HSV - Ajax 27-11-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » wo nov 12, 2008 6:02 pm

Ja, die zijn er. Volgens mij zijn er iets van 700 EU-kaarthouders, 350 voorrangsuitkaarthouders (deze groep kan dus al kaarten halen) en 3.000 uitkaarthouders. Daar zit wat overlapping bij, maar een seizoenkaarthouder die alleen naar Praag is geweest vorig jaar heeft ook een EU-kaart.

Maar ik denk niet dat alle uitkaarthouders gaan natuurlijk, dus ik verwacht nog wat verkoop op maandag. Maar dat zal dan wel zo weg zijn.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41096
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » do nov 13, 2008 3:45 pm

Thijs, heb je misschien nog een update voor ons voor wat betreft het aantal verkochte kaarten? Moet ik er vrijdag vroeg bij zijn of zal het pas maandag uitverkocht raken?
Nil volentibus arduum

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » do nov 13, 2008 4:03 pm

Nope, ik moest dinsdag werken dus toen hoorde ik het toevallig maar ik ben er zondag pas weer.

Ik zou voor de zekerheid gewoon om 10u morgen je kaartje halen maar ik denk dat het in ieder geval morgen geen flitsverkoop wordt.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41096
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » do nov 13, 2008 4:57 pm

Ok, bedankt voor de info in ieder geval.

Net in m'n mailbox:

Beste Ajacied,

Morgen zal de verkoop voor HSV – Ajax starten voor de nationale uitkaarthouders. In tegenstelling tot eerdere berichten hebben wij er helaas voor moeten kiezen om geen kaarten via de online webshop te verkopen maar alleen via de verkooppunten van de Ticketbox.

Het zal je niet ontgaan zijn dat er zich recentelijk meerdere storingen hebben voorgedaan. Op dit moment is men druk bezig om het systeem dusdanig aan te passen zodat storingen in de toekomst niet meer zullen voorkomen. Wij hebben geen garantie gekregen dat deze aanpassingen vrijdag a.s. al zijn gerealiseerd. Omdat de vraag naar kaarten voor deze wedstrijd groot is en wij geen enkel risico willen lopen dat er juist bij deze wedstrijd wederom een storing op zal treden, is er voor gekozen om tot nader order geen kaarten via de onlineshop te verkopen.

Wij betreuren dat we deze maatregel hebben moeten nemen, maar hopen op je begrip gezien de eerdere ervaringen. Graag verwijzen wij je naar de website van TicketBox (www.ticketbox.nl) zodat je het dichtstbijzijnde verkooppunt kunt opzoeken.


Met vriendelijke groet,

AFC Ajax
Onlinekaartverkoop


Gloeiende....wat is dit nu weer? Ik ben morgen aan het werk en kan niet even richting de ticketbox. Bovendien heb ik m'n kaart op het moment ook niet in m'n bezit. Nu kan ik pas zaterdag gaan halen.
Nil volentibus arduum

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » do nov 13, 2008 5:03 pm

Kan diegene die je kaart heeft niet even een kaartje voor je halen? Er kan nu overigens een grote groep geen kaarten halen, want je bent natuurlijk niet de enige die moet werken en daarbij is er bijv. in een stad als Almere niet één Primera te vinden.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do nov 13, 2008 5:29 pm

Je kan toch altijd wel wat regelen met iemand, tot voor kort moest je sowiezo altijd naar de primera.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41096
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » do nov 13, 2008 5:37 pm

Ja, maar nu had ik het zo geregeld dat ik m'n streepjescode bij de hand heb en dus effe tussendoor online zou kunnen kopen. Normaal begint een verkoop ook niet doordeweeks maar op zaterdag. En dan is het wat makkelijker om gewoon naar de winkel te gaan.

Maar goed, ik zal eens kijken wat ik kan regelen. En anders ga ik zaterdag. Er zit niets anders op.

Ik snap overigens werkelijk niet wat er nu zo moeilijk aan is om die online verkoop goed te regelen. Het is gewoon een kwestie van de juiste investering doen. Even in de serverlogs spitten en je bandbreedte bekijken en je hebt in een uurtje echt wel duidelijk wat er moet gebeuren om dit beter te laten lopen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr nov 14, 2008 9:29 am

Het probleem van de online verkoop ligt blijkbaar niet bij Ajax maar bij andere partijen.
Verder natuurlijk weer veel te laat gecommuniceerd naar de supporters toe. Dit weet je toch veel eerder?

Veel supporters moeten werken, stel dan ook de verkoop voor de gehele groep uit tot zaterdag, dat was een stuk eerlijker geweest.

Alexander
Berichten: 8586
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » vr nov 14, 2008 12:51 pm

En inmiddels is het al uitverkocht?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41096
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » vr nov 14, 2008 12:58 pm

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Het probleem van de online verkoop ligt blijkbaar niet bij Ajax maar bij andere partijen.
Ze zullen dit inderdaad wel bij een externe leverancier hebben neergelegd. Maar daar heb ik als supporter natuurlijk geen boodschap aan.

Kijk, het aanbieden van online kaartverkoop juich ik toe. Een prima zet van Ajax want je levert een goede extra service aan de supporters. Maar zorg dan wel dat het werkt. Hoe vaak is het dit seizoen nu al misgegaan?

Dan spreek je je leverancier daar toch op aan? Dit is geen rocket science. Er is gewoon een verkeerd geschaalde oplossing geïnstalleerd. Vervelend, maar goed. Kan gebeuren. Maar laat het dan niet maanden doorspelen maar los het gewoon op.
Nil volentibus arduum

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » vr nov 14, 2008 1:44 pm

e verkoop via Ticketbox is vrij snel gegaan. Er zijn op dit moment (13.24 uur) nog ongeveer 70 kaarten beschikbaar

Marillion neem als een speer een uur vrij en ga die kaarten halen!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41096
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » vr nov 14, 2008 1:50 pm

Super Thijs, Bedankt voor de info.

Ik heb net toch maar even iemand op pad gestuurd en de kaart is binnen. Dat was anders waarschijnlijk niet goed gedaan. Koste me wel een goede fles rum maar dat is het wel waard!
Nil volentibus arduum

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » vr nov 14, 2008 1:51 pm

Haha pfew, kom je goed weg. Ik denk dat je zowat de laatste hebt.

Toch wel erg snel gegaan al met al!

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr nov 14, 2008 3:31 pm

Marillion schreef:
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Het probleem van de online verkoop ligt blijkbaar niet bij Ajax maar bij andere partijen.
Ze zullen dit inderdaad wel bij een externe leverancier hebben neergelegd. Maar daar heb ik als supporter natuurlijk geen boodschap aan.

Kijk, het aanbieden van online kaartverkoop juich ik toe. Een prima zet van Ajax want je levert een goede extra service aan de supporters. Maar zorg dan wel dat het werkt. Hoe vaak is het dit seizoen nu al misgegaan?

Dan spreek je je leverancier daar toch op aan? Dit is geen rocket science. Er is gewoon een verkeerd geschaalde oplossing geïnstalleerd. Vervelend, maar goed. Kan gebeuren. Maar laat het dan niet maanden doorspelen maar los het gewoon op.
Ze hebben het uiteraard wel bij de leverancier neergelegd. Ze hebben ook een SLA met de leverancier, maar alles leidt nog niet tot de juiste oplossing.
Ze proberen nog steeds gezamenlijk met de leverancier tot een oplossing te komen, maar zover ik het weet is het geduld wel op.

Inderdaad geeft de supporter Ajax de schuld, wat logisch is. Ik heb aangegeven dat Ajax daarover moet informeren richting supporters, maar de situatie is nu nog zo dat Ajax ervoor kiest om het op een diplomatieke manier probeert op te lossen met de leverancier....

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » ma nov 24, 2008 2:18 pm

nou nou HSV wint met 2-1 thuis van Werder Bremen terwijl Ajax weer een uit nederlaag leed bij AZ.. Hoe gaat onze coach donderdag te werk?
Als ik de voorspellingen hier op AT mag geloven gaat Ajax een nederlaag tegemoet. Maar wie weet weten juist zulk soort wedstrijden het beste naar boven te drijven... wie mogen er donderdag spelen? misschien wordt onze coach nu wel wakker en gooit hij Gabri erin en Kennedy en of Lindgren er wel alle 2 eruit.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma nov 24, 2008 3:47 pm

Historie:

1987/1988 Achtste finale Europa Cup II

HSV - Ajax 0-1 Hennie Meijer
Ajax - HSV 2-0 Arnold Mühren, Hennie Meijer
Kunnen we eindelijk zien of Suarez Hennie Meyer kan doen vergeten! :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » ma nov 24, 2008 3:55 pm

Kunnen we eindelijk zien of Suarez Hennie Meyer kan doen vergeten!
Arnold Mühren is niet speelgerechtigd.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

J.G.
Berichten: 324
Lid geworden op: za nov 15, 2008 5:25 pm

Bericht door J.G. » ma nov 24, 2008 3:56 pm

Leo i.p.v. Kennedy
Gabri i.p.v. Lindgren
Sulejmani alleen als hij echt fit en in vorm is anders eventueel Sno vond hem voor wat het waard was redelijk invallen tegen az.

Maar goed, ik vrees dat we tegen een sterk HSV in vorm weinig in te brengen op dit moment,

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7915
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » ma nov 24, 2008 8:50 pm

ik zou heel lelijk spelen door een blok neer te zetten met voorin snelle mensen als sulemanji en suarez

---------------------Vermeer--------------------------
Wiel---------Oleguer---Vertonghen----Vermaelen
-------Enoh--------------------Lindgren-----------
---------------Gabri----------------------Urbi---
----------Suarez---------------Sulejmani
------------------------------------------
wij hoeven niet en hsv ook niet.
0-0 en iedereen blij ; en mischien hopen op meer.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

GangstaRiB
Berichten: 16881
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » ma nov 24, 2008 9:03 pm

elliquido schreef:ik zou heel lelijk spelen door een blok neer te zetten met voorin snelle mensen als sulemanji en suarez

---------------------Vermeer--------------------------
Wiel---------Oleguer---Vertonghen----Vermaelen
-------Enoh--------------------Lindgren-----------
---------------Gabri----------------------Urbi---
----------Suarez---------------Sulejmani
------------------------------------------
wij hoeven niet en hsv ook niet.
0-0 en iedereen blij ; en mischien hopen op meer.
Tsja... en sinds verschillende afstraffingen in Duitsland maakt het geen reet meer uit hoe Ajax voor de dag komt....

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Bericht door InnerHarbour » ma nov 24, 2008 9:08 pm

Met een puntje zou ik dik en dik tevreden zijn.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma nov 24, 2008 9:28 pm

LucaS schreef:
Historie:

1987/1988 Achtste finale Europa Cup II

HSV - Ajax 0-1 Hennie Meijer
Ajax - HSV 2-0 Arnold Mühren, Hennie Meijer
Kunnen we eindelijk zien of Suarez Hennie Meyer kan doen vergeten! :hypocrite.gif:
Hehe, die goal in Hamburg herinner ik me nog, dat was een raar kopballetje, hoor. Verder had Ajax daar weinig in te brengen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma nov 24, 2008 10:07 pm

Toen was winst net zo onverwacht als het nu zou zijn...

K.
Still alive...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma nov 24, 2008 10:29 pm

Dat viel wel mee. Thuis won Ajax ook, meen ik me te herinneren.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Fenerbahce
Berichten: 2123
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 7:29 pm

Bericht door Fenerbahce » ma nov 24, 2008 10:31 pm

Demosthenes schreef:
Kunnen we eindelijk zien of Suarez Hennie Meyer kan doen vergeten!
Arnold Mühren is niet speelgerechtigd.
WAT !!!! :ajaxsmiley.gif:

Ik heb geen idee hoe HSV speelt op dit moment, ik weet wel dat Ajax niet al te best speelt op dit moment (ik houd van understatements).

We zullen zien komende donderdag, misschien brengt een europese wedstrijd weer wat extra's los ... :hupajax.gif: :onfire.gif:

Ik wens in ieder geval alle Ajax supporters in Hamburg veel plezier ... :ajaxscarf.gif:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Plaats reactie