Feyenoord-Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr apr 21, 2006 11:15 pm

Ik begrijp het wel. Kalou gooide er gisteren met de pet naar.

Misschien wil hij nog steeds naar PSV? Als Feyenoord geen CL speelt heeft hij meer kans bij een arbitragezaak.

Ik vind het fijn, want Kalou in vorm is een gevaar voor Ajax. :eusa_dance:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » vr apr 21, 2006 11:36 pm

dan zal t psv veel geld gaan kostem, kalou heeft net zn contract verlengt, en feyenoord kan alles vragen voor deze dikbetaalde prof.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » vr apr 21, 2006 11:37 pm

Na de speler-coach nu de speler-technisch directeur?
joey schreef:Het moet niet alleen zo zijn dat Feyenoord zégt dat Kuyt het boegbeeld is, dan moet de directie dat ook waarmaken door Kuyt zelf (grotendeels) zijn voorhoede te laten samenstellen.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr apr 21, 2006 11:42 pm

666 schreef:Na de speler-coach nu de speler-technisch directeur?
joey schreef:Het moet niet alleen zo zijn dat Feyenoord zégt dat Kuyt het boegbeeld is, dan moet de directie dat ook waarmaken door Kuyt zelf (grotendeels) zijn voorhoede te laten samenstellen.
Inderdaad bizar.

Ze kunnen Kuijt beter verkopen als het zo moet. Doet me denken aan dat Vaandeldragergedoe destijds bij PSV.
Het stinkt aan alle kanten!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » vr apr 21, 2006 11:46 pm

Jahoor. Vanenburg de nicht of Kuyt. Idd. precies hetzelfde. :nooo:

Vind het alleen verwerpelijk dat zo'n Paauwe weer over de rug van Kuyt over probeert te komen als jongen met hart voor de zaak.

En Kalou? Tsja, ach. Als linksbuiten heeft-ie niks laten zien. Het is aan hem om volgend jaar het ongelijk van Koeman aan te tonen ergens.

Zondag wil ik toch Pierre en Dirk zien beuken en rammen op die goal van Ajax.
Laatst gewijzigd door Feest op vr apr 21, 2006 11:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » vr apr 21, 2006 11:46 pm

Dr. Living Stoned schreef:dan zal t psv veel geld gaan kostem, kalou heeft net zn contract verlengt, en feyenoord kan alles vragen voor deze dikbetaalde prof.
Kalou heeft z'n contract niet verlengd hoor. Loopt tot 2007. Misschien haalt Ajax 'm wel.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr apr 21, 2006 11:49 pm

Steef schreef:Kalou heeft z'n contract niet verlengd hoor. Loopt tot 2007. Misschien haalt Ajax 'm wel.
Haha, dat durven ze nooit. En Kalou durft niet naar Ajax. Dan heeft niet alleen Rita Verdonk het op hem gemunt maar heel Rotterdam(-Zuid). :D
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » za apr 22, 2006 12:00 am

Steef schreef:
Dr. Living Stoned schreef:dan zal t psv veel geld gaan kostem, kalou heeft net zn contract verlengt, en feyenoord kan alles vragen voor deze dikbetaalde prof.
Kalou heeft z'n contract niet verlengd hoor. Loopt tot 2007. Misschien haalt Ajax 'm wel.
aan t begin van dit seizoen tekende hij een nieuw, ongetwijfeld verbeterd contract.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 22, 2006 12:00 am

Nee hoor. Het is er nooit van gekomen.

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » za apr 22, 2006 12:04 am

na de pogingen vanpsv heeft-ie toch zijn contract vernieuwd?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 22, 2006 12:07 am

Nu begin ik zelfs te twijfelen, maar volgens mij niet hoor.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » za apr 22, 2006 7:50 am

Steef schreef:Nu begin ik zelfs te twijfelen, maar volgens mij niet hoor.
Hij heeft zijn contract niet verlengd en ik denk dat hij dit seizoen met tegenzin voetbalt, zijn transfer naar het buitenland of psv ging niet door. Wil hij echt kwaad, dan dient hij zijn contract uit, net als tomasson dat deed en loopt hij gratis de deur uit.

Ik snap niet dat velen onder ons zo optimistisch zijn. We hebben, onder druk zeker, een slechte verdediging. Stekelenburg pakt weinig hoge ballen en alleen Vermaelen is een goede kopper. De eerste twintg minuten zorgde Ajax voor de kansen van feyenoord, niet feyenoord zelf.

Alle ballen zullen hoog richting Ajax gaan en dan kan zo'n bal verkeerd vallen. Haverkort is al vervangen en als Bossen niet bevalt???? Ze kunnen altijd nog luinge oproepen :D

Het aardige is dat feyenoord en Ajax op hetzelfde punt zijn beland: het hele seizoen kan worden goedgemaakt/verknald; de bekerfinale is een toetje, niet het hoofdgerecht.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za apr 22, 2006 10:39 am

Demosthenes schreef:Ik snap niet dat velen onder ons zo optimistisch zijn. We hebben, onder druk zeker, een slechte verdediging. Stekelenburg pakt weinig hoge ballen en alleen Vermaelen is een goede kopper. De eerste twintg minuten zorgde Ajax voor de kansen van feyenoord, niet feyenoord zelf.

Alle ballen zullen hoog richting Ajax gaan en dan kan zo'n bal verkeerd vallen. Haverkort is al vervangen en als Bossen niet bevalt???? Ze kunnen altijd nog luinge oproepen :D

Het aardige is dat feyenoord en Ajax op hetzelfde punt zijn beland: het hele seizoen kan worden goedgemaakt/verknald; de bekerfinale is een toetje, niet het hoofdgerecht.
Optimistisch? Ik lees teksten als "het is maar goed dat dit bijna niet meer weg te geven is". Bovendien kan Heitinga ook prima koppen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 22, 2006 11:20 am

Ook gaat de Haarlemse scheidsrechter Ruud Bossen

Het kan toch eigenlijk niet...Bij Madrid - Barca zetten ze toch ook niet iemand neer uit de regio Madrid?

:pukey:

Voornaam Ruud
Achternaam Bossen
Leeftijd 44
Geboren 11/01/1962
Woonplaats Haarlem

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 22, 2006 11:25 am

Nemen we bij de volgende Feyenoord - Ajax een scheids uit Dordrecht. :hypocrite:

rush2112
Berichten: 634
Lid geworden op: vr aug 26, 2005 6:28 pm

Bericht door rush2112 » za apr 22, 2006 11:26 am

Wat maakt het toch welke scheidsrechter er fluit morgen. Het zijn allemaal trieste inconsequente fluitisten. Uilenberg moet zichzelf een evalueren en eens nadenken waarom er in geen tijden nederlanders fluiten op grote toernooien. Schaamhaar het komend talent van zijn korps....

Ik ben wel benieuwd naar het gedrag van de scheids morgen want die zal wel orders mee krijgen om het heeeeeeeeeeeeeel kort te houden. Huntelaar zal de gebeten hond zijn.

Ik vind het toch merkwaardig, dat Koeman een wedstrijd tegen Ajax nodig heeft om een definitief oordeel te vellen over een Bosschaart.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za apr 22, 2006 11:28 am

Steef schreef:Nemen we bij de volgende Feyenoord - Ajax een scheids uit Dordrecht. :hypocrite:
In Haarlem wemelt het van de Feyenoorders. :yes:

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 22, 2006 11:29 am

Nou, ik vind een scheidsrechter uit Haarlem bij Feyenoord - Ajax en eentje uit Noord-Holland bij AZ - Feyenoord wel vreemd.

Vreemd, bizar zelfs.

Nee, niet bizar. Schandalig!
Laatst gewijzigd door Feest op za apr 22, 2006 11:30 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 22, 2006 11:29 am

Jöhnk schreef:
Steef schreef:Nemen we bij de volgende Feyenoord - Ajax een scheids uit Dordrecht. :hypocrite:
In Haarlem wemelt het van de Feyenoorders. :yes:
In Dordrecht ook. Zullen we dan ruilen?

Kom nou toch. Haarlem ligt tegen A'dam aan. Je verzint het niet.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za apr 22, 2006 11:32 am

Je bent een aansteller. :redcard:

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 22, 2006 11:32 am

Nee, ik mag best beklag doen VOOR de wedstrijd. Ik vind dit nl. twee zeer vreemde aanstellingen. Eerst Haverkort en nu Bossen.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za apr 22, 2006 11:34 am

Dit had ik echt nooit achter je gezocht, Steef, In een kikkerlandje als Nederland ligt alles dicht bij elkaar. Moeten we voortaan maar scheidsrechters uit Japan importeren? Of mag dat niet omdat Ajax internationaal een grotere naam is?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za apr 22, 2006 11:36 am

Demosthenes schreef:Hij heeft zijn contract niet verlengd en ik denk dat hij dit seizoen met tegenzin voetbalt, zijn transfer naar het buitenland of psv ging niet door. Wil hij echt kwaad, dan dient hij zijn contract uit, net als tomasson dat deed en loopt hij gratis de deur uit.
Nee, die is binnenkort weg.
Kalou heeft zijn contract inderdaad niet verlengd.
Ik snap niet dat velen onder ons zo optimistisch zijn. We hebben, onder druk zeker, een slechte verdediging. Stekelenburg pakt weinig hoge ballen en alleen Vermaelen is een goede kopper. De eerste twintg minuten zorgde Ajax voor de kansen van feyenoord, niet feyenoord zelf.

Mee eens, Ajax speelde opnieuw zwak. Wel stond het achterin beter dan de laatste tijd gebruikelijk was. Beter, niet goed, want er werden toch weer kansen weggegeven, met name over de flank (Urby :nooo: ).

Eigenlijk maar goed dat Ajax geen topvoetbal speelt, anders waren we het hele jaar in de maling genomen. Donderdag was er 100% inzet, de spelers waren erop gebrand iets recht te zetten, maar opnieuw zat er te weinig creativiteit, te weinig vastheid, of zullen we zeggen te weinig kwaliteit in het elftal.

Desondanks, een 3-0 voorsprong weggeven móet niet kunnen.
Het stinkt aan alle kanten!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za apr 22, 2006 11:37 am

Jaja, het kikkerlandje verhaal.

Nou, Maastricht ligt toch echt verder van Amsterdam dan Haarlem. Utrecht ook. Of Enschede. Groningen dan maar?

Ik kan fiesten naar Haarlem. Als ik een fiets had, tenminste.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » za apr 22, 2006 11:37 am

En zijwieltjes :D

Plaats reactie