Ajax - Heerenveen
Opstelling Ajax: Stekelenburg, Heitinga, Stam, Grygera, Perez, Gabri, Sneijder, Emanuelson, De Mul, Huntelaar, Babel
Opstelling SC Heerenveen: Vandenbussche, Breuer, Hansson, Dingsdag, Jong-a-pin, Zuiverloon, Bosvelt, Prager, Pranjic, Nilsson, Gonzalo
Dit is dus zoals ajaciedjuh al had voorspelt!!!
Opstelling SC Heerenveen: Vandenbussche, Breuer, Hansson, Dingsdag, Jong-a-pin, Zuiverloon, Bosvelt, Prager, Pranjic, Nilsson, Gonzalo
Dit is dus zoals ajaciedjuh al had voorspelt!!!
Pompiedom
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Ze hoeven van mij niet rustig aan te doen alleen mochten ze verliezen zou ik het niet zo erg vinden. Als je als tweede eindigt heb je toch zoiets van shit we zijn 2de, we hebben die CL plek eigenlijk verdiend maar toch moeten we er nog om gaan spelen terwijl je als nr. 3/5 nog lekker voor die bonus kan gaan.
Als AJAX dan toch niks te verliezen heeft zou dat het beste/mooiste voetbal moeten opleveren ...brigade zuid schreef:Wedstrijd om des keizers baard, ik zou er niet mee zitten als ze de komende weken wat potjes verliezen want ik ga liever als nr. 3 of 4 de play-offs in dan als nr. 2 want als nr. 2 heb je alles te verliezen en als nr. 3, 4 of 5 heb je alles te winnen.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
- martijn401