UEFA Cup 2008-2009

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo sep 07, 2008 4:34 pm

Kom je hier nu nog alleen nog maar om te melden dat van Basten waardeloos is, dat we vervolgens alle wedstrijden zullen verliezen en dat het dus allemaal uien zal worden? Beetje vermoeiend wordt het wel. :blush.gif:

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo sep 07, 2008 5:54 pm

en vergeet niet, we ook nog nodig een goed verdediger hebben :hypocrite.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo sep 07, 2008 6:38 pm

LOL, ik overwoog nog om dát er ook bij te zetten. :ajaxsmiley.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » zo sep 07, 2008 7:03 pm

Eén?
I think I lost my fucking headache

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo sep 07, 2008 7:14 pm

Jij begrijpt het, Luuk.

Kopen kopen kopen! :1evil.gif: :laughing.gif:

Beloki

Bericht door Beloki » zo sep 07, 2008 7:18 pm

Kopen?---> Basta eruit hij brengt ajax naar de AFgrond :1evil.gif:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo sep 07, 2008 7:43 pm

Ok, nu weer verder over Borac. :blush.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » di sep 09, 2008 1:35 pm

Neefkens schreef:Ok, nu weer verder over Borac. :blush.gif:
Ik had echt een verschrikkelijke droom vannacht. Na een thuisoverwinning met 1-0 ging ik naar Belgrado voor de uitwedstrijd. Alleen vloog ik gek genoeg een uur voor de wedstrijd begon weer terug naar Amsterdam, en kreeg ik op Schiphol te horen dat we met 1-0 hadden verloren en uiteindelijk na penalties ook de tweestrijd. Nadat ik erachter kwam dat het niet volgens het best-of-three principe ging en we dus wéér uitgeschakeld waren stortte ik helemaal in. Ik heb toen echt een hele tijd moeten janken, heel bizar.

Toen ik wakker werd dacht ik 'heee, die thuiswedstrijd is nog niet eens gespeeld, pfew!'. Alleen, wat heeft deze droom te betekenen?

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di sep 09, 2008 1:40 pm

Je moet je werk niet mee naar huis nemen! :smallgrin.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di sep 09, 2008 1:42 pm

Wow Thijs, ik had twee avonden geleden ook al een droom dat we wéér uitgeschakeld werden in de eerste ronde tegen een of andere flutploeg. Volgens mij heette het Anorxis of zoiets. Het was echt verschrikkelijk en volgens mij heb ik in m'n droom inderdaad ook keihard liggen janken. Ik was helemaal overstuur.

Wat een opluchting toen ik wakker werd. :blush.gif:

999

Bericht door 999 » di sep 09, 2008 1:59 pm

Ik droomde dat ik in een Harem zat .. :excited.gif:
Blij met de punten ...

Aristides

Bericht door Aristides » di sep 09, 2008 8:33 pm

Thomas schreef:Wow Thijs, ik had twee avonden geleden ook al een droom dat we wéér uitgeschakeld werden in de eerste ronde tegen een of andere flutploeg. Volgens mij heette het Anorxis of zoiets. Het was echt verschrikkelijk en volgens mij heb ik in m'n droom inderdaad ook keihard liggen janken. Ik was helemaal overstuur.

Wat een opluchting toen ik wakker werd. :blush.gif:
Was Willem II uit verliezen een droom? gelukkig, ik dacht al dat ...
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di sep 09, 2008 9:33 pm

Thijs schreef:
Neefkens schreef:Ok, nu weer verder over Borac. :blush.gif:
Ik had echt een verschrikkelijke droom vannacht. Na een thuisoverwinning met 1-0 ging ik naar Belgrado voor de uitwedstrijd. Alleen vloog ik gek genoeg een uur voor de wedstrijd begon weer terug naar Amsterdam, en kreeg ik op Schiphol te horen dat we met 1-0 hadden verloren en uiteindelijk na penalties ook de tweestrijd. Nadat ik erachter kwam dat het niet volgens het best-of-three principe ging en we dus wéér uitgeschakeld waren stortte ik helemaal in. Ik heb toen echt een hele tijd moeten janken, heel bizar.

Toen ik wakker werd dacht ik 'heee, die thuiswedstrijd is nog niet eens gespeeld, pfew!'. Alleen, wat heeft deze droom te betekenen?
Gelukkig spelen we eerst uit.
Verder denk ik dat je toch eens bij de Shrink langs moet gaan..... :smallgrin.gif:

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di sep 09, 2008 11:43 pm

Ajax.nl
The Advanced Travel Partners (ATP) heeft op dringend verzoek van Ajax het beoogde hotel voor naar Belgrado meereizende media veranderd. Dit is gedaan nadat bekend werd dat in het hotel onder meer een kamer is vernoemd naar Adolf Hitler.

Bij elke buitenlandse reis van Ajax verzorgt Ajax Travel & Events, zoals het samenwerkingsverband tussen Ajax en ATP heet, de reis voor diverse betrokkenen waaronder de spelersgroep en de staf, de clubleiding, de sponsoren en de media. Voor de diverse groepen worden verschillende hotels geboekt, ondermeer omdat de spelers en de staf altijd in een ander hotel verblijven dan de overige betrokkenen. Voor de meereizende pers was rond de wedstrijd FK Borac – Ajax op 18 september helaas het Mr. President Hotel verkozen.

Tot Ajax vandaag ter ore kwam dat tussen alle kamers van wereldleiders ook een kamer vernoemd is naar Hitler. Ajax heeft direct contact opgenomen met zijn partner ATP, die het net als Ajax uitermate vervelend vond. De reisorganisatie heeft op dringend verzoek van Ajax direct het hotel uit het aanbod verwijderd en voor de pers een ander hotel gereserveerd.

Ajax betreurt het dat door de reisorganisatie het beruchte President Hotel in Belgrado aanvankelijk aan de media is aangeboden als accommodatie.
LOL. Wie verzint het trouwens om een kamer naar Hitler te vernoemen? En wat voor kamer mag dat wezen?

Edit: portretje boven het bed:

Afbeelding
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo sep 10, 2008 7:24 am

Gadverdamme. :kots:
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo sep 10, 2008 9:13 am

Brrrrr, hele enge mensen zijn dat. :blush.gif:

Toppie

Bericht door Toppie » wo sep 10, 2008 4:57 pm

Neefkens schreef:Brrrrr, hele enge mensen zijn dat. :blush.gif:
Russisch arbitragetrio bij Borac - Ajax

Amsterdam, 10 sep 2008
Stanislav Sukhina fluit volgende week donderdag de UEFA Cupwedstrijd tussen FK Borac en Ajax. De Rus wordt in Servië bijgestaan door zijn landgenoten Oleg Tselovalnikov en Maikhail Erovenko.

Vitaly Doroshenko is vierde official bij het eerste UEFA Cupduel van Ajax dit seizoen. FK Borac - Ajax begint om 21.00 uur. Twee weken later is de return.

Het is de eerste keer dat Sukhina een wedstrijd van Ajax fluit. Valentin Ivanov is de laatste Rus die de leiding had over een duel van Ajax. Dat was in het seizoen 2005-2006. Hij floot toen de Champions Leaguewedstrijd Ajax – Sparta Praag (2-1).
Deze ook

Beloki

Bericht door Beloki » wo sep 10, 2008 5:45 pm

Waarom?

Rooie

Bericht door Rooie » do sep 11, 2008 1:48 pm

Uefa.com:
Stellar lineup for UEFA Cup opening night

The 80 sides competing in the UEFA Cup first round boast 17 European Champion Clubs' Cups between them, with the presence of AFC Ajax and AC Milan lending a wealth of class to an already impressive lineup.

Top-class clubs
UEFA General Secretary David Taylor said at the draw that the UEFA Cup was not a "second rate or second-tier competition", a statement borne out by the fact the teams in action next week have 17 European Cups, eleven UEFA Cups and eleven UEFA Cup Winners' Cups between them. Eight of the participants have claimed the UEFA Cup before: Ajax, PFC CSKA Moskva, Galatasaray AŞ, SSC Napoli, FC Schalke 04, Valencia CF, Feyenoord, Sevilla FC and Tottenham Hotspur FC, with the last three having lifted the trophy twice.

European champions
Kicking off their tie against FK Borac in Serbia on 18 September, Ajax are one of a handful of sides to have landed all three of UEFA's top club competitions – the Champions' Cup, the UEFA Cup and the now-defunct Cup Winners' Cup – though Milan can match that achievement if they triumph in this season's final in Istanbul. Other former European champions in the mix are Aston Villa FC, BV Borussia Dortmund, Feyenoord, Hamburger SV, and two-time winners SL Benfica.

Lesser lights
However, as Mr Taylor said, the appeal of the UEFA Cup is not just the chance to see some of Europe's foremost teams in action. "Often you see more open, attractive, flowing football – and you definitely see different teams from different countries," he explained. This term, that means rare appearances at this level for clubs from the Republic of Ireland, Cyprus, Finland and Lithuania, with FBK Kaunas coming in from the UEFA Champions League third qualifying round, having earlier defeated 2007/08 UEFA Cup finalists Rangers FC. Ties will be played on 16 and 18 September, with the return legs taking place on 30 September or 2 October. The winners progress to the group stage.
Van naam nog steeds een grootheid, hopelijk weten we er dit seizoen ook weer eens wat te presteren.

Toppie

Bericht door Toppie » zo sep 14, 2008 10:20 am

'Ajax bereikt minstens kwartfinale Uefa Cup'
ajaxfans.nl
--------------------------------------------------------------------------------
Als het aan de bezoekers van AF ligt draait Ajax dit seizoen een succesvolle campagne in het Uefa Cup toernooi. Een overweldigende meerderheid gelooft in een kwartfinale of durft zelfs verder te kijken; vierenzestig procent. Een kleine twaalf procent denkt dat de achtste finale het eindstation is voor de ploeg van Van Basten. Eerdere uitschakelingen in de 1e ronde (7%), de groepsfase (8%) of de 3e ronde (9%) liggen beduidend minder voor de hand

:excited.gif:

Arwin

Bericht door Arwin » zo sep 14, 2008 12:23 pm

Het lijkt me dat je in ieder geval de poulefase wel overleefd. Welke ronde zit je dan daarna? Na de poule is het een kwestie van wie je loot.

LucaS

Bericht door LucaS » zo sep 14, 2008 12:25 pm

Je zou toch verwachten dat als het aan de bezoekers van een Ajax fansite zou liggen, Ajax de UEFA cup zou winnen. Nepsupporters! :1evil.gif:

Beloki

Bericht door Beloki » zo sep 14, 2008 7:10 pm

Ik zie niet dat de wedstrijd niet live wordt uitgezonden door de NOS, ze kiezen voor Feyenoord. Van Ajax zenden ze alleen de samenvatting uit.

LucaS

Bericht door LucaS » zo sep 14, 2008 7:26 pm

Voor zover ik heb begrepen spelen Ajax en Feyenoord na elkaar en weorden beide wedstrijden live gebracht

Deli
Contacteer:

Bericht door Deli » zo sep 14, 2008 7:45 pm

Feyenoord speelt om 1900 uur. Ajax om 2100 uur. Allebei de wedstrijden worden uitgezonden door Ned.3.
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato

Plaats reactie