Aston Villa - Ajax 23-10-2008
- Ajaciedjuh
Klotezooi, net voor rust
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op do okt 23, 2008 9:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
- Monkey Tonk
Allemachtig, wat een rommelige wedstrijd, er komt bijna geen pass aan. Van positiespel is al helemaal geen sprake. Het lijkt wel of we tegen Dundee spelen of zo.
2-1 achter valt me nog mee. Zie toch weer grote gaten achterin, gelukkig maar dat Carew niet meedoet. Verder typerend dat Vermaelen voor ons moest scoren, onze aanvallers zitten niet in de wedstrijd. Nee, ook Suarez niet, Luuk.

2-1 achter valt me nog mee. Zie toch weer grote gaten achterin, gelukkig maar dat Carew niet meedoet. Verder typerend dat Vermaelen voor ons moest scoren, onze aanvallers zitten niet in de wedstrijd. Nee, ook Suarez niet, Luuk.
Het stinkt aan alle kanten!
Precies., jammer hoor.Monkey Tonk schreef:Ajax had volledige controle, rondtikkend de rust in, maar die stomme Huntelaar gaat liggen voor een vrije schop. Scheidsrechter laat doorspelen, en Villa scoort vanuit het niets.

Op voor de 2-2 dan maar. Hopelijk doet onze voorhoede ook nog iets goed vandaag.
Ga toch weg man, hoe slecht moet je verdedigen voor dat men dat hier ook eens in gaat zien.Zodaelijk mag je niet eens meer een foute pass of zo geven ...Monkey Tonk schreef:Ajax had volledige controle, rondtikkend de rust in, maar die stomme Huntelaar gaat liggen voor een vrije schop. Scheidsrechter laat doorspelen, en Villa scoort vanuit het niets.
Blij met de punten ...
Niet in de wedstrijd? Onze aanvallers zijn het hele seizoen al matig tot slecht. Zullen vast wel geen goede verdedigers hebben, maar als de aanval ook geen bal kan vasthouden...joey schreef: 2-1 achter valt me nog mee. Zie toch weer grote gaten achterin, gelukkig maar dat Carew niet meedoet. Verder typerend dat Vermaelen voor ons moest scoren, onze aanvallers zitten niet in de wedstrijd. Nee, ook Suarez niet, Luuk.
Man, zal ik blij zijn als Sulejmani terug is!
Dat is toch de normale gang van zaken? Bij Ajax zijn de goals te geef.
Ajax kan aanvallend geen vuist maken, dat zogenaamde rondtikken stelt weinig voor. Ik zie geen derde man inspelen, geen gestructureerd aanvalsspel, niets. Het is een rommeltje en gokken op een bevlieging van Suarez, zoals gebruikelijk.
Ajax kan aanvallend geen vuist maken, dat zogenaamde rondtikken stelt weinig voor. Ik zie geen derde man inspelen, geen gestructureerd aanvalsspel, niets. Het is een rommeltje en gokken op een bevlieging van Suarez, zoals gebruikelijk.
Het stinkt aan alle kanten!