9 april 2006: AJAX - AZ

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Uitslag van deze belangrijke wedstrijd wordt:

Peiling eindigde op ma apr 10, 2006 12:24 pm

AJAX wint
14
33%
AJAX verliest
21
49%
AJAX speelt gelijk
8
19%
 
Totaal aantal stemmen: 43

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo apr 02, 2006 7:24 pm

Peter schreef:Ik vind het voortreffelijk hoe het publiek zich opstelt, hoor. Een 'Danny rot op' krijg ik ook niet uit mijn keel. Een grote speler, die je altijd met respect dient te behandelen. Ik zie hem nog zo (met een klein kuchje) naar die stip toelopen om ons naar de Wereldbeker te schieten. Ik heb grootse herinneringen aan hem en dat zal altijd ook zo blijven. Dat hij als trainer faalt, doet daar niets aan af.
brigade zuid schreef:Danny rot op spreekkoren doe ik niet aan mee, daarvoor heeft hij als speler teveel voor AJAX betekend, niettemin wil ik wel dat ie oprot, ben alleen bang dat Blind er ook de mens niet naar is om uit zichzelf en in het belang van de club een stapje terug te doen.
:worshippy: :applaus: :xyxthumbs:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo apr 02, 2006 7:25 pm

En ik dan? :hypocrite:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo apr 02, 2006 7:28 pm

Geheime wapen is er al:
Ajax verbiedt Admirals logo’s op het ArenA-gras'
Written by Jacques Happe

Saturday, 01 April 2006

De Admirals zijn zaterdagavond op het gras van de ArenA van start gegaan zonder de gebruikelijke NFL-logo’s. Ajax heeft het gebruik van de beeldmerken die normaal groot op het gras werden geschilderd, verboden, zo werd voor aanvang van de wedstrijd tegen Frankfurt Galaxy medegedeeld. De Admirals versloegen Galaxy met 38-20.
highlow

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo apr 02, 2006 7:28 pm

Thomas schreef:En ik dan? :hypocrite:
:pukey: ;)

Moet je weer aandacht? :aai:

Ik heb vast nog wel een beetje voor je. :yes:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo apr 02, 2006 7:48 pm

Bertje schreef:
Thomas schreef:En ik dan? :hypocrite:
:pukey: ;)

Moet je weer aandacht? :aai:

Ik heb vast nog wel een beetje voor je. :yes:
:cheer:

Mijn dag kan niet meer stuk. :cheer:

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » zo apr 02, 2006 8:18 pm

Peter schreef:Ik vind het voortreffelijk hoe het publiek zich opstelt, hoor. Een 'Danny rot op' krijg ik ook niet uit mijn keel. Een grote speler, die je altijd met respect dient te behandelen. Ik zie hem nog zo (met een klein kuchje) naar die stip toelopen om ons naar de Wereldbeker te schieten. Ik heb grootse herinneringen aan hem en dat zal altijd ook zo blijven. Dat hij als trainer faalt, doet daar niets aan af.
Ik heb précies hetzelfde. Ik wil Blind over een paar jaar blijven herrineren als de aanvoerder van het team van 1995, als speler van het team van 1992, als speler die heel veel landstitels met Ajax heeft gehaald. Niet als de trainer die heeft gefaald, daar is hij teveel Oer-Ajacied voor.

Daarom zie ik hem ook liever vandaag dan morgen nog vertrekken, zodat het beeld van hem als trainer maar een tijdelijke is en dat Blind de voetballer de boventoon blijft voeren. Voor hem beter en voor Ajax beter.
***

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » zo apr 02, 2006 9:23 pm

We moeten het soepeler brengen mensen. Ik dacht meer aan ´Het is tijd, de hoogste tijd, u wordt bedankt voor weer een seizoen gezelligheid´. en ´Danny, Danny bedankt´ Zacht, maar doeltreffend....

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo apr 02, 2006 10:07 pm

Prima. En laat de witte zakdoekjes ook achterwege. ;)

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » zo apr 02, 2006 10:10 pm

Heeft Hazes hier niet ooit een meezinger voor geschreven. Eentje die je ook vaak in de kroeg hoort bij sluitingstijd. Het is tijd, de hoogste tijd, enz enz.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma apr 03, 2006 12:39 am

Is dat een retorische vraag?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
RosenbergSpits
Berichten: 889
Lid geworden op: do dec 29, 2005 12:35 pm

Bericht door RosenbergSpits » di apr 04, 2006 3:35 pm

Geen spreekkoren aub, de resultaten zeggen al genoeg lijkt me...


Denk dat, ondanks alle problemen die Ajax de laatste tijd kent, ze een goeie kans maken om te winnen. AZ heeft het altijd moeilijk als ze uitspelen bij grote clubs. In de kuip waren ze ook geen schim van wat ze de rest van het seizoen hebben laten zien.

Mensen die naar het stadion gaan, ga liever spreekkoren roepen ter aanmoediging van de ploeg, maar niet tegen Danny of Boukhari, want speelt Ajax alleen maar slechter en breng je de club in discrediet inplaats van goeie resultaten.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » di apr 04, 2006 3:46 pm

Blind moet gewoon weg. Het liefst na Ajax - az. Voorafgaand aan de wedstrijd krijgt elke toeschouwer een dvd met daarop de hoogtepunten van Blind in dat prachtige Ajax shirt. Dat is de herinnering die we aan Danny Blind willen overhouden.

Gebruikersavatar
RosenbergSpits
Berichten: 889
Lid geworden op: do dec 29, 2005 12:35 pm

Bericht door RosenbergSpits » di apr 04, 2006 4:40 pm

Voorafgaand aan de wedstrijd krijgt elke toeschouwer een dvd met daarop de hoogtepunten van Blind in dat prachtige Ajax shirt. Dat is de herinnering die we aan Danny Blind willen overhouden.
Ja is goed, betaal jij het?


Nee laat maar lekker een paar hoogtepunten van Danny op de grote TV's zien, scheelt een hoop geld wat ik liever na nieuwe spelers zie gaan.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di apr 04, 2006 4:40 pm

:frusty:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » di apr 04, 2006 4:48 pm

RosenbergSpits schreef:
Voorafgaand aan de wedstrijd krijgt elke toeschouwer een dvd met daarop de hoogtepunten van Blind in dat prachtige Ajax shirt. Dat is de herinnering die we aan Danny Blind willen overhouden.
Ja is goed, betaal jij het?


Nee laat maar lekker een paar hoogtepunten van Danny op de grote TV's zien, scheelt een hoop geld wat ik liever na nieuwe spelers zie gaan.
Geld, geld, geld...Ajax heeft jullie al precies waar ze hun klanten willen hebben. Alleen maar in geld denken.

Het was ook bij wijze van spreken slimpie. Blind moet gewoon de eer aan zichzelf houden.

Gebruikersavatar
RosenbergSpits
Berichten: 889
Lid geworden op: do dec 29, 2005 12:35 pm

Bericht door RosenbergSpits » di apr 04, 2006 4:50 pm

Geld, geld, geld...Ajax heeft jullie al precies waar ze hun klanten willen hebben. Alleen maar in geld denken.

Het was ook bij wijze van spreken slimpie. Blind moet gewoon de eer aan zichzelf houden.

Zonder geld wordt het al gauw lastig om een goeie ploeg te bouwen... en ja, Blind moet inderdaad de eer voor zichzelf houden, maar als hij zowel de beker als de Play-offs verliest ben ik bang dat die eer van hem wordt weggenomen.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » di apr 04, 2006 4:52 pm

Zelfs een AZ dat drie belangrijke spelers rust geeft en op zijn gemakje, zonder stress een potje voetbal speelt, tikt het huidige Ajax nog met gemak van de mat.

En dat is dan ook precies wat er gaat gebeuren: 1-3.

En dan zul je altijd zien dat Ajax daarna nog altijd 5e staat, omdat Heerenveen en Groningen tegen respectievelijk Feyenoord en AZ moeten... :D

Serieus: ik denk dat Groningen verliest op het kampioensfeestje van PSV, maar dat Heerenveen Feyenoord verslaat. Op zondagmiddag, rond 16.20 uur, kletteren we officieel uit de top vijf.

K.
Still alive...

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » di apr 04, 2006 4:53 pm

RosenbergSpits schreef:
Geld, geld, geld...Ajax heeft jullie al precies waar ze hun klanten willen hebben. Alleen maar in geld denken.

Het was ook bij wijze van spreken slimpie. Blind moet gewoon de eer aan zichzelf houden.

Zonder geld wordt het al gauw lastig om een goeie ploeg te bouwen... en ja, Blind moet inderdaad de eer voor zichzelf houden, maar als hij zowel de beker als de Play-offs verliest ben ik bang dat die eer van hem wordt weggenomen.
Je kent niet eens de geschiedenis van je eigen club. In de jaren '90 had Ajax geen cent te makken en toch een heel aardig team. Weet je wanneer het gedonder is begonnen? Vanaf het moment dat Ajax geld had en in geld begon te denken. Sinds de Arena 3 keer buiten de top 4 eindigen...

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » di apr 04, 2006 5:02 pm

Is Ajax begonnen met denken in geld, of is dit iets wat de laatste 10 jaar meer en meer eigen is geworden aan de voetballerij? De vraag stellen is hem beantwoorden.

Kramer
Berichten: 153
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 2:32 pm
Locatie: Naarden

Bericht door Kramer » di apr 04, 2006 5:16 pm

Het probleem van blind is dat hij te veel zelfvertrouwen heeft, bij elke verlies wedstrijd denkt hij dat het aan kleine dingen zoals scheidsen en blessures ligt, maar de waarheid ligt veel dieper, namelijk dat het spel gewoon niet goed is.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » di apr 04, 2006 5:21 pm

Kramer schreef:Het probleem van blind is dat hij te veel zelfvertrouwen heeft, bij elke verlies wedstrijd denkt hij dat het aan kleine dingen zoals scheidsen en blessures ligt, maar de waarheid ligt veel dieper, namelijk dat het spel gewoon niet goed is.
:worshippy:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di apr 04, 2006 5:22 pm

RosenbergSpits schreef: AZ heeft het altijd moeilijk als ze uitspelen bij grote clubs.
Ja maar AJAX heeft het moeilijk tegen alle clubs uit het linkerrijtje, 2 overwinningen in 15 wedstrijden ( :shock: :blush: ) en AZ wil AJAX waarschijnlijk niet in de play-offs hebben dus die geven even vol gas, ik denk 1-3.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » di apr 04, 2006 6:10 pm

RosenbergSpits schreef:AZ heeft het altijd moeilijk als ze uitspelen bij grote clubs.
En nu graag even uitleggen wat deze constatering met Ajax - AZ te maken heeft...

X'C X'C

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Thom » di apr 04, 2006 7:01 pm

ajaxhome schreef: Danny heeft een ajax verleden maar dat hadden Co en Jan W ook.Bullshiteen ajax trainer die 10x verliest is Ajax Onwaardig en de mensen komen naar het stadion om voetbal te zien en niet om te denken van Nou we hebben geen kans :pukey:
Jan Wouters heeft de club voor PSV (!!) verlaten, Danny heeft Ajax nooit verlaten..

Jan Wouters heeft met PSV de Europacup gewonnen, niet met Ajax.

Jan Wouters heeft nooit de wereldcup gewonnen, zoals Danny met Ajax.

Jan Wouters is nooit een echte Ajacied geweest, Danny heeft rood-wit bloed.

En Co? Co heeft Ajax een jaar getrained. That's it.


Ik zal nooit, maar dan ook nooit Danny Blind uitschelden.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » di apr 04, 2006 7:07 pm

Thomvak425 schreef:Jan Wouters heeft met PSV de Europacup gewonnen
:nooo:

Plaats reactie