Feyenoord - Ajax 21-09-08
Nou gewoon. Met alle vier de medewerkers van de afdeling tegelijk inloggen. En toen ging alles echt prima.Jeroen427 schreef:Weet jij misschien hoe ze het hebben getest, Thijs?

Ik kwam vanmorgen ook niet verder dan een gevuld winkelmandje. Gelukkig heb ik een losse kaart weten te scoren en die ga ik nu gebruiken.
Nil volentibus arduum
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Nee ik heb geen idee. Ze hielden in ieder geval rekening met de drukte, maar blijkbaar niet genoeg ofzo.Jeroen427 schreef:Weet jij misschien hoe ze het hebben getest, Thijs?
Ik zie maar weinig mensen met kaarten, dus ik denk dat er nog een hoop in de 'mallemolen' zijn. Wie weet dinsdag weer in de verkoop ofzo.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
Ajax.nlAjax is vandaag de gehele dag bezig geweest met de inventarisatie van de problemen omtrent de verkoop van de wedstrijd Feyenoord – Ajax. Dit heeft geleid tot een concreet plan over hoe de verkoop hervat zal worden. Ajax is nog in afwachting van een bevestiging van de technische partners over de haalbaarheid. Ajax verwacht hier uiterlijk dinsdagmorgen uitsluitsel over te krijgen waarna wij direct zullen communiceren via de website. Wij hopen op jullie begrip en danken voor jullie geduld.
-
Ajax.nlAjax streeft er naar om a.s. vrijdag de verkoop van Feyenoord –Ajax te hervatten. De manier waarop dit zal gebeuren kunnen wij op dit moment nog niet bekend maken.Dit vergt helaas nog enig uitzoekwerk. Of de verkoop daadwerkelijk vrijdag a.s. start en op welke manier zullen wij zo snel mogelijk definitief communiceren. Hou hiervoor de website in de gaten.
Die hele verkoop is gewoon weer één grote bende. Ik snap echt niet dat het anno 2008 nog steeds zo moeilijk is om dat even strak te organiseren.
Hoezo vergt het nu nog uitzoekwerk? Je kunt toch precies zien wat er nu wel en niet verkocht is en wat je dus nog over hebt. De overgebleven kaarten gooi je zaterdag alsnog in de verkoop en deze keer met een systeem wat er wel tegen kan als er meer dan 5 mensen tegelijk een transactie willen voltooien.
Hoezo vergt het nu nog uitzoekwerk? Je kunt toch precies zien wat er nu wel en niet verkocht is en wat je dus nog over hebt. De overgebleven kaarten gooi je zaterdag alsnog in de verkoop en deze keer met een systeem wat er wel tegen kan als er meer dan 5 mensen tegelijk een transactie willen voltooien.
Nil volentibus arduum
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08