Natuurlijk ziet hij het wel. Hij KIEST ervoor om het zo te laten.Jesse schreef:Ik heb zin om een bom op dat kantoor van hem te gooien. DIT MOET JE TOCH G*DVERDOMME ZIEN, MARTIN!Jöhnk schreef:Jawel. En MVG kiest er willens en wetens voor om deze KUTselectie met deze KUTtrainer te laten doormodderen.
NEC - AJAX 20-1-2008
Met NEC gaat het dit seizoen slecht, dus halen ze versterkingen. Misschien een idee voor Ajax?brigade zuid schreef:Dat niet maar was er wel heilig van overtuigd dat we deze pot zouden winnen omdat namelijk iedereen van Nec wint op het ogenblik... maarja blijkbaar zijn we dusdanig kut dat het teveel gevraagd is.. loosers.joey schreef: Goed, Ajax speelt kut. Iemand die anders verwacht had?
Je zal bijna gaan denken dat PSV zijn volgende halte is. Zo makkelijk kunnen ze toch niet kampioen worden. Ajax verleend elke medewerking!Jesse schreef:Ik heb zin om een bom op dat kantoor van hem te gooien. DIT MOET JE TOCH G*DVERDOMME ZIEN, MARTIN!Jöhnk schreef:Jawel. En MVG kiest er willens en wetens voor om deze KUTselectie met deze KUTtrainer te laten doormodderen.
Ook Bobson loopt Urby gewoon te dollen. NEC staat zeer terecht op voorsprong.
Hoe kan het dat een zo slecht spelend team als Ajax toch nog op inzet afgetroefd kan worden? Wat gaat er in het hoofd van die prutsers om? Ze zullen toch niet echt denken dat ze goed genoeg zijn om het op halve kracht ook wel te redden? Dan zijn die spelers al net zo blind als Van Geel.
Hoe kan het dat een zo slecht spelend team als Ajax toch nog op inzet afgetroefd kan worden? Wat gaat er in het hoofd van die prutsers om? Ze zullen toch niet echt denken dat ze goed genoeg zijn om het op halve kracht ook wel te redden? Dan zijn die spelers al net zo blind als Van Geel.
Van Davids, hopelijk. Voor mijn part schopt hij iemand doormidden.
Als je dit zo ziet, dan vraag je je gewoon af waarom niet elke ploeg van Ajax wint. Is AZ echt zo slecht?
En als PSV vandaag 'gewoon' wint, dan staan ze alweer zes punten los. Hoe is het toch GODVERDOMME weer mogelijk!
Als je dit zo ziet, dan vraag je je gewoon af waarom niet elke ploeg van Ajax wint. Is AZ echt zo slecht?
En als PSV vandaag 'gewoon' wint, dan staan ze alweer zes punten los. Hoe is het toch GODVERDOMME weer mogelijk!

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Ajaciedjuh
Het eerste wat we moeten doen is 11 vuilnisbakken bij het stadion zetten. Wat een mentaliteit. Om op te kotsen. Ze laten zich gewoon aftroeven. Gabri en Davids (al speelt die slecht) zijn uitzonderingen.
Het enigste wat Ajax tegenwoordig bij mij opwekt is frustratie. Ik denk dat ik mijn zondagen maar voortaan anders ga besteden.
Het enigste wat Ajax tegenwoordig bij mij opwekt is frustratie. Ik denk dat ik mijn zondagen maar voortaan anders ga besteden.
Perez is ook een aanvaller beste Joey. Een linkerspits om precies te zijn, hij dient te switchen van links naar 10 en andersom. Een zwervende rol moet hij hebben. Hij speelt vaak veels te diep tot in de nek van Huntelaar inderdaad. Als de twee controleurs direct bijsluiten en de rest gaat mee, dan is er weinig aan de hand. Maar dat gebeurt niet, waardoor Ajax na balverlies direct problemen heeft. HTC had daarin toch punt, klopt helemaal...joey schreef:
Maar serieus, een middenveld met Perez is bij balverlies de facto een tweemansmiddenveld en wordt overlopen. Zelfs door NEC. HtC zei het en hij had volledig gelijk: Perez is een aanvaller.
Laatst gewijzigd door Starring op zo jan 20, 2008 1:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- martijn401
Er is inderdaad één heel duidelijke hoofdverantwoordelijke en dat is Van Geel.Jöhnk schreef:Ik gun Van Geel deze nederlaag van harte.
Psv mag hem wel een bloemetje sturen als ze in maart weer die schaal omhoog mogen houden.
Die man moet zo snel mogelijk weg, zodat zijn opvolger nog deze transferperiode de logische versterkingen kan halen.
Ik ook, maar dan krijg je twee dingen:Jöhnk schreef:Ik gun Van Geel deze nederlaag van harte.
- PSV is weer eens bijna niet meer te achterhalen
- Martin gaat paniekaankopen doen. Toch maar Engelaar voor 15 miljoen.
Is Koster eigenlijk al een keer uit z'n dug-out gekomen? Kan hij überhaupt z'n stem verheffen? Nee hoor, we zitten tot het einde van het seizoen vast aan dit stelletje mongolen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Ajaciedjuh
In ieder geval mag Kennedy wel gewisseld worden. Wat speelt die slecht. Ogararu is al zijn zelfvertrouwen kwijt en dan wordt het nog minder (als dat uberhaubt nog kan). Colin speelt nog redelijk (op zijn nivo).Maurice schreef:Nee, wel 3 vleugel aanvallers.....Die Huntelaar heeft er ook geen zin in he... zit Urzaiz op de bank?![]()
Misschien Leo erin voor Huntelaar en dan Suarez in de spits?? Ik zou het er iig op gokken.
Of Suarez in de spits, Perez op links en dan de Jong op het middenveld..
- martijn401