FC Groningen - Ajax 16-4-2008 (i.p.v. 13-4-2008)
Ajax heeft de mazzel dat Groningen verzwakt is, zie de wedstrijd van Groningen tegen PSV maar. Ajax heeft echter de pech van de transfers (met name Silva natuurlijk), maar vooral de pech dat Groningen afgelopen weekend een echt waardeloze 1e helft speelde. Ik heb Jans nog nooit zo kwaad gezien, dus het team zal ook wat goed willen maken.
Dat zegt verder nog niet zoveel, maar ik verwacht geen makkie voor Ajax.
Maar goed, dat verwacht ik ook zeker niet voor PSV.
PS: Fuck Ajax is nog wel een beetje geinig, maar dat 110% anti-Ajax of anti-Amsterdam begint steeds zieliger te worden...zet er maar 110% pro-PSV op, dat heeft tenminste nut !
PPS: Hup NEC :hupajax.gif:
Dat zegt verder nog niet zoveel, maar ik verwacht geen makkie voor Ajax.
Maar goed, dat verwacht ik ook zeker niet voor PSV.
PS: Fuck Ajax is nog wel een beetje geinig, maar dat 110% anti-Ajax of anti-Amsterdam begint steeds zieliger te worden...zet er maar 110% pro-PSV op, dat heeft tenminste nut !
PPS: Hup NEC :hupajax.gif:

Hoe moet ik dit lezen? Toen half eindhoven met die sjaaltjes liep was het nog niet zielig? Of was het toen ook al zielig? Ik zie die dingen wel steeds minder naast het uitvak.. dus ik gok het eerste?Baseman schreef: maar dat 110% anti-Ajax of anti-Amsterdam begint steeds zieliger te worden...zet er maar 110% pro-PSV op, dat heeft tenminste nut !
voetbalprimeur.nlClubleiding Groningen vreest duel met Ajax
De clubleiding van FC Groningen maakt zich zorgen over het thuisduel met Ajax van komende zondag. De wedstrijd leeft enorm onder de supporters en algemeen directeur Hans Nijland vreest kwetsende spreekkoren.
De harde kern van Groningen is sowieso al geen liefhebber van de Amsterdamse opponent, maar door de tumultueuze transfers van Rasmus Lindgren, Bruno Silva en Luis Suárez naar Ajax zijn de verhoudingen helemaal op scherp gezet.
De clubleiding van Groningen vreest kwetsende spreekkoren die het imago van de club kunnen schaden en voerde vorige week al overleg met een groep supporters. Bovendien hoopt algemeen directeur Hans Nijland dat de bezoekers hun emoties onder controle houden.
"Wij roepen iedereen op alle energie te steken in het aanmoedigen van de eigen ploeg", stelt Nijland op de clubsite. "Bij verbaal geweld, maar ook bij het gooien van voorwerpen zullen wij ons genoodzaakt zien om in te grijpen. Wij hopen dat het niet zover zal komen en dat het een sportieve middag wordt."
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
Wat een gezeik zeg. Ajax raakt haar sterspelers weer kwijt aan Real en Liverpool, ook maar 110% anti-Real Madrid shirts fabriceren?banjavi schreef:voetbalprimeur.nlClubleiding Groningen vreest duel met Ajax
De clubleiding van FC Groningen maakt zich zorgen over het thuisduel met Ajax van komende zondag. De wedstrijd leeft enorm onder de supporters en algemeen directeur Hans Nijland vreest kwetsende spreekkoren.
De harde kern van Groningen is sowieso al geen liefhebber van de Amsterdamse opponent, maar door de tumultueuze transfers van Rasmus Lindgren, Bruno Silva en Luis Suárez naar Ajax zijn de verhoudingen helemaal op scherp gezet.
De clubleiding van Groningen vreest kwetsende spreekkoren die het imago van de club kunnen schaden en voerde vorige week al overleg met een groep supporters. Bovendien hoopt algemeen directeur Hans Nijland dat de bezoekers hun emoties onder controle houden.
"Wij roepen iedereen op alle energie te steken in het aanmoedigen van de eigen ploeg", stelt Nijland op de clubsite. "Bij verbaal geweld, maar ook bij het gooien van voorwerpen zullen wij ons genoodzaakt zien om in te grijpen. Wij hopen dat het niet zover zal komen en dat het een sportieve middag wordt."
Kansloos gedoe.
Ik herken de emotie wel. Iedereen vond Barcelona prachtig toen daar een peleton ajacieden rondliep, ik vond het een vreselijke k*tclub, juist vanwege dat feit. Spelers kunnen altijd weggekocht worden, maar als één club meerdere van je betere spelers komt halen, geeft dat wel ergenis. iig bij mij
I think I lost my fucking headache
Jij hoeft die emotie natuurlijk ook niet te delen, maar ik herken het wel in ieder geval.joey schreef:Zijn wij ook door het vertrek van Sneijder. Dat zou ons wel eens de CL gekost kunnen hebben. Ben jij boos op Madrid?
Dat ze boos zijn op Suárez en Silva, oké. Maar boos op Ajax, nee, dat vind ik een beetje onzin.
Sneijder was één speler. Als dadelijk half Ajax bij REal loopt te ballen, zal ik dat ongetwijfeld ook hebben tov Real. Hoewel ik denk dat dat risico niet zo groot is.
I think I lost my fucking headache
http://www.youtube.com/watch?v=pd3RPJsm ... name=Video
Pffff....
Anti-Ajax. Zo afgezaagd.
Die ene man zegt het heel terecht in dat filmpje: zo gaat dat nu eenmaal. Groningen haalt ook Powell weg.
Pffff....

Anti-Ajax. Zo afgezaagd.

Die ene man zegt het heel terecht in dat filmpje: zo gaat dat nu eenmaal. Groningen haalt ook Powell weg.
Het stinkt aan alle kanten!
'Tsja, dat doe je gewoon niet. En hun doen dat wel. Het gaat alleen maar weer om de pepernoten. Om het geld. En dat is toch een aderlating. En hun doen dat.'
Oké, duidelijk. Maar wat heeft Ajax hier precies mee te maken? Ajax mag geen spelers van Groningen kopen?
Oké, duidelijk. Maar wat heeft Ajax hier precies mee te maken? Ajax mag geen spelers van Groningen kopen?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Re: FC Groningen - Ajax (13-4-2008)
Jezus, wat triest...Thijs schreef:In Groningen leven ze íets meer naar deze wedstrijd toe, aangezien ze daar op hun forum al zes pagina's elkaar zitten op te fokken.
http://www.fcgforum.nl/viewtopic.php?t=2293
Lees en geniet.

K.
Still alive...