Amsterdam Toernooi 2007/2008
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Behoudens die fascistische aanhang valt er wel wat te zeggen voor de keuze van Lazio. Ze beschikken over een ijzersterk team met een groot tacticus als coach. Als de randzaken wegdenkt, dan heb je gewoon een hele goed oefenduel voorhanden, waar je echt goed kan zien waar je staat als Ajaxzijnde.Andy22 schreef:IK SNAP NIET, dat ajax tegen LAzio wil spelen, met neofacistiche aanhang, bAh!
-
- AT Toto winner 15/16
Doet er niet toe. Ze spelen immers niet tegen Lazio maar tegen de 2 andere teams.Peter schreef:Behoudens die fascistische aanhang valt er wel wat te zeggen voor de keuze van Lazio. Ze beschikken over een ijzersterk team met een groot tacticus als coach. Als de randzaken wegdenkt, dan heb je gewoon een hele goed oefenduel voorhanden, waar je echt goed kan zien waar je staat als Ajaxzijnde.Andy22 schreef:IK SNAP NIET, dat ajax tegen LAzio wil spelen, met neofacistiche aanhang, bAh!
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63042
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik neem aan dat dat even afgestraft werd?Spijker schreef:Niet in het stadion, maar met name in de binnenstad ging het na wat omhoog geheven rechterhandjes nog een paar keer goed mis.Mr. Ajax schreef:Het is niet voor het eerst dat Lazio aan de Amsterdam Tournament meedoet, vorige keer waren er toch geen problemen?
Ik ook. De naam en die tenues zijn schitterend en het team dat een aantal jaren terug kampioen werd was prachtig: Nesta, Nedved, Veron, Perruzzi, Crespo, Simeone, Conceicao, Salas en in mindere mate Mihajlovic -geweldige vrije trap-, Boksic en Couto, etc.brigade zuid schreef:Precies, ze hebben al een keer eerder meegedaan en totaal geen problemen. Zaten ook gewoon Lazio fans in de AJAX vakken en er hingen ook spandoeken van hun. Vind het best een mooie club trouwens.
Alleen jammer van die trieste aanhang.
Ik vroeg het laatst ook en de aanhang van Atletico schijnt inderdaad niet veel beter te zijn. Maar goed, bij de meeste Spaanse clubs is een deel van de aanhang behoorlijk dubieus wanneer het op racisme aankomt.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:De Atletico aanhang is trouwens toch niet veel beter? Of was het alleen Gil die in 1997 over de schreef ging?
Mussolini was geen anti-semiet. In de fascistische partij van Mussolini zaten een aantal hooggeplaatste Joden. Mussolini heeft zich altijd verzet tegen de deportaties en weigerde mee te werken.Lazio is gewoon de club van Mussolini
De Duitsers moesten zelf Italië in om de Joden weg te voeren. Fascisme is geen racistische ideologie. Het is een totalitaire ideologie.
Dit terzijde overigens.

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Nou en?!?! Ik ben fel tegen de fascisme. En de Lazio fans geilen op de Hitler groet. Om te kotsen, kortom.Nihad schreef:Mussolini was geen anti-semiet. In de fascistische partij van Mussolini zaten een aantal hooggeplaatste Joden. Mussolini heeft zich altijd verzet tegen de deportaties en weigerde mee te werken.Lazio is gewoon de club van Mussolini
De Duitsers moesten zelf Italië in om de Joden weg te voeren. Fascisme is geen racistische ideologie. Het is een totalitaire ideologie.
Dit terzijde overigens.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Niet mee eens. Maar dan moet je wel vroeg ingrijpen en niet alles maar toelaten.Thomas schreef:Precies. Ik denk dat men bij de meeste clubs bijzonder weinig kan doen aan het type aanhang dat zich aangetrokken voelt door de club.
Ik denk dat als je ziet dat een kleine groep begint met Hitlergroeten of wat dan ook, dat dat intern meteen even aangepakt moet worden.

Newcastle hekelt organisatie Ajax
Newcastle United is bijzonder teleurgesteld in de werkwijze van de organisatie van het Amsterdam Tournament. De uitnodiging van de Engelse club is namelijk ingetrokken, toen bleek dat Arsenal beschikbaar was.
The Magpies waren al in een vroeg stadium uitgenodigd om begin augustus deel te nemen aan het voetbaltoernooi in de Amsterdam ArenA, dat het hoogtepunt had moeten worden van de voorbereiding op het nieuwe seizoen. "We zijn gedumpt omdat we 'niet groot genoeg' zijn", reageerde trainer Sam Allardyce op de website. “Dat vind ik geen stijl van een dergelijke club.”
De coach kan het feit dat de Amsterdammers zogenaamd een beter affiche willen maar moeilijk verkroppen. ”We zijn heel teleurgesteld dat we niet aan het toernooi van Ajax kunnen meedoen. We zijn gewoon aan de kant gezet en we kunnen daar niets meer aan doen."
Het Amsterdam Tournament wordt in het weekend van 2 augustus gespeeld. Naast de Amsterdamse club en Arsenal doen ook Lazio en Atlético Madrid aan het toernooi mee. Vorig jaar werd het Amsterdam Tournament gewonnen door Manchester United.
voetbalzone.nl
-
- AT Toto winner 15/16
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Sinds wanneer organiseert Ajax dat wangedrocht? Die zijn ook maar gewoon gast op het sponsor- en tv-feestje van iep.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Ja maar kom op, voetbalzone... over het algemeen zijn dat toch mensen die ff snel een reactie willen plaatsen, zonder er eerst over na te denken. Ik bedoel 1 minuut nadat er een artikel is bijgezet heeft het al 30 reactie's gehad.Inderdaad, en op voetbalzone reageren ook weer mensen van "En wel hierom haat ik dus Ajax'' en ''Ja weer zo'n vieze joodse neuzenstreek''. Ajax organiseert het hele monster niet eens
Even ter illustratie: Ik zit ongeveer tussen een gemiddelde AT'er en Voetbalzoner in (maar ik ben hier zeker niet de enigste)

Pompiedom