Zulte Waregem - Ajax
Ah, tot voor kort kon dat wel.Andy22 schreef:kaartje op naam laten zetten? :eusa_liar:
dat doet ajax niet!! zie regels kaartverkoop!
Problemen mee? Zo ja, lekker belangrijk. Met mijn medesupporters heb ik namelijk niks te makken.en je medesupporters oplichten voor 60 euro?
een kaartje vvk kost 43,75!
heheKaboem! schreef:Persoonlijk heb ik er wel problemen mee, GF. Ik dacht dat wij 'iets' met elkaar hadden. Niet dus. :sad:
:hypocrite:
Ik heb ze nog niet gekocht hoor! De animo is namelijk wel heel laag aan het worden, merkte ik gisteren. Gelukkig maar, want als je hier aan mee doet, mag je nooit meer wat zeggen over het feit dat supporters als vee worden behandeld en nog meer van dat soort onzin.Ik wens je succes bij het kwijtraken van de kaartjes. :yes:
Kaboem!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
De mensen om mij heen gaan ook voor het overgrote deel niet.
Ik twijfel nog steeds , ik heb vrij van het werk.... maar de combi zie ik echt niet zitten.
Wat een klote situatie!
Ik wil achter mijn club kunnen staan, omdat de kans aanwezig is dat het toch nog ergens om gaat! Maar aan de andere kant heb ik geen zin om me bij deze nutteloze combi neer te leggen.
Zal je ook zien dat de wedstrijd niet uitgezonden wordt, en dan zit je toch met de welbekende gebakken peren!
Ik twijfel nog steeds , ik heb vrij van het werk.... maar de combi zie ik echt niet zitten.
Wat een klote situatie!
Ik wil achter mijn club kunnen staan, omdat de kans aanwezig is dat het toch nog ergens om gaat! Maar aan de andere kant heb ik geen zin om me bij deze nutteloze combi neer te leggen.
Zal je ook zien dat de wedstrijd niet uitgezonden wordt, en dan zit je toch met de welbekende gebakken peren!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Dan niet. :)Andy22 schreef:Goodfella: Kiss My ...
:D
Denk je dat ik er wakker van lig? Schuif maar gezellig in de combibus aan hoor. Maar dan ook echt nooit meer zeuren over onterechte combi's, incompetente burgemeesters etc etc. Het liefst zou ik zien dat niemand een kaart kocht. :yes:
En ASR, ik ga alleen als ik een kaart voor een thuisvak heb. Maar dat zal een heel lastig verhaal worden...