Ajax-PSV (cupfinale)
Niet als er geen T8 op je kaart staat:Maartoe schreef:Je kan ook trein 8 nemen. ;)
Op zich is dat wel begrijpelijk, omdat het anders trekken en duwen wordt tussen 6400 man. Maar goed ik zit dus 4 uur in een leeg stadion. En als er geen omleidingen zouden zijn zelfs 5 uur!Let op: iedereen is verplicht het treinnummer aan te houden dat op het ticket vermeld staat.
Indien u niet op tijd bent of met een ticket verschijnt met daarop een ander treinnummer kunt u niet mee.
Hartstikke leuk, maar denk je nu echt dat iemand met T7 op zijn kaartje in de eerste trein gaat zitten? Feit is dat er geen 6400 mensen in een trein gaan.Spijker schreef:Bullshit, dat zeiden ze drie jaar terug ook. Wat gaan ze doen dan? Je niet mee laten gaan? Ik ga echt niet om half twaalf al richting de kuip...
Oh my god, waar ben ik aan begonnen? :sad:
Zou m'n kaart haast wegdoen en zondag gewoon richting de kuip gaan en daar maar kijken hoe of wat. :sad:
- Henk de Gier
- Contacteer:
ze proppen de eerste 800 man in een trein, die trein vertrekt, dan de volgende 800, daarna de 3de 800 en dan kijken ze echt niet op een nummertje op je kaartje. Hoe willen ze dat doen? Stel, je hebt T5 en je wil in trein 1, als er zoveel mensen staan te duwen kan je nooit meer achteruit om weer opnieuw aan te sluiten.goodfella schreef:Hartstikke leuk, maar denk je nu echt dat iemand met T7 op zijn kaartje in de eerste trein gaat zitten? Feit is dat er geen 6400 mensen in een trein gaan.Spijker schreef:Bullshit, dat zeiden ze drie jaar terug ook. Wat gaan ze doen dan? Je niet mee laten gaan? Ik ga echt niet om half twaalf al richting de kuip...
En die tijden, ach, sinds wanneer vertrekken supporterstreinen/bussen op tijd?
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Henk de Gier
- Contacteer:
dan wachten ze net zolang tot er 800 man zijn, zoals ik al schreef
en er zullen gerust wel 800 mensen zijn die vroeg bij De Kuip willen zijn, het is zonnig, en in 1998 was het ook beregezellig op het plein voor De Kuip in het voorjaarszonnetje. Alleen de stenenregenbui was wat minder :yes:Henk de Gier schreef: ze proppen de eerste 800 man in een trein
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Henk de Gier
- Contacteer:
Doet die tuchtcommissie maar wat ofzo?Izmailov schreef:Vrijspraak voor Nordin Boukhari
AJAX De KNVB-tuchtcommissie heeft Nordin Boukhari van Ajax en Danny Buijs van FC Groningen vrijgesproken. Zij waren beschuldigd van het grijpen naar de keel in de slotseconden van de laatste play-off in Groningen en kregen ook de rode kaart te zien.
Ze weigerden het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal. Ze zijn nu vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs. Voor Boukhari betekent dit dat hij kan meespelen in de bekerfinale Ajax - PSV.
Patrick Paauwe van Feyenoord kreeg voor het slaan van een tegenstander van Ajax wel een schorsing: twee wedstrijden onvoorwaardelijk.
www.rtvnh.nl
Jongens, we proberen die kerels gewoon een paar wedstrijden te schorsen en hopen maar dat ze er mee akkoord gaan. Als ze dan toch in beroep gaan doen we even alsof we er over na moeten denken en geven we daarna aan dat we niet genoeg bewijs hebben.
Op basis van wat zijn ze in eerste instantie dan geschorst?
Je mag gewoon gaan zitten waar je wilt?Henk de Gier schreef:waarom? als je de trein nog niet in wilt dan loop je nog niet naar boven. Ik zie dat probleem niet zo. En er zullen zat mensen wel in de eerste 3 treinen willen omdat ze dan betere plekken in het stadion hopen te hebben :yes:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
volgens ajax.netwerk.:
Sneijder haakt geblesseerd af op training, Maduro wel fit?
Persbureau Novum meldt op Trouw dat Wesley Sneijder vrijdag de training voortijdig moest verlaten na een duel met Tomas Galasek. De ernst van de blessure is nog onbekend.
Maduro trainde voor het eerst weer mee met de groep en lijkt op tijd fit te geraken. Zelf liet hij in ieder geval weten ervan uit te gaan dat hij speelt zondag
---------------------------------------------------------------------------------
Goh toch liever andersom. Of maduro of lindenbergh of Galasek wel of niet speelt maakt mij niet zoveel uit maar Sneijder is een heel ander verhaal
Sneijder haakt geblesseerd af op training, Maduro wel fit?
Persbureau Novum meldt op Trouw dat Wesley Sneijder vrijdag de training voortijdig moest verlaten na een duel met Tomas Galasek. De ernst van de blessure is nog onbekend.
Maduro trainde voor het eerst weer mee met de groep en lijkt op tijd fit te geraken. Zelf liet hij in ieder geval weten ervan uit te gaan dat hij speelt zondag
---------------------------------------------------------------------------------
Goh toch liever andersom. Of maduro of lindenbergh of Galasek wel of niet speelt maakt mij niet zoveel uit maar Sneijder is een heel ander verhaal
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Hmm, ik heb T5, ga voor de zekerheid wel rond 13.45 u naar binnen ofzo. Het is toch lekker weer, flink wat drinken meenemen en lekker bruin worden. ;)
Het zal sowieso een chaos worden denk ik, maarja het is altijd duwen en trekken geblazen bij een treinreis naar de Kuip. Alleen nu dan met 6400 man ipv 1600. :D
Het zal sowieso een chaos worden denk ik, maarja het is altijd duwen en trekken geblazen bij een treinreis naar de Kuip. Alleen nu dan met 6400 man ipv 1600. :D
-
- AT Toto winner 15/16
Ik heb ook T2, was sowiezo wel van plan om 1 van de eerste treinen te vatten, hoe je het ook went of keert dan heb je wel de beste plek (parterre achter de goal) en ach als het mooi weer is zit ik daar prima in het zonnetje hoor met een natje en een droogje. Als je 1 van de laatste treinen neemt ben je sowiezo de lul want dan kom je gewoon op de 2e ring te zitten of je moet dat niet erg vinden.
- Henk de Gier
- Contacteer:
U zei...Maartoe schreef:Hiddink is zich alvast weer aan het indekken. (is overigens niet nodig tegen dit Ajax) Hoeveel spelers zullen deze keer bij PSV volgens Guus een twijfelgeval zijn qua inzetbaarheid en wel gewoon aan de aftrap verschijnen?
Deelname Cocu bekerfinale onzeker
Het is onzeker of voetballer Philip Cocu van PSV zondag mee kan doen in de bekerfinale tegen Ajax. De middenvelder verliet vrijdag de training eerder omdat hij last had van zijn nek. Wat er precies aan de hand was, is onduidelijk. Zaterdag moet duidelijk worden of hij mee kan spelen.
- Ajaciedjuh