 2007 1:22 pm

Als een speler niet kan spelen, dan heb je er niets aan. Ik neem toch niet aan dat je bedoelt dat een Maxwell die niet kan spelen beter is dan een vermaelen die wel kan spelen

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma jan 22, 2007 1:23 pm

Okee, je zou kunnen zeggen dat op papier Ajax een niet veel mindere selectie had vorig jaar. Helaas heb je daar in het veld niet zo heel veel aan.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Plaats reactie