AFC AJAX - Werder Bremen
Tsja, zo gaat dat. Men ziet wat resultaatjes en opeens is Werder zelfs Duitse subtop.Muisje Andersom schreef:Ik kan me niet voorstellen dat je zo hard moet lachen als ik beweer dat Ajax, met nieuwe spelers en een veel betere trainer, best een kans heeft tegen een duitse- en Europese subtopper in zware vormcrisis.
Ik weet niet of dit aan mij gericht was maar ik heb zeker nooit beweerd dat Werder geen gebreken heeft. Die heeft ieder ploeg namelijk. En die van Werder heb ik, samen met een aantal anderen, uitvoerig belicht. Ik heb na de wedstrijd in Werder dan ook forse kritiek gehad op TC.Jöhnk schreef:Een degelijk, fysiek sterk Duits team met gebreken. Niet beter dan Psv.
Precies. Niet afgaan op wat resultaatjes. Werder heeft namelijk al jaren op rij niets gepresteerd wat jouw/de kwalificatie Europese en Duitse top rechtvaardigt. Je ziet een paar aardige wedstrijdjes en ze doen leuk mee in de ranglijst van Duitsland en de CL en opeens is het europese top.Thomas schreef:Tsja, zo gaat dat. Men ziet wat resultaatjes en opeens is Werder zelfs Duitse subtop.
Hoe dan ook, de ploeg zit in een zware vormcrisis, dus het is nu niet echt interessant om te weten hoe goed de ploeg in potentie is, het gaat erom hoe goed de ploeg nu is. En afgelopen week kregen ze een rode loper aangereikt van ten Cate!
Laatst gewijzigd door LucaS op za feb 17, 2007 5:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache
Als HtC Tom de Mul en Babel opdracht had gegeven om de backs te volgen, hadden die een uur back gespeeld om vervolgens gesloopt te worden vervangen. KJH had dan net zo goed op een eiland gestaan. Je kunt niet naar voren spelen zonder de bal vast te houden. Werder zette zoveel druk dat de spelers van Ajax hard de bal naar voren knalden of de bal meteen inleverden. Ik weet een ding zeker: dat was NIET de opdracht.Jöhnk schreef:Dat roep je over jezelf af als je Werder alle gelegenheid geeft om via de backs op te komen. Dan geef je direct driekwart van het veld prijs. Ergo: Ajax groef zich in.
Het stinkt aan alle kanten!
Werder overrompelde Barcelone en Chelsea in Bremen bij vlagen. En ik heb wel meer dan een paar wedstrijden gezien van Werder hoor. Ik ken ze heel goed. Duitse top zijn ze op dit moment sowieso. Ze hebben bijna het hele jaar bovenaan gestaan en staan nu nog steeds derde. En de afgelopen jaren zijn ze volgens mij ook altijd bij de bovenste drie geëindigd. Net zoals AZ op dit moment Nederlandse top is is Werder Bremen Duitse top.Muisje Andersom schreef:Precies. Niet afgaan op wat resultaatjes. Werder heeft namelijk al jaren op rij niets gepresteerd wat jouw/de kwalificatie Europese en Duitse top rechtvaardigd. Je ziet enen paar aardige wedstrijdjes en ze doen leuk mee in de ranglijst van Duitsland en de CL en opeens is het europese top.]Thomas schreef:Tsja, zo gaat dat. Men ziet wat resultaatjes en opeens is Werder zelfs Duitse subtop.
Dat laatste ben ik tot op zekere hoogte met je eens, maar dat heb ik al eerder aangegeven. Ten Cate en z'n technische staff wisten volgens mij niet goed hoe Werder in elkaar zit.Muisje Andersom schreef:Hoe dan ook, de ploeg zit in een zware vormcrisis, dus het is nu niet echt interessant om te weten hoe goed de ploeg in potentie is, het gaat erom hoe goed de ploeg nu is. En afgelopen week kregen ze een rode loper aangereikt van ten Cate!
Dat vind ik wat te makkelijk gesteld. Overigens vind ik wisselen geen schande. Feit is dat Ajax niet geprobeerd heeft om Werder vast te zetten. Als de verdediging van Werder alle ruimte krijgt om uit te voetballen en op te stomen (want 4 tegen 2) roep je het over jezelf af om teruggedrongen te worden.joey schreef:Als HtC Tom de Mul en Babel opdracht had gegeven om de backs te volgen, hadden die een uur back gespeeld om vervolgens gesloopt te worden vervangen. KJH had dan net zo goed op een eiland gestaan. Je kunt niet naar voren spelen zonder de bal vast te houden. Werder zette zoveel druk dat de spelers van Ajax hard de bal naar voren knalden of de bal meteen inleverden. Ik weet een ding zeker: dat was NIET de opdracht.
Dat Ajax in balbezit nergens toe kwam had ook te maken met het gebrek aan afspeelmogelijkheden voorin. Daarnaast was er totaal geen aansluiting, waardoor Babel compleet op zichzelf aangewezen was.
De intentie van HTC was m.i., ook voordat de rode kaart viel, puur tegenhouden.
- SylvievdVaart
Dit zou wel de meest zure manier zijn om uit Europa gekegeld te worden. Werder met 5-1 kloppen om dan vervolgens met een reguliere 0-3 uitgesloten te worden omdat Davids heeft gespeeld.... :sad:Andy22 schreef:Ik ben er van overtuigd dat we met 5-1 gaan winnen!!!
1-0 the Hunter
2-0 the Hunter
3-0 Babel
4-0 Perez
4-1 Klose
5-1 Davids
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
- thaumaturgy