J.O.S.-Ajax (8 juli)
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
ANN:
Huntelaar aanvoerder in eerste oefenwedstrijd
Klaas Jan Huntelaar is de aanvoerder van Ajax in de eerste oefenwedstrijd van Ajax dat zonder de internationals aantreedt tegen JOS Watergraafsmeer. Inmiddels staat het 2-0 voor Ajax via goals van Mitea en Rosales.
De basisopstelling: Vermeer; Ogararu; Boakye; Vertonghen; Emanuelson; Gabri; Lindenbergh; Roger; Rosales; Huntelaar(c); Mitea.
Huntelaar aanvoerder in eerste oefenwedstrijd
Klaas Jan Huntelaar is de aanvoerder van Ajax in de eerste oefenwedstrijd van Ajax dat zonder de internationals aantreedt tegen JOS Watergraafsmeer. Inmiddels staat het 2-0 voor Ajax via goals van Mitea en Rosales.
De basisopstelling: Vermeer; Ogararu; Boakye; Vertonghen; Emanuelson; Gabri; Lindenbergh; Roger; Rosales; Huntelaar(c); Mitea.
- Ajaciedjuh
Je kunt misschien ook gelijk hebben. Volgens mij was hij vrijdag geopereerd (schroef eruit gehaald) en gaf hij 's maandags aan dat hij 1 week contact moest vermijden. De hamvraag (ooh zo belangrijk dat we het weten ;) ) is ' wanneer ging de week in?'Bertje schreef:Ja, maar die week waarin hij contact moest ontwijken begon al eerder, toch?
Terug naar de wedstrijd: het lijkt erop dat Huntelaar in ieder geval reserve aanvoeder wordt. Ik ben benieuwd als Stam en Huntelaar samen een wedstrijd spelen. Ik verwacht Stam als eerste aanvoerder en Huntelaar als tweede.
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
2 seizoenen geleden voor het laatst, 2 keer.Hoeladans schreef:Ik heb helemaal niet gezegd dat ik ze beter ken..maar hoe vaak heb jij ze zien spelen dan..vertel dat maar eens ;)Henk de Gier schreef:ik ken JOS beter dan jij, dat durf ik met droge ogen te beweren. En natuurlijk zijn ze blij dat ze tegen Ajax mogen spelen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze als makke lammetjes naar de slachtbank willen.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Ajaciedjuh
- Henk de Gier
- Contacteer:
dat ligt aan je verwachtingen. Ik had een kleine voorsprong van 2 of 3 goals met de rust verwacht, pas in het laatste kwartier gaat Ajax veel scoren omdat de conditie van Ajax beter is dan die van amateurspelers.Voetske schreef:2 - 0 met de rust valt vies tegen ...
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
-
- AT Toto winner 15/16
- Henk de Gier
- Contacteer: