Vitesse-Ajax 27-01-2008 (12:30)
Dat zeggen wij toch ook?Ik luister alleen de radio en volgens de radio moet ik hier gewoon Lucas geloven. Ajax is beter en weet kans op kans te creeren, maar zonder succes in die eerste helft. 2e helft begint weer sterk en nu wel raak 1-1. Ajax wint dit wel, aldus LdL.

De organisatie is beter dan welke wedstrijd dan ook dit seizoen, alleen lieten ze in de eerste helft na wat ze nu wel doen: Kansen afmaken.
Pompiedom
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Merendeel was erg negatief. Alleen Lucas kan ik nog vertrouwen.Maurice schreef:Dat zeggen wij toch ook?Ik luister alleen de radio en volgens de radio moet ik hier gewoon Lucas geloven. Ajax is beter en weet kans op kans te creeren, maar zonder succes in die eerste helft. 2e helft begint weer sterk en nu wel raak 1-1. Ajax wint dit wel, aldus LdL.![]()

Neuh... Eerst maar eens vasthouden die voorsprong.Jabu schreef:Ik hoop niet dat joey en Jöhnk net aan het wandelen zijn!
Luuk moet vaker niet kijken!

Niet zelfzuchtig van KJH, maar misschien had hij dit beter zelf kunnen doen in plaats van zo'n raar balletje op Suárez te geven. Afspelen is niet zijn ding.
Laatst gewijzigd door joey op zo jan 27, 2008 1:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!