Ajax - Willem II

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma dec 04, 2006 12:57 am

Het zou me niets verbazen. AZ komt op een ongelegen moment nu ons beste en grootste schorem zichzelf geschorst heeft. ;)

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma dec 04, 2006 6:47 am

Het kan ook meevallen. Volgende week hebben we alles weer terug op Wesley na (wat wel een slok op een borrel verschilt).
Stam niet geschorst, Gabri terug en Babel weer terug. Urby op de plaats van Wesley dat geeft ons wel meer dynamiek, maar minder scorend vermogen. Babel t.o.v. Mitea geeft wel meer diepte en kracht. AZ doet het traditioneel slecht tegen top-clubs, dus het wordt hopelijk een mooie wedstrijd met een zuurpruim van van Gaal achteraf.

Jim

Bericht door Jim » ma dec 04, 2006 8:36 am

Jesse schreef:Het stond 5-0 voor rust, hoe vaak is dat gebeurd?
Net zo vaak als dat Ajax tegen een koorknapenvereniging speelde?.

999

Bericht door 999 » ma dec 04, 2006 8:41 am

Jesse schreef:Ach, ik vind het te makkelijk om het allemaal op Willem II af te schuiven. Net als je absoluut niet kan zeggen dat deze overwinning enige betekenis had.

Maar om nou te zeggen dat Ajax slecht speelde? Het stond 5-0 voor rust, hoe vaak is dat gebeurd?
Iedereen is blij met deze overwiinning zeker met deze cijfers, en je zag nu hoe belangrijk het is dat vanaf de zijkanten/buitenspelers er fatsoenlijke en bruikbare ballen komen.Er druk wordt uitgeofend.

Alleen was dit tegen een tegenstander die iets boven het nivo hoofdklasser uitsteekt.Die lekker meehielp met de blunders in hun achterhoede en de keeper.

Als AJAX zo voetbalt tegen Az, 20 minuten vol gas ( en daarna leek het dat de pijp een beetje leeg was ), ben ik bang dat je veel tekort komt.Verder moet ik nog zien af dat onze buitenspelers net zo in de zandbak mogen spelen als ze tegen WII mochten.Ik hoop dat we winnen, maar deze wedstrijd heeft volgens mij niet laten zien dat er in een week veel verbeterd is ..
Blij met de punten ...

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma dec 04, 2006 8:54 am

Eigenlijk wel, want Willem 2 stond hoger dan Sparta :hypocrite:

goodfella

Bericht door goodfella » ma dec 04, 2006 9:09 am

Voetske schreef:
Jesse schreef:Ach, ik vind het te makkelijk om het allemaal op Willem II af te schuiven. Net als je absoluut niet kan zeggen dat deze overwinning enige betekenis had.

Maar om nou te zeggen dat Ajax slecht speelde? Het stond 5-0 voor rust, hoe vaak is dat gebeurd?
Iedereen is blij met deze overwiinning zeker met deze cijfers, en je zag nu hoe belangrijk het is dat vanaf de zijkanten/buitenspelers er fatsoenlijke en bruikbare ballen komen.Er druk wordt uitgeofend.

Alleen was dit tegen een tegenstander die iets boven het nivo hoofdklasser uitsteekt.Die lekker meehielp met de blunders in hun achterhoede en de keeper.

Als AJAX zo voetbalt tegen Az, 20 minuten vol gas ( en daarna leek het dat de pijp een beetje leeg was ), ben ik bang dat je veel tekort komt.Verder moet ik nog zien af dat onze buitenspelers net zo in de zandbak mogen spelen als ze tegen WII mochten.Ik hoop dat we winnen, maar deze wedstrijd heeft volgens mij niet laten zien dat er in een week veel verbeterd is ..
Zelfmoord wel eens overwogen? De tering zeg. Als psv zo had gewonnen, had je de loftrompet tevoorschijn gehaald en nu is het weer helemaal niks. Mooi toch dat Ajax na 20 minuten vol gas Willem II weg kan spelen. :yes:

Per slot van rekening was het vorig seizoen onder Danny Blind 90 minuten billen knijpen. :yes:

999

Bericht door 999 » ma dec 04, 2006 10:38 am

goodfella schreef:
Voetske schreef:

Zelfmoord wel eens overwogen? De tering zeg. Als psv zo had gewonnen, had je de loftrompet tevoorschijn gehaald en nu is het weer helemaal niks. Mooi toch dat Ajax na 20 minuten vol gas Willem II weg kan spelen. :yes:

Per slot van rekening was het vorig seizoen onder Danny Blind 90 minuten billen knijpen. :yes:
Weleens overwogen om een andere bril te proberen ?.En je argumenten zijn ?.
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » ma dec 04, 2006 10:51 am

Spijker schreef:Eigenlijk wel, want Willem 2 stond hoger dan Sparta :hypocrite:
Kijk uit, zodadelijk moet je zelfmoord plegen ;)
Blij met de punten ...

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma dec 04, 2006 11:04 am

Ik sta daar te positief voor in het leven. Ik weet dat je een oude brombeer bent, maar het mag af en toe best wel iets positiever. Ik zie dit als een goede opsteker richting aankomende zondag, het geeft de burger weer wat moed in ieder geval.

Nihad

Bericht door Nihad » ma dec 04, 2006 11:10 am

:yes:

Zo is het maar net. Lekker makkelijk gewonnen. Geeft wat rust in de tent. Van AZ winnen we toch wel.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

999

Bericht door 999 » ma dec 04, 2006 11:29 am

Spijker schreef:Ik sta daar te positief voor in het leven. Ik weet dat je een oude brombeer bent, maar het mag af en toe best wel iets positiever. Ik zie dit als een goede opsteker richting aankomende zondag, het geeft de burger weer wat moed in ieder geval.
Tja, oude brombeer en best wat positiever.Ach, ik ga niet na een potje meteen ( weer ) staan te roepen ( net als Henkie ) dat het ( weer ) allemaal in orde is.Ga niet roepen na 2 redelijke wedstrijden dat er progressie geboekt is.En vervolgens gaan we 5 wedstrijden op onze bek.

De progressie is tegen WII, behalve dat er ( gelukkig ) weer wat doelpunten te zien waren, volgens mij niet te meten, komt nog bij dat ik pas over progressie ga lullen als er vanaf nu elke week verbetering te zien is, wat zou moeten resulteren ( volgens Henk in maart-februarie ) in het ultieme AJAX.Dat ik daar gezien de selectie, Henk z'n capriolen vraagtekens bij zet is ( hier ) onderhand wel duidelijk.

Schrijnend is natuurlijk wel dat men dit matig potje voetbal tegen WII als een stap in de goede richting wil betitelen ..
Laatst gewijzigd door 999 op ma dec 04, 2006 11:49 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » ma dec 04, 2006 11:33 am

Waarbij aangetekend dat de meeste doelpunten weggevers waren die je tegen een echte verdediging niet krijgt. Het ontbrak er maar net aan dat de WII'ers hem er zelf in schoten

Nihad

Bericht door Nihad » ma dec 04, 2006 11:41 am

Nou mag je kritiek hebben. Nou mag je zeggen dat Willem II erg zwak was. Nou mag je het optimisme wat temperen.

Maar jullie schieten zo ver door, dat ik mij überhaupt af vraag of jullie wel supporters van Ajax zijn?
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Jim

Bericht door Jim » ma dec 04, 2006 11:50 am

Nihad schreef:Maar jullie schieten zo ver door, dat ik mij überhaupt af vraag of jullie wel supporters van Ajax zijn?
Wellicht dacht bijvoorbeeld Lucas exact hetzelfde van jou tijdens het bewind van Blind?.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma dec 04, 2006 11:51 am

Al had het 15-0 geworden dan lag het nog aan Willem 2 en die instelling vind ik jammer. Maar goed, ieder z'n ding.

999

Bericht door 999 » ma dec 04, 2006 11:57 am

Spijker schreef:Al had het 15-0 geworden dan lag het nog aan Willem 2 en die instelling vind ik jammer. Maar goed, ieder z'n ding.
Waarom is het geen 15 - 0 geworden ?.
Laatst gewijzigd door 999 op ma dec 04, 2006 12:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » ma dec 04, 2006 11:59 am

Nihad schreef:Nou mag je kritiek hebben. Nou mag je zeggen dat Willem II erg zwak was. Nou mag je het optimisme wat temperen.

Maar jullie schieten zo ver door, dat ik mij überhaupt af vraag of jullie wel supporters van Ajax zijn?
Volgens mij mogen we dat volgens jou helemaal niet hebben ...
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » ma dec 04, 2006 12:05 pm

Getergd Ajax vermorzelt verkleurde Tricolores

WILLEM II ALS MEDICIJN

AMSTERDAM, maandag

In het kastje met antidepressiva bleek Willem II het beste medicijn. Ajax gebruikte de verkleurde Tricolores om een hoop ellende van de schouders te laten glijden. Vooral in de eerste helft liep de geplaagde topclub over een rode loper naar een ongekend plezierige ruststand van 5-0. Daarna viel de oogst bitter tegen, maar de grootste overwinning in dit seizoen (6-0) blijft een heuglijk feit. Bovendien maakte Klaas-Jan Huntelaar een eind aan de drooglegging en keerde Ryan Babel als invaller terug. Vandaar dat Henk ten Cate concludeerde: „We hebben een dikke streep onder een roerige periode gezet.”

Nee, Ajax was geen voer voor psychologen, had de coach vrijdag nog beweerd. „We zijn gewoon een ploeg die in een dipje terecht is gekomen. Die negatieve spiraal moet zo snel mogelijk doorbroken worden door een goede zege. En dan het liefst met twee goals van Huntelaar. Dat is de essentie van het verhaal.”

De ommekeer kwam al in zicht, zag Ten Cate tegen Espanyol aan het spel van de midvoor. „Klaas-Jan oogt frisser en scherper. En hij ging constant de strijd met twee beulen aan.”
Tegen Willem II gaf Huntelaar andermaal blijk van een stijgende lijn. Hij speelde met veel overtuiging en scoorde eindelijk weer eens. Twee keer zelfs, waarvan de omhaal na een blunder van doelman Björn Sengier een schoonheid was.

Binnen 23 minuten stond Ajax met 4-0 voor. Swingend gleed Tom de Mul steeds langs José Valencia, de linksback die zijn kansloze optreden ten slotte met rood moest bekopen. Drie voorzetten resulteerden in treffers van Zdenek Grygera (kopbal), Urby Emanuelson (schuiver) en Nicolae Mitea (half mislukte volley). Dennis van Wijk wist niet wat hem overkwam. „We moeten ons schamen”, mokte de trainer van het team met de meest gepasseerde defensie. „Een aantal spelers was zichtbaar onder de indruk van dit stadion. Op dit niveau is dat echt ongelooflijk en onacceptabel. Als ik over fouten moet praten, heb ik een uurtje nodig. Voor de goede dingen is een minuutje genoeg. Vorige week konden we nog veel karakter opbrengen. Hier stonden een stuk of zes spelers al vanaf het begin met de witte vlag te zwaaien.”

En dan terwijl Ajax kwetsbare plekken in het elftal had. Zonder Wesley Sneijder, Gabri en Kenneth Perez viel er een groot brok creativiteit weg, plus de helft van de doelpuntenproductie. Sneijder maakt er tot dusver acht, Perez zeven. Aanvankelijk ging Ajax goed met de nieuwe situatie om, door een hoog tempo te hanteren en de vleugels te benutten. Maar in de rust gaf Thomas Vermaelen aan dat een knieblessure hem in de weg zat. Ten Cate haalde Emanuelson terug naar achteren. „En hij was op dat moment onze enige creatieve middenvelder.”

Hedwiges Maduro, Jan Vertonghen en invaller Michael Krohn-Dehli bleven over. Dat is nogal een verschil. Vertonghen debuteerde in de basis en meteen als centrale pion. „Hij heeft zijn best gedaan, maar speelde geen goede wedstrijd”, vond Ten Cate. „Eigenlijk ligt zijn kracht centraal achterin. In het tweede elftal steekt hij er op deze positie met kop en schouders bovenuit. Je ziet dat zijn eerste aanname altijd neigt naar zekerheid: het kenmerk van een verdediger. Jan heeft een fantastische trap en moet het spel dus voor zich hebben.”

Ajax viel ver terug. Alleen de onvermoeibare Grygera kreeg nog vier kopkansen. Jaap Stam werd uit voorzorg gewisseld. Van de zwak spelende en vederlichte Mitea ging amper dreiging uit. De invalbeurt van Babel werd door de aanhang dan ook met gejuich begroet. Hij stond aan de basis van het zesde doelpunt. „Ik ben erg blij met de rentree van Ryan. Er staat iemand die je niet zomaar opzij zet”, fleurde Ten Cate op. Want hij zal ook beseffen dat AZ volgende week iets meer klasse meebrengt dan het ontstellend zwakke Willem II.

Ajax-Willem II 6-0 (5-0). 4. De Mul 1-0, 10. Emanuelson 2-0, 19. Mitea 3-0, 23. Huntelaar 4-0, 45. Huntelaar 5-0, 78. De Mul 6-0. Scheidsrechter: Temmink. Toeschouwers: 42.000. Rode kaart: 80. Valencia (Willem II, 2x geel). Gele kaart: Vermaelen (Ajax), Baelum (Willem II).
De T.
Welkome zege op zwakke ploeg

JOP VAN KEMPEN

AMSTERDAM - Ajax trof zondag in Willem II een ideale tegenstander. De Tilburgers rolden de rode loper uit voor de Amsterdammers, die na vijf duels zonder zege wel zin hadden in een veredeld oefenpartijtje: 6-0. Ajax-trainer Henk ten Cate hoopt dat Ajax een streep heeft gezet onder een roerige periode.

Je kunt vlotten bouwen, paintballen, karten (wat Ajax vorige week deed) of urenlange praatsessies houden. Maar de beste manier om een zwalkend elftal weer een duw in de goede richting te geven, is winnen. Dik winnen.

Dat is precies wat Ajax deed. En de manier waarop het eerste doelpunt tot stand kwam, toonde dat Ajax er tegen Willem II veel voor over had om dik te winnen.

In plaats van de boel in de beginfase dicht te houden, speelde Ajax vol op de aanval. Het was centrale verdediger Zdenek Grygera die bij een aanval over de flanken plots opdook naast spits Klaas-Jan Huntelaar. Al na vier minuten kopte de Tsjech een voorzet van Tom de Mul resoluut binnen: 1-0. Daarmee was de basis voor de grootste zege van dit seizoen gelegd.

Na een serie slechte wedstrijden en een week waarin tuchtcommissies het ene na het andere scheldwoord wogen, nam Ajax op de best mogelijke manier revanche.

Geen wonder dus dat Ten Cate na de 6-0 overwinning maar al te graag zei dat Ajax 'een streep heeft gezet onder een roerige periode'. Maar volgende week zal pas blijken of die streep is gezet met een dun potlood of met een dikke zwarte viltstift. Dan speelt de Amsterdamse nummer drie van de eredivisie in de Arena tegen AZ, de nummer twee achter PSV.

Het is prematuur om te zeggen dat Ajax de zaak weer helemaal op de rails heeft. Daarvoor was de tegenstand van Willem II te onbeduidend. Maar met de grote zege staat wel vast dat Ajax opnieuw een dijkje heeft opgeworpen tegen de voetbalangst. Want tegen Espanyol (2-0 nederlaag) waren donderdag opnieuw de contouren te zien van de bange ploeg die in de laatste periode onder Ronald Koeman en later onder Danny Blind zichzelf vaak als grootste tegenstander had.

Maar ondanks het ontbreken van Sneijder, Perez en de geschorste Gabri kon Willem II de voetbalangst bij Ajax geen moment nieuw leven inblazen. In combinatie met de slappe wedstrijdinstelling - ''Zes van mijn spelers wapperden in de eerste helft al met de witte vlag,'' aldus Willem II-trainer Dennis van Wijk - was de tactiek van de Brabanders tamelijk naïef. De Tilburgse veldspelers opereerden als korfballers: een zestal hield zich bezig met de verdediging en de vier anderen bekommerden zich louter om de aanval.

Ajax greep dat onbenullige strijdplan aan om de rug te rechten. Al na twintig minuten was de wedstrijd beslist. Via Grygera (kopbal), Urby Emanuelson (schuiver vanaf de rand van het zestienmetergebied) en Nicolae Mitea (afgeweken volley) leidden de Amsterdammers met 3-0.

Opvallend was de koele afronding van de Ajacieden. Verder kwamen de drie doelpunten tot stand door goede voorzetten van rechtsbuiten Tom de Mul, die zijn uitstekende optreden bekroonde door Ajax' zesde doelpunt te maken.

Ook op de linkerflank gloort weer wat hoop voor Ajax. Behalve aardig spel van Mitea maakte Ryan Babel na zeven weken blessureleed zijn rentree. De snelle en sterke linksbuiten heeft constant dreiging in zijn spel. In een kwartiertje gooide hij er twee gevaarlijke rushes uit, maar het ontbrak hem nog aan een goede eindpass.

Ook voor Klaas-Jan Huntelaar was het knullige Willem II een heerlijke tegenstander. De spits, die op 22 oktober voor het laatst scoorde in de competitie, maakte gisteren door knap afgestrafte verdedigingsfouten twee treffers. Toch wilde Huntelaar niet spreken van een bevrijding. ''Maar het was wel lekker.'' Waar Huntelaar vorig seizoen nog één op één liep, scoorde hij dit seizoen in veertien competitiewedstrijden pas zes keer.

Zoals het een veredelde oefenpartij betaamt, werd aanvoerder Jaap Stam na een uur uit voorzorg gewisseld. Ook de licht geblesseerde Thomas Vermaelen mocht na drie kwartier naar de kant.

De enige speler van Willem II die zich niet aan het geheime protocol hield, was ex-Ajacied José Valencia. Vlak voor tijd kreeg hij zijn tweede gele kaart, en dus rood.
© Het Parool, 04-12-2006
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » ma dec 04, 2006 12:07 pm

Je mag toch wel vaststellen dat dat wat WII deed niets met verdedigen te maken had? Grygera bij de eerste goal en Emanuelson bij de tweede goal hadden er ook voor kunnen kiezen eerst de bal nog even hoog te houden zoveel vrijheid hadden ze. De vierde goal door Huntelaar was een mooie omhaal, maar de keeper kopt hem natuurlijk helemaal verkeerd weg. Hebben we nog de 5-0 uit een corner die werkelijk helemaal nergens op sloeg, terwijl de 6-0 van de Mul een geweldige voorzet van een WII'er was. Ik verzin het niet hoor. Laten we afwachten of het lek nu echt boven is en of er ook kansen komen en doelpunten worden gemaakt als onze voorhoede spelers wel dekking krijgen op een kortere afstand dan 4 meter

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma dec 04, 2006 12:15 pm

Voetske schreef:
Spijker schreef:Al had het 15-0 geworden dan lag het nog aan Willem 2 en die instelling vind ik jammer. Maar goed, ieder z'n ding.
Kun jij je uberhaupt 1 eredivisiewedstrijd herinneren waarbij deze uitslag gehaald is?

999

Bericht door 999 » ma dec 04, 2006 12:22 pm

Spijker schreef:
Voetske schreef:
Kun jij je uberhaupt 1 eredivisiewedstrijd herinneren waarbij deze uitslag gehaald is?
Spijker, jij begint over 15 - 0 , jij weet op voorhand al dat als AJAX met 15 - 0 had gewonnen ik commentaar zal hebben.Ik neem in mijn beoordeling altijd de kwaliteit van de tegenstander mee, lijkt me meer dan logisch.
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma dec 04, 2006 12:27 pm

'We speelden met zijn zessen, de andere vijf stonden te kijken hoe mooi de Arena is. Het was Eredivisie-onwaardig.' Coach Dennis van Wijk was furieus na de 6-0 nederlaag die Willem II opliep bij Ajax. Zijn spelers kunnen de borst natmaken, want de trainer heeft maatregelen aangekondigd. 'Als ik al onze fouten de revue moet laten passeren, heb ik een uurtje nodig. Met de goede punten ben ik binnen een minuutje klaar.' Mocht het nog niet duidelijk zijn: Willem II is niet alleen de meest gepasseerde ploeg van de Eredivisie, maar ook heel erg not. 'Ik schaam me diep voor mijn ploeg', verzuchtte Van Wijk.
:D
HET RAADSEL
Toeval? Scheidsrechter Henk Temmink floot dit seizoen drie keer een duel van Ajax. Alle wedstrijden eindigden in een zege: Vitesse-thuis (3-0), Feyenoord-uit (0-4) en Willem II-thuis (6-0). In elk duel kreeg minstens één tegenstander rood: Ruud Knol, Pierre van Hooijdonk, Sebastián Pardo en José Valencia.
vi.nl

Fijn hoor, dit soort onzin. Nou krijgen we voor hetzelfde geld volgende keer een Rene Tenmink die wil bewijzen dat Ajax onder zijn leiding ook kan verliezen. :redcard:

Jim

Bericht door Jim » ma dec 04, 2006 12:32 pm

Laat ik het zo zeggen. Het valt niet te ontkennen dat Ajax beter heeft gespeeld dan de laatste weken.
Maar ook niet te ontkennen valt dat Ajax daarbij alle mogelijke medewerking ondervond van Willem II dat zich al sinds jaar en dag bewijst als ideale "Aufbaugegner" voor ploegen in nood.
Zo mocht nog maar enkele weken geleden ook FC Groningen zich tegen Willem II weer in alle rust op het paard hijsen na de pandoering bij FC Twente.
Daarom is hier sprake van een monster zonder waarde, behalve wellicht wat herwonnen zelfvertrouwen.
Pas komende zondag zal duidelijk worden of dit genoeg is om van een daadwerkelijk herstel te kunnen spreken. Als er echte tegenstand wordt geboden.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 04, 2006 12:59 pm

Lucas schreef:Je mag toch wel vaststellen dat dat wat WII deed niets met verdedigen te maken had? Grygera bij de eerste goal en Emanuelson bij de tweede goal hadden er ook voor kunnen kiezen eerst de bal nog even hoog te houden zoveel vrijheid hadden ze. De vierde goal door Huntelaar was een mooie omhaal, maar de keeper kopt hem natuurlijk helemaal verkeerd weg. Hebben we nog de 5-0 uit een corner die werkelijk helemaal nergens op sloeg, terwijl de 6-0 van de Mul een geweldige voorzet van een WII'er was. Ik verzin het niet hoor. Laten we afwachten of het lek nu echt boven is en of er ook kansen komen en doelpunten worden gemaakt als onze voorhoede spelers wel dekking krijgen op een kortere afstand dan 4 meter
Kan allemaal zijn, maar zeg je dat ook over AZ? Dat AZ dik won omdat Excelsior er niets van bakte? Natuurlijk zegt zo´n overwinning niet alles, maar zo´n overwinning is altijd beter dan weer puntverlies, of niet?
In de eerste helft speelde Ajax goed, KJH heeft gescoord en Ryan Babel is terug. Toch een paar lichtpuntjes.
Het stinkt aan alle kanten!

Arwin

Bericht door Arwin » ma dec 04, 2006 1:05 pm

Jim schreef:
Laat ik het zo zeggen. Het valt niet te ontkennen dat Ajax beter heeft gespeeld dan de laatste weken.
Maar ook niet te ontkennen valt dat Ajax daarbij alle mogelijke medewerking ondervond van Willem II dat zich al sinds jaar en dag bewijst als ideale "Aufbaugegner" voor ploegen in nood.
Zo mocht nog maar enkele weken geleden ook FC Groningen zich tegen Willem II weer in alle rust op het paard hijsen na de pandoering bij FC Twente.
Daarom is hier sprake van een monster zonder waarde, behalve wellicht wat herwonnen zelfvertrouwen.
Pas komende zondag zal duidelijk worden of dit genoeg is om van een daadwerkelijk herstel te kunnen spreken. Als er echte tegenstand wordt geboden.
Ben ik het mee eens. Willem II laat zich altijd gemakkelijk afslachten, omdat ze per se willen voetballen, ook tegen grote clubs.
De 6-0 zegt op zichzelf dus niet veel, het enige wat ik hoop is dat het de spelers het nodige zelfvertrouwen geeft, zodat de stijgende lijn weer kan worden ingezet.

Als de spelers maar niet denken dat ze fantastisch waren gisteren, zodat ze overmoedig raken, kan deze 6-0 alleen maar een positief effect hebben. Ik neem aan dat HtC dat tegen de spelers (dus niet in de pers) nog wel zal benadrukken, dat ze er nog lang niet zijn zo. Ook Stam en Huntelaar zijn erg kritisch wat dit betreft volgens mij.

Plaats reactie