Ajax-PSV
Dat weet hij nu zeer goed uit te buiten en Wegereef trapt erin.Bertje schreef:Ach, Sneijder is dit seizoen ook meerdere malen flink te grazen genomen.Frank schreef:Ajax heeft voorlopig nog niet te klagen over Wegereef. Sneijder hoeft maar te gaan liggen en het is een vrije trap voor Ajax.... die "overtreding" van Simons leek me al niet eens een vrije trap waard, laat staan een gele kaart.
Overigens, Ajax is gewoon de betere ploeg, veel feller dan PSV. Maar ze zullen toch wel snel moeten scoren, PSV heeft niet zoveel kansen nodig om te scoren.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- RosenbergSpits
Jammer dat Ajax beperkt is qua snelheid in de voorhoede, (De Mul rechts zit in de tang bij die Mexicaan) bijvoorbeeld in een Babel of een Mitea, Ajax zou dan effectiever kunnen schakelen naar tegenaanval na balverlies van PSV of bij balherovering. PSV vastzetten op eigen helft en al combinerend kansen scheppen lukt namelijk niet...
Maar Ajax is net iets sterker...
Maar Ajax is net iets sterker...
Laatst gewijzigd door Starring op zo nov 12, 2006 1:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
LDL zo'n 60 seconden sneller... dus een delay van rond de 60 seconden en je hebt nederlands commentaar! De andere wedstrijden worden amper besproken met deze topper!Beloki schreef:Loopt LdL niet gelijk?Frank schreef:Ik heb maar een cd-tje opgezet, dat Chinese commentaar hoef ik niet te horen. Mijn Chinees is niet meer wat het geweest is... ;)
Perez eruit halen voor Mitea of Manucharyan? Wel riskant, want de 1 komt net uit de lappenmand en de ander kan eigenlijk nog geen echte wedstrijd aan.Starmaker schreef:Jammer dat Ajax beperkt is qua snelheid in de voorhoede, (De Mul rechts zit in de tang bij die Mexicaan) bijvoorbeeld in een Babel of een Mitea, Ajax zou dan effectiever kunnen schakelen naar tegenaanval na balverlies van PSV of bij balherovering. PSV vastzetten op eigen helft en al combinerend kansen scheppen lukt namelijk niet...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
De eerste 45 minuten waren in ieder geval 'promising'. PSV leunt vooral op de counter en kwam er dus in de extra tijd nog gevaarlijk uit. Voor de rest staat het prima en wil ik Heitinga een compliment maken, want die speelt een puike wedstrijd.
Verder een lekker sfeertje. Ik kreeg net een videootje van Panathinaikos Basketball en dat bezorgde me kippenvel. Hopelijk kan Ajax me dat ook bezorgen.
Linkje: http://www.youtube.com/watch?v=u0rMe2Vyb9E
Verder een lekker sfeertje. Ik kreeg net een videootje van Panathinaikos Basketball en dat bezorgde me kippenvel. Hopelijk kan Ajax me dat ook bezorgen.
Linkje: http://www.youtube.com/watch?v=u0rMe2Vyb9E
Volg de wedstrijd via internet. Vind Ajax sterk spelen. PSV lijkt verrast door de opstelling van Ajax. Ajax speelt met 3 man achterin en met een ruit op het middenveld met Heitinga in de punt naar achteren. Vind Heitinga goed spelen tegen Affelay. Lekker kort erop. Ajax controleert en geeft weinig kansen weg. Hopelijk weten we een kansje te benutten.