Ajax - Excelsior

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Kilroy

Bericht door Kilroy » zo feb 18, 2007 4:38 pm

Voetske schreef:
Thomas schreef:
Ik vond het gewoon een kutgeintje. Mag dat? Dank je.
[/quote] Jou probleem. niet het mijne .. :aai:[/quote]

Nee, Voetske, Thomas heeft gelijk. Het is jouW probleem ( en ik ben niet eens Nederlander). Ik vermoed dat er iets aan je persoonlijkheid en judgment bijgesleuteld zou moeten worden, hoezeer je jezelf ook een "aardige vent" vindt.

999

Bericht door 999 » zo feb 18, 2007 4:39 pm

Kilroy schreef:
Voetske schreef:
Thomas schreef:
Ik vond het gewoon een kutgeintje. Mag dat? Dank je.
Jou probleem. niet het mijne .. :aai:
Nee, Voetske, Thomas heeft gelijk. Het is jouW probleem ( en ik ben niet eens Nederlander). Ik vermoed dat er iets aan je persoonlijkheid en judgment bijgesleuteld zou moeten worden, hoezeer je jezelf ook een "aardige vent" vindt.
Alaaf ... er staat een paard in de gang het is HtC-te .. ik blijf lachen :D
Blij met de punten ...

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo feb 18, 2007 4:41 pm

Voetste, je bent wel erg vrolijk nadat Ajax zojuist het kampioenschap heeft verspeeld... verbaast me in jouw geval niet echt. Sukkeltje. En humor heb je ook al niet.
Ajax!

LucaS

Bericht door LucaS » zo feb 18, 2007 4:43 pm

Kaboem! schreef:Zou Joey het koud hebben?
Hartverwarmend spel ende Progressie Boem!!
Wat een aanfluiting!
I think I lost my fucking headache

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo feb 18, 2007 4:44 pm

Hele voorhoede liet het afweten vanmiddag. Leonardo een hele wedstijd? Kansloos. De Mul zat in de zak van Pique, Huntelaar amper gezien. Anita verloor ieder duel van Rojer... tsja... Excelsior kon het makkelijk behappen. Geen enkele uitgespeelde kans van Ajax. We verdienden vandaag helemaal niks.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo feb 18, 2007 4:47 pm

Linderbergh wat een wijf.. dat is geen ingrijpen..

999

Bericht door 999 » zo feb 18, 2007 4:50 pm

Giacomo Puccini schreef:Voetste, je bent wel erg vrolijk nadat Ajax zojuist het kampioenschap heeft verspeeld... verbaast me in jouw geval niet echt. Sukkeltje. En humor heb je ook al niet.
Je zuster, iedereen heeft z'n manier om deze kutzooi te reageren.Dit is mijn manier.Kun je er niet tegen, is het te erg voor je, jammer dan.Ik heb 90 minuten klotevoetbal gezien, met spelers die niet vooruit te branden waren, met een trainer die ook alleen met de " tactische vondsten " komt van hup en nog een speler in de voorhoede erbij.

En deze troep zie ik al meer dan tien jaar lang, steeds dezelfde lijnen.Weer een nieuwe trainer die spelers " beter " wil maken.Weer een trainer die in de media het ene na het andere slapgewauwel de ether instuurt.De mul, een wedstrijdje beetje, 5 wedstrijden niks, Heitinga, Lindenbergh, Leonardo, Stekeleburg enz enz noem ze maar op .. dan weer de zoveelste nieuwe opstelling, dan pietje weer op rechts en jantje op links ..

2 kansen in 90 minuten, en dat was het dan weer ..
Blij met de punten ...

Kaboem

Bericht door Kaboem » zo feb 18, 2007 4:53 pm

Muisje Andersom schreef:
Kaboem! schreef:Zou Joey het koud hebben?
Hartverwarmend spel ende Progressie Boem!!
Wat een aanfluiting!
Over 15 minuten is hij er weer. Ik ben benieuwd naar de aanknopingspunten.
Bertje for President!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 18, 2007 4:54 pm

Voetske schreef:
Giacomo Puccini schreef:Voetste, je bent wel erg vrolijk nadat Ajax zojuist het kampioenschap heeft verspeeld... verbaast me in jouw geval niet echt. Sukkeltje. En humor heb je ook al niet.
Je zuster, iedereen heeft z'n manier om deze kutzooi te reageren.Dit is mijn manier.Kun je er niet tegen, is het te erg voor je, jammer dan.
Iedereen heeft z'n manier van afreageren, ja. Maar jij gaat anderen bewust irriteren. En dat maakt je een aso, in mijn ogen.

LucaS

Bericht door LucaS » zo feb 18, 2007 4:55 pm

Wat een stelletje chagrijnen weer! Voetske afzeiken is al geweldig natuurlijk, maar als Ajax verloren heeft is het helemaal bal! Volgens mij zijn ten Cate en de spelers, en dus niet Voets, verantwoordelijk voor dit slechte humeur!

Kaboem

Bericht door Kaboem » zo feb 18, 2007 4:55 pm

Laat Voetske dan links liggen, piemel!
Bertje for President!

999

Bericht door 999 » zo feb 18, 2007 4:56 pm

Thomas schreef:
Voetske schreef:
Je zuster, iedereen heeft z'n manier om deze kutzooi te reageren.Dit is mijn manier.Kun je er niet tegen, is het te erg voor je, jammer dan.
Iedereen heeft z'n manier van afreageren, ja. Maar jij gaat anderen bewust irriteren. En dat maakt je een aso, in mijn ogen.
Zware woorden voor iets van niks, maar ja je lievelingentje bakt er niet veel van hé Thomas.
Laatst gewijzigd door 999 op zo feb 18, 2007 4:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » zo feb 18, 2007 4:56 pm

Kaboem! schreef:Laat Voetske dan links liggen, piemel!
Das heel onaardig ten opzichte van Voets, pig!

999

Bericht door 999 » zo feb 18, 2007 4:58 pm

Muisje Andersom schreef:
Kaboem! schreef:Laat Voetske dan links liggen, piemel!
Das heel onaardig ten opzichte van Voets, pig!
:D , Voetske gaat een blokje om, het gehoon van een stel Psv-ers die hij ongetwijfeld tegen zal komen, voor lief ... ...
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 18, 2007 5:02 pm

Muisje Andersom schreef:Wat een stelletje chagrijnen weer! Voetske afzeiken is al geweldig natuurlijk, maar als Ajax verloren heeft is het helemaal bal! Volgens mij zijn ten Cate en de spelers, en dus niet Voets, verantwoordelijk voor dit slechte humeur!
De schuld van dat kutgeintje ligt maar bij één iemand, Luuk.
Voetske schreef:Zware woorden voor iets van niks, maar ja je lievelingentje bakt er niet veel van hé Thomas.
Je plaat blijft hangen. Maar ok, je hebt gelijk. Ik baal omdat Ten Cate punten heeft verloren. Dat dat met Ajax is kan me geen reet schelen. :sleepey:

Alexander

Bericht door Alexander » zo feb 18, 2007 5:06 pm

Trieste bedoeling dit weer. Was echt een dramatische wedstrijd, we verdienen het ook niet om kampioen te worden. Helaas hebben we een trainer die er helemaal niks van kan, iedere wissel is een gevaar voor de eigen ploeg. En stel Leonardo niet meer op, die jongen gaat alleen voor de eigen actie, en heeft werkelijk 0 rendement.

999

Bericht door 999 » zo feb 18, 2007 5:07 pm

Thomas schreef:
Muisje Andersom schreef:Wat een stelletje chagrijnen weer! Voetske afzeiken is al geweldig natuurlijk, maar als Ajax verloren heeft is het helemaal bal! Volgens mij zijn ten Cate en de spelers, en dus niet Voets, verantwoordelijk voor dit slechte humeur!
De schuld van dat kutgeintje ligt maar bij één iemand, Luuk.
Voetske schreef:Zware woorden voor iets van niks, maar ja je lievelingentje bakt er niet veel van hé Thomas.
Je plaat blijft hangen. Maar ok, je hebt gelijk. Ik baal omdat Ten Cate punten heeft verloren. Dat dat met Ajax is kan me geen reet schelen. :sleepey:
Nou, volgens mij zit je boven op de kast, gezien je reacties :yes:
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 18, 2007 5:10 pm

Zeker. Het heeft alleen geen fuck met TC te maken.

Raymond

Bericht door Raymond » zo feb 18, 2007 5:13 pm

Zou Van Geel al overwegen om Ten Cate aan het einde van het seizoen te laten aflossen door Adriaanse? :eusa_pray: ;)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 18, 2007 5:15 pm

Raymond schreef:Zou Van Geel al overwegen om Ten Cate aan het einde van het seizoen te laten aflossen door Adriaanse? :eusa_pray: ;)
Doe dan Van Gaal. De beste Nederlandse trainer die er is.

Raymond

Bericht door Raymond » zo feb 18, 2007 5:16 pm

Dat zal niet gaan, moeten we eerst Brandts als TD aantrekken. ;)

goodfella

Bericht door goodfella » zo feb 18, 2007 5:17 pm

Raymond schreef:Zou Van Geel al overwegen om Ten Cate aan het einde van het seizoen te laten aflossen door Adriaanse? :eusa_pray: ;)
De spelers moeten nu echt eens gaan denken wat ze willen.

Ten tijde van Koeman, kon je zo'n wedstrijd na 0-1 nog ombuigen in een 2-1 door de individuele klasse van een aantal spelers. Nu gaat dat niet meer.

Arthur

Bericht door Arthur » zo feb 18, 2007 5:26 pm

De Blindtijden waren weer terug in de Arena vanmiddag. Spitsen erbij en de bal naar voren pompen :sad:

Raymond

Bericht door Raymond » zo feb 18, 2007 5:28 pm

Wie niet waagt, wie niet wint... :X

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 18, 2007 5:29 pm

Nou, ik heb toch maar besloten dat ik m'n carnaval niet ga laten verpesten door die klootzakken. Ik ben weg en ik zie morgen wel wat de eindconclusie is. Fijne zondag, allemaal! :xyxthumbs:

Plaats reactie