Ajax - Slavia Praag 15-08-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
999

Bericht door 999 » wo aug 15, 2007 9:38 pm

Wat een schandalige wanvertoning.Automatisme. positiespel, passie, durf, opstelling.Het blijven eilandjes, vergeet het maar.En een coach die lult en lult en maar blijft lullen.
Blij met de punten ...

Daniel

Bericht door Daniel » wo aug 15, 2007 9:38 pm

Jöhnk schreef:
Laudrup schreef:
Jöhnk schreef:Uitstekende wedstrijd gezien. Kennedy was de beste maar Huntelaar, Vermaelen en Suarez waren ook goed. Slavia maakte helemaal niets klaar waar Ajax kans na kans kreeg. Domme pech, itt. vorig jaar, toen Kopenhagen gewoon BETER was.

Ik zie het nog wel goedkomen in Praag.
?
Niet waar dan? Heeft Praag een kans gecreeerd?

Allebei de penalties waren trouwens onterecht gefloten. Sowieso een slechte scheidsrechter die nog in de weg liep ook.
Ik zou eerder denken dat hij dat vraagteken zette achter je opmerking dat je een uitstekende wedstrijd gezien hebt..

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo aug 15, 2007 9:39 pm

Beloki schreef:Als dit zoals jij beweerd zijn normale niveau was, zal hij het zondag inderdaad erg moeilijk krijgen. Feit is dat hij nu al 4 wedstrijden niet scoort en ook niks ''doet''. Die jongen is passief en knalt zelfs een pingel er tergend slap in. Heeft hij half verlamde poten ofzo?
Hij speelde een prima pot hoor. Was steeds aanspeelbaar en legde de bal ook steeds goed af. Penalties nemen kan-ie niet inderdaad. Begreep al niet waarom hij hem nam.

Beloki

Bericht door Beloki » wo aug 15, 2007 9:40 pm

Voetske schreef:Wat een schandalige wanvertoning.Automatisme. positiespel, passie, durf, opstelling.Het blijven eilandjes, vergeet het maar.En een coach die lult en lult en maar blijft lullen.
Wat moet hij doen dan? Zelf het veld oprennen? Voortaan de pers niet meer te woord staan. Als je de wanprestaties van spelers al op de coach gaat projecteren.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » wo aug 15, 2007 9:40 pm

Scherrer schreef:
Jack Reynolds schreef:Doet Van Geel dit expres ofzo? Daar lijkt het namelijk verdomd veel op. De selectie is te smal, de aankopen zijn, op een enkeling na, verschrikkelijk en drie dagen voor een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen verkoopt hij de spelmaker.
Vooraf wordt dit de belangrijkste wedstrijd van het seizoen genoemd en dan is de selectie zoals hij nu is. Dan is de conlusie niet anders dan dat het puur wanbeleid is. Onder geen énkele omstandigheid mag je selectie er zó uitzien op het moment dat je moet presteren.

Maargoed, Van Geel zal straks wel weer slechts één matige, goedkope speler halen en dan roepen dat er niet meer geld is, omdat ze de CL niet hebben gehaald. Gek, he, Martin?

:excited.gif:
Ik krijg werkelijk het idee dat Van Geel Ten Cater eruit wil werken om zo ruimte te maken voor zijn trainer (Co?). Want anders kan ik dit echt niet verklaren. Dit hele beleid slaat namelijk nergens op.

Er is 50 miljoen opgehaald met transfers. Er is verschrikkelijk weinig voor teruggehaald.
Ik ben

Aristides

Bericht door Aristides » wo aug 15, 2007 9:42 pm

Ik krijg werkelijk het idee dat Van Geel Ten Cater eruit wil werken om zo ruimte te maken voor zijn trainer (Co?). Want anders kan ik dit echt niet verklaren. Dit hele beleid slaat namelijk nergens op.

Er is 50 miljoen opgehaald met transfers. Er is verschrikkelijk weinig voor teruggehaald.
Ja weer 4-2-4 spelen in de voorronde, daar kijk ik naar uit.

HtC krijgt overal de schuld van? Nam hij de strafschop?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo aug 15, 2007 9:42 pm

Beloki schreef:Wat moet hij doen dan? Zelf het veld oprennen? Voortaan de pers niet meer te woord staan. Als je de wanprestaties van spelers al op de coach gaat projecteren.
Laat ik hier maar niets op zeggen. Of nee, laat ik dit wel zeggen: de coach blijft eindverantwoordelijk.

Maar Ajax redt dit wel hoor. Er is nog een return.

Beloki

Bericht door Beloki » wo aug 15, 2007 9:43 pm

Demosthenes schreef:

Precies, als Huntelaar voor de verandering eens een keer wel een bal hard inschiet, gaan we gewoon met een goed gevoel pitten. Nu zit ik met een typhus kater door Huntelaar en urby.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo aug 15, 2007 9:45 pm

Ik vond het helemaal niet uitstekend, zoals Jöhnk het wil voordoen. Een statisch middenveld met dramatische aansluiting. 2 backs die werkelijk waar bagger waren. Huntelaar kon hier niet zoveel aan doen, want die kon die ballen ook nergens kwijt. Hoe vaak ik hem wel niet heb gezien rond de middenlijn ...

Ik eis een creatieve middenvelder en iets van een linksbuiten die wat weet te creëren. Gelukkig zijn daarvoor de 2 eerste opties al niet meer voorhanden.

Raymond

Bericht door Raymond » wo aug 15, 2007 9:46 pm

Peter schreef:Ik vond het helemaal niet uitstekend, zoals Jöhnk het wil voordoen. Een statisch middenveld met dramatische aansluiting. 2 backs die werkelijk waar bagger waren. Huntelaar kon hier niet zoveel aan doen, want die kon die ballen ook nergens kwijt. Hoe vaak ik hem wel niet heb gezien rond de middenlijn ...

Ik eis een creatieve middenvelder en iets van een linksbuiten die wat weet te creëren. Gelukkig zijn daarvoor de 2 eerste opties al niet meer voorhanden.
Stabiele links- en rechtsback zijn ook van harte welkom!

Beloki

Bericht door Beloki » wo aug 15, 2007 9:47 pm

Suarez op 10 was al niet slim. Die gast zag ik steeds dieper lopen dan Huntelaar notabene. En Heitinga blijft verdedigend ingesteld. Het middenveld bestond eigenlijk alleen uit Gabri. We missen Davids en Sneijder echt vreselijk.

Fenerbahce

Bericht door Fenerbahce » wo aug 15, 2007 9:47 pm

Beloki schreef:
Demosthenes schreef:

Precies, als Huntelaar voor de verandering eens een keer wel een bal hard inschiet, gaan we gewoon met een goed gevoel pitten. Nu zit ik met een typhus kater door Huntelaar en urby.
Gek is dat, niet Huntelaar of Urby maar het Ajax van vanavond bezorgt me een kater ... :666.gif:
Het was een collectieve wanprestatie ..
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo aug 15, 2007 9:48 pm

Als je 5 open kansen creeert en niets weggeeft speel je in mijn optiek een prima wedstrijd.

Wat was die commentator trouwens slecht. Hij noemde Suarez Urzaiz, Sarpong Boussabon, Bakircioglu Bakkericioglu en zat Slavia Praag de hemel in te prijzen terwijl die ploeg helemaal niets deed.

Aristides

Bericht door Aristides » wo aug 15, 2007 9:49 pm

Beloki schreef:Suarez op 10 was al niet slim. Die gast zag ik steeds dieper lopen dan Huntelaar notabene. En Heitinga blijft verdedigend ingesteld. Het middenveld bestond eigenlijk alleen uit Gabri. We missen Davids en Sneijder echt vreselijk.
We missen wel meer, helaas!

Raymond

Bericht door Raymond » wo aug 15, 2007 9:49 pm

Jöhnk schreef:Als je 5 open kansen creeert en niets weggeeft speel je in mijn optiek een prima wedstrijd.

Wat was die commentator trouwens slecht. Hij noemde Suarez Urzaiz, Sarpong Boussabon, Bakircioglu Bakkericioglu en zat Slavia Praag de hemel in te prijzen terwijl die ploeg helemaal niets deed.
Bakircioglu en Gabri werden ook regelmatig door elkaar gehaald. Ook niet zo gek met die semi-kale koppies.
Laatst gewijzigd door Raymond op wo aug 15, 2007 9:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 15, 2007 9:49 pm

Jöhnk schreef:
Beloki schreef:Wat moet hij doen dan? Zelf het veld oprennen? Voortaan de pers niet meer te woord staan. Als je de wanprestaties van spelers al op de coach gaat projecteren.
Laat ik hier maar niets op zeggen. Of nee, laat ik dit wel zeggen: de coach blijft eindverantwoordelijk.

Maar Ajax redt dit wel hoor. Er is nog een return.
Ik wou dat ik zo gerust kon zijn als jij, maar ik ben dat niet. Wie moeten de doelpunten gaan maken? Wie maakt het verschil? Met Suarez hebben we een spits binnengehaald die nog slechter afrondt dan Gabri en van de middenvelders hoeven we ook geen karrevracht aan goals te verwachten. Dan ben je dus compleet afhankelijk van de goals van Huntelaar, nogal link. Ik mag hopen dat we daar héél snel scoren...
Ajax!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo aug 15, 2007 9:49 pm

Jöhnk schreef:Als je 5 open kansen creeert en niets weggeeft speel je in mijn optiek een prima wedstrijd.
Die open kansen kwamen vooral voort uit een dramatische dekking. Ajax zorgde voor het meeste dreiging bij stilstaande momenten.

Zuidema

Bericht door Zuidema » wo aug 15, 2007 9:50 pm

Voetske schreef:Wat een schandalige wanvertoning.Automatisme. positiespel, passie, durf, opstelling.Het blijven eilandjes, vergeet het maar.En een coach die lult en lult en maar blijft lullen.
Sluit ik me bij aan. Heeft ook geen ene f*ck met een gemiste strafschop (hoe slecht genomen ook) te maken. Ajax heeft gewoonweg puur slecht gespeeld. En dat is spelers en coach kwalijk te nemen.

Toppie

Bericht door Toppie » wo aug 15, 2007 9:51 pm

Al krijg je 50 open kansen en je scoort niet is dit gewoon een kut resultaat, ik weet niet welke jij wedstrijd hebt gezien maar de kwaliteiten liggen toch echt in de Kluis

Aristides

Bericht door Aristides » wo aug 15, 2007 9:51 pm

Ajax zorgde voor het meeste dreiging bij stilstaande momenten.
Stilstaande momenten: het halve elftal stond stil.

999

Bericht door 999 » wo aug 15, 2007 9:52 pm

Beloki schreef:
Wat moet hij doen dan? Zelf het veld oprennen? Voortaan de pers niet meer te woord staan. Als je de wanprestaties van spelers al op de coach gaat projecteren.
Die koekwaus is toch degene die dit elftal al een jaar aan het trainen is.Die al een jaar bezig is van een veel scorende spits brandhout te maken en met niks beters als Colin, Rommeldalh en dieje spanjaard op de proppen kan komen.Suarez laat ik even in het midden.Maar ook dat is geen speler voor het collectief ......
Blij met de punten ...

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 15, 2007 9:54 pm

Peter schreef:
Die open kansen kwamen vooral voort uit een dramatische dekking. Ajax zorgde voor het meeste dreiging bij stilstaande momenten.
Ik vond die 4256387 corners en vrije trappen van Bakkericioglu juist heel weinig opleveren. Maar misschien verwacht ik wel gewoon te veel omdat ik Sneijder gewend ben..
Ajax!

Daniel

Bericht door Daniel » wo aug 15, 2007 9:54 pm

Demosthenes schreef:
Ajax zorgde voor het meeste dreiging bij stilstaande momenten.
Stilstaande momenten: het halve elftal stond stil.
Halve? Hele elftal..

Aristides

Bericht door Aristides » wo aug 15, 2007 9:55 pm

dit elftal al een jaar aan het trainen is.
Suarez is er een paar dagen, Rommedahl en Colin zijn als back-up gehaald.

Ik kan hem kwalijk nemen dat hij Suarez op een voor hem vreemde plek zet (in een voor hem onbekend elftal), maar toch niet dat hij een strafschop mist?????????????? Ajax had met 1-0 moeten leiden.

Beloki

Bericht door Beloki » wo aug 15, 2007 9:56 pm

Giacomo Puccini schreef:
Peter schreef:
Ik vond die 4256387 corners en vrije trappen van Bakkericioglu juist heel weinig opleveren. Maar misschien verwacht ik wel gewoon te veel omdat ik Sneijder gewend ben..
Vrijwel iedere hoekschop van kennedy is veel te hoog en te hard, dat viel me tegen PSV ook al op.

Plaats reactie