Mijn voorspelling: Van der Wiel zien we dit seizoen niet meer in actie.
Volgens mij maakt het niet uit wie er bij Roda speelt, ze gaan er keihard en en je maakt een kans tegen dit Ajax. Waarom konden we niet van Excelsior, VVV, NAC, NEC en Vitesse uit winnen? Waren daar de sterren wel aanwezig? Ik kan niet eens de helft van de namen van die elftallen bedenken!Vooral Oper en Kah die niet mee doen kan in het voordeel van Ajax werken. Daarnaast Cisse ook nog eens. Maar goed ik blijf het een plus punt vinden voor elke ploeg thuis tegen Ajax. Heerlijk om tegen te voetballen, zeker als je zelf wat recht te zetten hebt.
Het is toch niet zo moeilijk om te lezen dat Ajax uit niet kon winnen van VVV, NAC, NEC, Vitesse, Excelsior? Begrijp ik het goed dat Ajax op jouw tv wel heeft gewonnen? In dat geval snap ik je opmerking.Voetske schreef:Wazegje ?.
Waarom zijn deze 2 in godsnaam gehaald?Lindgren en Perez in selectie voor Roda JC
Amsterdam, 09 feb 2008
Ajax bereidt zich met achttien spelers voor op de competitiewedstrijd tegen Roda JC. De ploeg van trainer Adrie Koster is vanmiddag al afgereisd naar Limburg. Kenneth Perez en Rasmus Lindgren zijn fit en inzetbaar.
Vrijdag was het nog onzeker of Koster dit weekend een beroep kan doen op zijn licht geblesseerde middenvelders. Leonardo, Samuel Kuffour en Ismael Urzaiz zijn na de zaterdagtraining in Amsterdam achtergebleven. Roda JC – Ajax begint zondag om 12.30 uur.
De complete selectie voor de uitwedstrijd tegen Roda JC:
Maarten Stekelenburg, Dennis Gentenaar, John Heitinga, George Ogararu, Jurgen Colin, Urby Emanuelson, Bruno Silva, Luis Suarez, Albert Luque, Gabri, Kenneth Perez, Rasmus Lindgren, Thomas Vermaelen, Jan Vertonghen, Siem de Jong, Klaas Jan Huntelaar, Kennedy en Dennis Rommedahl.
en wat dacht je dan van heel lang revalideren en dan achterblijvenZlatan Son of God schreef:Waarom zijn deze 2 in godsnaam gehaald?Lindgren en Perez in selectie voor Roda JC
Amsterdam, 09 feb 2008
Ajax bereidt zich met achttien spelers voor op de competitiewedstrijd tegen Roda JC. De ploeg van trainer Adrie Koster is vanmiddag al afgereisd naar Limburg. Kenneth Perez en Rasmus Lindgren zijn fit en inzetbaar.
Vrijdag was het nog onzeker of Koster dit weekend een beroep kan doen op zijn licht geblesseerde middenvelders. Leonardo, Samuel Kuffour en Ismael Urzaiz zijn na de zaterdagtraining in Amsterdam achtergebleven. Roda JC – Ajax begint zondag om 12.30 uur.
De complete selectie voor de uitwedstrijd tegen Roda JC:
Maarten Stekelenburg, Dennis Gentenaar, John Heitinga, George Ogararu, Jurgen Colin, Urby Emanuelson, Bruno Silva, Luis Suarez, Albert Luque, Gabri, Kenneth Perez, Rasmus Lindgren, Thomas Vermaelen, Jan Vertonghen, Siem de Jong, Klaas Jan Huntelaar, Kennedy en Dennis Rommedahl.