PSV - Ajax 1 tegen fukking 5 mwahahaha
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Gabri als rechtsback zou misschien wat kunnen zijn. Misschien ook niet. Hangt niet alleen van zijn eigen spel af, maar ook van de samenwerking met de andere verdedigers en de speler die zijn positie als rechtshalf inneemt.
Hoe dat in de praktijk uitpakt? Niemand die het weet. Ook HtC niet, want resultaten bij Barcelona zijn geen enkele garantie dat hetzelfde probeersel ook bij Ajax werkt.
De manier om erachter te komen is door het uit te proberen in een oefenpotje of in het laatste half uur van een wedstrijd waar je na een uur met drie goals voorstaat. Een wedstrijd tegen PSV is niet het juiste moment voor dat soort experimenten. Het is waarschijnlijk ook nog eens volslagen overbodig als Urby en Grygera tegen die tijd weer fit zijn en we uit 5 verdedigers kunnen kiezen. In die wedstrijd hebben we Gabri veel te hard nodig op het middenveld.
Hoe dat in de praktijk uitpakt? Niemand die het weet. Ook HtC niet, want resultaten bij Barcelona zijn geen enkele garantie dat hetzelfde probeersel ook bij Ajax werkt.
De manier om erachter te komen is door het uit te proberen in een oefenpotje of in het laatste half uur van een wedstrijd waar je na een uur met drie goals voorstaat. Een wedstrijd tegen PSV is niet het juiste moment voor dat soort experimenten. Het is waarschijnlijk ook nog eens volslagen overbodig als Urby en Grygera tegen die tijd weer fit zijn en we uit 5 verdedigers kunnen kiezen. In die wedstrijd hebben we Gabri veel te hard nodig op het middenveld.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
- Ajaciedjuh
Klopt. Davids had Jenner in zijn broekzak zitten. De enigste overtredingen die hij maakte, worden meteen met geel bestraft. Het zegt mij genoeg dat Ajax 7 gele kaarten krijgt en az slechts 1. Terwijl de 1ste helft az veel meer overtredingen maakte (statistiek van de 2e helft heb ik niet).Demosthenes schreef:Vanvond weer veel overtredingen zonder gele kaart gezien (op Talpa), ik krijg nog meer een vreemd gevoel bij de rode kaart van Davids.
Davids heeft zijn imago niet mee. Elke andere speler had tijdens de acties 1 en waarschijnlijk geen gele kaart gezien.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
PSV- Ajax
28 feb 2007
Eredivisie
Zo. 18 maart 14.30 uur
Start kaartverkoop 3 maart 10.00 uur
Verplichte treincombi.
Start voorverkoop via TicketBox
Max. 1 kaart per uitkaart
Vanaf za. 3-3, 10.00 uur:
Alle Ajax Voorranguitkaarthouders
Vanaf za. 10-3, 10.00 uur:
Alle Ajax Uitkaarthouders
Einde voorverkoop:
Wo. 14-3, 18.00 uur
Prijs per stuk:
€ 35,70
--------------
Goedkoper dan vorig jaar dus, toe maar! ;)
28 feb 2007
Eredivisie
Zo. 18 maart 14.30 uur
Start kaartverkoop 3 maart 10.00 uur
Verplichte treincombi.
Start voorverkoop via TicketBox
Max. 1 kaart per uitkaart
Vanaf za. 3-3, 10.00 uur:
Alle Ajax Voorranguitkaarthouders
Vanaf za. 10-3, 10.00 uur:
Alle Ajax Uitkaarthouders
Einde voorverkoop:
Wo. 14-3, 18.00 uur
Prijs per stuk:
€ 35,70
--------------
Goedkoper dan vorig jaar dus, toe maar! ;)
het net hangt er volgens mij weer sinds Galatasaray hoor en het was de bedoeling om het sowieso bij iedere risicowedstrijd weer op te hangen.Thijs schreef:Ik meen ergens gelezen te hebben dat het net nu weg is, dus dat is al een hele verbetering. Anders wedijvert het idd met Vitesse voor de strijd om het slechtste uitvak.
Ik ga er ook wel heen, hopen dat er nog IETS op het spel staat dan.
Volgens mij hing het er afgelopen zaterdag ook tegen Groningen. Ik zal het zaterdag eens in de gaten houden.
Is het zeker dat Alex niet meedoet bij PSV dan? Dat moeten we anders nog maar zien, zou wel een flinke aderlating zijn voor PSV.Bertje schreef:Zonder Alex en Koné, Farfan heeft niet de vorm van het volgende seizoen en Koeman en Wouters zitten op de bank. Als we het nu niet winnen ligt het toch echt aan Ajax zelf.
11/3/2007 - Scheurtje in hamstring Alex? Braziliaan geruime tijd uit roulatie [update]
(Gepost door RvN)
Ronald Koeman liet na afloop weten dat de hamstringblessure waarmee Alex uitviel een serieuze blijkt te zijn. nadat eerst gesproken werd over een week of drie vier, blijkt later dat gevreesd wordt voor een scheurtje in de hamstring. Als dat zo is, waar het zich naar laat aanzien, aldus Koeman, dan is het maar de vraag of Alex dit seizoen nog wel een wedstrijd zal kunnen spelen.
PN
Gaat het nu eens een keer gebeuren dat ze bij PSV bij bosjes neervallen?
Is er een goede kans dat Gomes volgend weekend ook niet mee kan doen?
Dat heb ik al 93 keer vermoed. Misschien lukt het de 94e keer? Als we maar lang genoeg wachten, wordt de waarschijnlijkheid steeds groter dat het een keer lukt. PSV is deze seizoenshelft in NL bepaald niet in allerbeste doen, dus wie weet. AZ liet zien hoe het moet: durven ballen, er kort op zitten. Als Ajax er een tactisch steekspel van wil maken, weet je van tevoren hoe het afloopt....Maarten127 schreef: Ik heb een flauw vermoeden dat Ajax ze dit keer moet kunnen pakken daar.