SV-Spakenburg-Ajax 18-07-2006
- Henk de Gier
- Contacteer:
dus van 1-1 naar 1-0 voor Ajax naar 2-0 voor Spakenburg? Wie is de scheidsrechter? Graham Poll?Ajaciedjuh schreef:Volgens ANN:
De ruststand is 2-0 voor Spakenburg. Ajax speelt voornamelijk hard en werkvoetbal. Het combinatiespel laat te wensen over.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Ajaciedjuh
Dat kan de enige verklaring zijnHenk de Gier schreef:dus van 1-1 naar 1-0 voor Ajax naar 2-0 voor Spakenburg? Wie is de scheidsrechter? Graham Poll?Ajaciedjuh schreef:Volgens ANN:
De ruststand is 2-0 voor Spakenburg. Ajax speelt voornamelijk hard en werkvoetbal. Het combinatiespel laat te wensen over.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op di jul 18, 2006 7:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Henk de Gier
- Contacteer:
voor je me een malloot noemt zou je beter kunnen onderzoeken wat een ;) betekent.Voetske schreef:Zeg malloot denk jij nu echt dat ik sta te juichen als AJAX verliest of slecht speelt :nooo:Henk de Gier schreef:Dit is toch een prima uitslag voor jou Voetske, kan je lekker azijnzeiken en dit keer terecht ook ;)Voetske schreef:Zie je wel AJAX 2
Overigens mag ik je volgens Thomas nu een kopstoot geven, omdat jij mij beledigt.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik weeg 78 kilo aan spiermassa, waarvan 25 onder de gordel en de rest boven de gordel, jij mij een kopstoot geven, laat me niet :DHenk de Gier schreef:voor je me een malloot noemt zou je beter kunnen onderzoeken wat een ;) betekent.Voetske schreef:Zeg malloot denk jij nu echt dat ik sta te juichen als AJAX verliest of slecht speelt :nooo:Henk de Gier schreef: Dit is toch een prima uitslag voor jou Voetske, kan je lekker azijnzeiken en dit keer terecht ook ;)
Overigens mag ik je volgens Thomas nu een kopstoot geven, omdat jij mij beledigt.
Blij met de punten ...
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Ajaciedjuh
Gelukkig komen nu onze 1ste elftalsterren erin:
ANN:
Tom de Mul en Robert Schilder lopen in de rust warm. Na rust kwam naast deze twee Ajacieden ook Jeffrey Sarpong erin. :cheer:
Ogararu, Lindenbergh en Manucharyan werden het opgeofferd voor deze wissels.
ANN:
Tom de Mul en Robert Schilder lopen in de rust warm. Na rust kwam naast deze twee Ajacieden ook Jeffrey Sarpong erin. :cheer:
Ogararu, Lindenbergh en Manucharyan werden het opgeofferd voor deze wissels.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op di jul 18, 2006 7:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wim
- Site Admin
Aktief, grote aktieradius, durf om in te grijpen, goede kopper, sterk.Bertje schreef:Wat kun je over hem vertellen, Wim?Wim schreef:Afgelopen zaterdag was Vertonghen erg goed
Aanvallend nog ietwat voorzichtig en terughoudend. Hij oogt wel wat slungelig. Zal daar dus wel weer op worden afgerekend, net zoals Charisteas.
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.