Ajax - FK Borac 02-10-2008
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Ik kwam niet door die registratie heen om m'n tickets online te bestellen. Vervolgens hoorde ik van een maat van me dat als je ze nu nog bestelt je eerst je kaartjes moet afhalen. Dan moet ik dus of twee retourtjes kopen naar De Arena of vlak voor de wedstrijd twee keer in de rij gaan staan.
Denk in ieder geval niet dat het er nog van komt. Moet wat zuiniger zijn op m'n geld en deze wedstrijd gaat toch nergens meer over.
Denk in ieder geval niet dat het er nog van komt. Moet wat zuiniger zijn op m'n geld en deze wedstrijd gaat toch nergens meer over.
Ah ok. Weet ik dat voor de volgende keer. Vind het wel ontzettend veel gezeik hoor, nu die verkooppunten naar Primera is verschoven. Sigarenboeren te over hier in Leiden, maar een Primera-zaak hebben we er maar eentje van, ergens buiten het centrum.Marillion schreef:Vanaf 18.30uur is er ook gewoon stadionverkoop. Dan hoef je dus maar één keer te reizen Thomas. Zo'n rij zal er niet staan hoor. Veel supporters geloven het wel, zeker na de 1-4 in de uitwedstrijd.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik ben er natuurlijk ook bij.
Wat ik wel raar vind is dat alle vakken in de verkoop zijn gegaan. Wat mij betreft was gewoon alleen de eerste ring verkocht en dan voor vak410 ook nog 425/426 (of gewoon Zuid2) en dat is het dan. Zit die eerste ring ongeveer vol met 20.000 man en heb je een lekker gezellig Europacupsfeertje.
Nu zit iedereeen weer her en der met plukjes over het stadion verspreid, ook niet echt gezellig.
Wat ik wel raar vind is dat alle vakken in de verkoop zijn gegaan. Wat mij betreft was gewoon alleen de eerste ring verkocht en dan voor vak410 ook nog 425/426 (of gewoon Zuid2) en dat is het dan. Zit die eerste ring ongeveer vol met 20.000 man en heb je een lekker gezellig Europacupsfeertje.
Nu zit iedereeen weer her en der met plukjes over het stadion verspreid, ook niet echt gezellig.
www.trouw.nlStekelenburg niet tegen Borac
Maarten Stekelenburg mist donderdagavond de tweede wedstrijd van Ajax in de eerste ronde van de UEFA Cup tegen Borac. De doelman heeft last van een schouderblessure en wordt vervangen door Kenneth Vermeer.
Ook voor Gabri komt de return tegen de nummer voorlaatst van de Servische competitie nog te vroeg. De Spanjaard is hersteld van een enkelblessure en maakte maandag met succes zijn rentree bij het tweede elftal.
,,We vinden het verstandig dat hij deze week nog bij Jong Ajax traint'', verklaarde trainer Marco van Basten. ,,Gabri is namelijk een maand uit de roulatie geweest. Het eerste elftal traint deze week anders omdat we tegen Borac spelen. Gabri speelt volgende week nog een wedstrijd bij Jong Ajax en keert dan terug bij het eerste elftal.'' Ajax verdedigt tegen Borac in de ArenA een voorsprong van 4-1.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Mocht je nog zin hebben. M'n neef gaat ook naar Coldplay, maar ik had al een kaartje voor hem gekocht. Heb er dus 1 over voor Zuid1.Thomas schreef:Ik kwam niet door die registratie heen om m'n tickets online te bestellen. Vervolgens hoorde ik van een maat van me dat als je ze nu nog bestelt je eerst je kaartjes moet afhalen. Dan moet ik dus of twee retourtjes kopen naar De Arena of vlak voor de wedstrijd twee keer in de rij gaan staan.
Op naar de vierde ster!