Ik heb hard getwijfeld tussen Luque en Kennedy in de basis. Aan de ene kant wil ik Luque graag het vertrouwen zien krijgen, stelde hij gisteren zeker niet teleur en zal hij inderdaad een plaag zijn voor Lucius. Maar aan de andere kant hebben hij en Suarez niet de discipline om met De Cler mee te lopen, waar Kennedy dat wel heeft. Ook weet ik niet helemaal of dit de wedstrijd is voor Luque. Topfit is hij nog niet en reken er maar op dat Feyenoord zich niet net als vorig seizoen als makke lammetjes laat afslachten.Zlatan Son of God schreef:Luque moet je tegenover Lucius zetten dat is gewoon een zekerheidje!
Ik denk het niet, Luuk. Bruins en Buijs zullen namelijk altijd bijvallen indien nodig.LucaS schreef:Dan creeer je dus een fors overtal op het middenveldThomas schreef:
Het foefje met Huntelaar als inzakkende spits hoeft Koster volgens mij niet te proberen tegen Feyenoord. Hofland zal niet zo ver doordekken maar Huntelaar op die momenten gewoon aan met name Van Bronckhorst laten, terwijl Bahia ook niet zo ver vooruit zal willen verdedigen.