Dat mag hoor, geen probleem ...Harm schreef:
Kan ik nu niet meer rekenen, of klopt het echt dat Ajax na 18 wedstrijden al weer 11 punten achterstaat? Dat gaat toch best hard richting de 24 hoor (if I may say so..). :headbang:
Vitesse - Ajax
- SylvievdVaart
Ja, ik ook. Niet dat jij en ik psychologen zijn, maar waarom kan de ploeg dat niet? Tempobepalende middenvelder is zeer belangrijk, maar met zijn allen geconcentreerd blijven lijkt me een eerste vereiste. Volgens mij moet er eens ander thee worden gezet.joey schreef:Dat dacht ik ook, jij niet? Ze mogen het wel denken, maar ze moeten de wedstrijd rustig uitspelen. Dat kan deze ploeg dus niet. We hebben niet één middenvelder die het tempo van de wedstrijd kan bepalen.SylvievdVaart schreef:Ik snap het echt niet, denken ze met een 0-2 tussenstand dat het wel 'gelopen' is?
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Dus het lag eigenlijk wederom aan de scheidsrechter? X'Cajaxhome schreef:Er zitten we 2 cruciale momenten in deze wedstrijd , Hersi had rood moeten krijgen bij wijze van 2x geel en Huntelaar had een pingel moeten hebben in de eerste helft dus automatisch ook geel of rood voor die speler die hem naar beneden trok
- Cluijffert
Nee hoor, AJAX verliest door hun eigen onkunde ...Harm schreef:Dus het lag eigenlijk wederom aan de scheidsrechter? X'Cajaxhome schreef:Er zitten we 2 cruciale momenten in deze wedstrijd , Hersi had rood moeten krijgen bij wijze van 2x geel en Huntelaar had een pingel moeten hebben in de eerste helft dus automatisch ook geel of rood voor die speler die hem naar beneden trok
Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
Dus het is de schuld van de trainer dat Sneijder de 3-0 niet maakt? Of dat Gabri tegen zijn tegenstander aanschiet en vervolgens rood pakt? Ik weet niet niet, hoor.
Een beetje hypocriet van je joey...
Is het dus de schuld van Gabri dat Sneijder de 3-0 niet maakt??
Gabri was niet slechter dan anderen als ik verslagen mag geloven.
Maarja, jouw liefde voor ten Cate is blijkbaar zo groot dat hij niks fout kan doen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Zit je de wedstrijd te kijken? Een trainer kan er tijdens een wedstrijd weinig aan doen dat Vitesse uit twee identieke goals scoort, omdat eerst Ogararu en daarna Emanuelson kinderlijk eenvoudig uitgespeeld worden, waarna er niemand ingrijpt in het centrum (noch keeper nog verdediger) en ook bij de tweede paal een man staat te slapen.brigade zuid schreef:En weer gaat het na de pauze fout Henkie!!!
Misschien kan hij er wat aan doen dat Gabri voor de tweede keer dit seizoen achterin probeert een man uit te spelen en de bal verliest, waarna hij moet herstellen met een overtreding die een rode kaart tot gevolg heeft.
Of anders had Ten Cate misschien aan Sneijder uit moeten leggen hoe hij die uitstekende kans niet op de keeper af had moeten schieten.
Emanuelson en Maduro waren echt het toppunt. Van de week kwam zo'n irritante journalist weer eens met zo'n vraag van wanneer Urby Europees voetballer van het jaar zou worden. Urby antwoordde dat hij dan nog heel hard moest werken en moest presteren op Europees niveau. Nou, eerst maar eens week in week uit presteren in de Eredivisie. Waar de fuck was je motivatie vandaag, jongen? Wat een gemakzucht. Het leek haast wel desinteresse.
Deze selectie blijkt al een tijdje, net als die van vorig seizoen, onder de maat te zijn. Zonder Stam is het vaak hetzelfde zooitje. Ten Cate moet na de rust Maduro inbrengen voor Roger en zo'n jongen loopt alleen maar te prutsen. En dan die mentaliteit. Ik begin eerlijk gezegd ook dit jaar weer een rothekel aan ze te krijgen. Het kan ze allemaal geen fuck schelen, lijkt het wel. Gadverdamme. Ik heb het echt helemaal gehad met ze.
Niet, inderdaad. Sterker nog, Gabri speelde vandaag eindelijk weer eens een goede wedstrijd. Hij maakte niet of nauwelijks overtredingen en pakte regelmatig ballen af.Mr. Ajax schreef:Ja, het is allemaal Gabri zijn schuld.
:nooo:
Altijd weer die vervelende psv'ers die je humeur nog meer verpesten. ;)Harm schreef:
Kan ik nu niet meer rekenen, of klopt het echt dat Ajax na 18 wedstrijden al weer 11 punten achterstaat? Dat gaat toch best hard richting de 24 hoor (if I may say so..). :headbang:
Verder heb je gelijk.
Qua niveau is het niet veel beter dan vorig jaar. Prettige kerstdagen verder.
Voetske schreef:Nee hoor, AJAX verliest door hun eigen onkunde ...Harm schreef:Dus het lag eigenlijk wederom aan de scheidsrechter? X'Cajaxhome schreef:Er zitten we 2 cruciale momenten in deze wedstrijd , Hersi had rood moeten krijgen bij wijze van 2x geel en Huntelaar had een pingel moeten hebben in de eerste helft dus automatisch ook geel of rood voor die speler die hem naar beneden trok
Nee ik vind dat de scheidsrechters niet meer consequent fluiten, overal vallen er te vaak dubieuze beslissingen
Op de radio verweten ze Ajax arrogantie. Maar ik denk niet dat dat het is. We hebben fysiek een vrij matige ploeg die moeite heeft om overeind te blijven als de tegenstander va banque gaat spelen. Dus moet je het door goed positiespel oplossen, maar dat lukt niet, waarschijnlijk toch ook omdat de kwaliteiten daartoe ontbreken (om een hele wedstrijd het vereiste niveau te halen, bedoel ik). In dat opzicht geef ik Jansma gelijk. Maar ik wil er wel aan toevoegen dat we anders praten als Sneijder 'gewoon' de 3-0 maakt. Dan wint Ajax en komen de tekortkomingen niet aan het licht.SylvievdVaart schreef:Ja, ik ook. Niet dat jij en ik psychologen zijn, maar waarom kan de ploeg dat niet? Tempobepalende middenvelder is zeer belangrijk, maar met zijn allen geconcentreerd blijven lijkt me een eerste vereiste. Volgens mij moet er eens ander thee worden gezet.
Andere thee? Peper in hun reet, zul je bedoelen. :sad: ;)
Het stinkt aan alle kanten!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Wat een sukkels! Maar goed dat ik geen kaartje heb kunnen regelen, trek dit in een stadion toch slechter dan achter de radio...
Seizoen is afgelopen, voorbij. PSV haal je never nooit meer in (was na de 0-1 in Amsterdam ook geen sprake meer van), en of we nu tweede of vijfde worden maakt geen fluit uit. De rest van het seizoen ga ik voor de katse kut naar Ajax, te beginnen woensdag tegen Roda en zaterdag met de combi naar Nijmegen.
En het ergste is dat ik hier nog twee dagen bij m'n ouders op de bank zit te niksen, terwijl Ajax weer heeft lopen kutten! Wat een K U T K E R S T!!!! X'C
Seizoen is afgelopen, voorbij. PSV haal je never nooit meer in (was na de 0-1 in Amsterdam ook geen sprake meer van), en of we nu tweede of vijfde worden maakt geen fluit uit. De rest van het seizoen ga ik voor de katse kut naar Ajax, te beginnen woensdag tegen Roda en zaterdag met de combi naar Nijmegen.
En het ergste is dat ik hier nog twee dagen bij m'n ouders op de bank zit te niksen, terwijl Ajax weer heeft lopen kutten! Wat een K U T K E R S T!!!! X'C
- SylvievdVaart
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Daar zit wat in ja. Volgens Ten Cate gaat het met vallen en opstaan. Het lijkt echter dat we telkens als we op dreigen te staan weer over onze eigen benen vallen..En dan een tijd blijven liggen.Voetske schreef:Tja misschien gaf de tweede helft precies aan met wat voor ogen we naar de eerste helft hadden moeten kijken ...
- SylvievdVaart
De Mul blijft zich wel positief ontwikkelen, mede door zijn basisplaats. Vandaag heeft hij veel ruimte gekregen, dus lekker over de flanken racen. Hij moet zich nog meer bewijzen als hij die ruimte niet krijgt. En voor de rest... Huntelaar bewoog goed in de zestien. Helaas geen doelpunt.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Harm, wil je wel beloven dat mocht het over een tijdje ( 2010 of zo ) met Psv mis gaan dat je je dan hier ook laat zien ;)Harm schreef:Kom maar op Neefkens. Ik ben wel benieuwd naar jouw positieve insteek.
Welke leermomenten waren er en hoe staat het met die steigers van je?
Laatst gewijzigd door 999 op zo dec 24, 2006 2:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...