Nou, MVB laat ook niet zien er ook maar enig verstand van te hebben.Ja, poppetjes wisselen bij het Nederlands Elftal, dieje nie goed dan haal ik toch effe een andere ........wimpey schreef:Klopt. Geen iconen meer aanstellen, misschien?999 schreef: Maar dat is het grote dilemma moet je weer een icoon beschadigen .. afijn .. pijn .. ogen ..
Ze staan allemaal stil. Afwachten. Zo ben je voor iedere opponent een prooi.
Het ligt echt niet exclusief aan Van Basten, deze verkramping is reeds sinds jaar en dag bij Ajax waar te nemen. Ze blokkeren volledig.
Sparta Rotterdam - Ajax 03-05-2009
Re: Sparta Rotterdam - Ajax 03-05-2009
Blij met de punten ...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
en dan zou je denken in de 2e helft we vreten ze op!! maar niks is minder waar. Het is nog steeds dat Sparta met een zeer groot gemak overeind blijft. Het is zoals zovaak KUT
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ik ben bang van niet. Ik zie het zowieso niet zo snel meer goed komen met Ajax, en dat ligt echt niet alleen aan die revue van trainers die de laatste jaren is gepasseerd.banjavi schreef:Denken jullie nu echt dat ze Marco gaan ontslaan? (serieuze vraag).
Om eerlijk te zijn denk ik dat hij nog minimaal een jaar blijft... wat er ook gebeurd.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die andere losers uit Zuid staan ook met 2-1 achter.
- LouisXIV & co
Ik!Daniel_vT schreef:Prima, dat is een forum. Maar wie heeft het nou bij het juiste eind?

Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
Dit zijn meer supporters-redeneringen. Ik ben het overigens volledig met je eens, maar Ajax heeft met van Basten gekozen om een bepaalde lijn uit te zetten. Hij kreeg veel macht, etc... denk dat het beleidstechnisch helemaal niet logisch is om hem eruit te knikkeren.mattie schreef:FF denken wel of niet CL en gewoon heel slecht voetbal... Moet je dan nog een keuze maken?banjavi schreef:Denken jullie nu echt dat ze Marco gaan ontslaan? (serieuze vraag).
Om eerlijk te zijn denk ik dat hij nog minimaal een jaar blijft... wat er ook gebeurd.
Heel simpel de doelstelling zijn op geen enkele manier gehaald, ondanks de vele investeringen.. Nee lijkt mij een zeer complete zaak.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Hoe verklaar jij dan dat Ajax niet wint van FCK, Slavia, Zagreb?Peter schreef: Gaan ze dan mee in dat mysterieuze spel of zou het toch ook aan een gebrek aan coaching liggen.
En al jaren niet wint bij Sparta en Vitas?
Van der Wiel slappe hap
-
Wimpey: zijn de Ajacieden nu Van Basten aan het saboteren???
Whitey on the moon.
Nou, nu is het positoneel nog rukker geworden ..
Blij met de punten ...
AJAX wint ook niet van PSV, Feyenoord, AZ, Heerenveen enz. Wimpey ..wimpey schreef:Hoe verklaar jij dan dat Ajax niet wint van FCK, Slavia, Zagreb?Peter schreef: Gaan ze dan mee in dat mysterieuze spel of zou het toch ook aan een gebrek aan coaching liggen.
Blij met de punten ...
Waar blijven die jongens met capisjons op de training.
Ik zeg 50.000 witte zakdoekjes in de Arena volgende week
Ik zeg 50.000 witte zakdoekjes in de Arena volgende week
Dat ligt dus echt niet alleen aan de trainer.
- peter
Omdat we er niet zoveel van kunnen. Jij denkt dat dat angstgegners zijn? We verspelen punten tegen alles en iedereen. Hoog en laag.wimpey schreef:Hoe verklaar jij dan dat Ajax niet wint van FCK, Slavia, Zagreb?Peter schreef: Gaan ze dan mee in dat mysterieuze spel of zou het toch ook aan een gebrek aan coaching liggen.
- Ajaciedjuh
Ik kom toch maar weer kijken. Zag bijna nog de 3e van Sparta.
Enigste positieve is de uitspraak van Blind 'Als we geen 2e worden, dan zullen we iets moeten gaan doen (en anders niet )'. Maar ja, wie wil er nog naar dit Ajax komen.
Enigste positieve is de uitspraak van Blind 'Als we geen 2e worden, dan zullen we iets moeten gaan doen (en anders niet )'. Maar ja, wie wil er nog naar dit Ajax komen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
Wel voor een groot gedeelte als je bijna een compleet nieuw elftal hebt mogen halen.Daniel_vT schreef:Dat ligt dus echt niet alleen aan de trainer.
Maar ik denk dat dat ook niemand zegt.Alleen het is nu kwa spel drie keer slechter als onder b.v. HTC of Koeman ...en de verwachting was toch dat met een paar aankopen het boeltje er beter voor zou staan .. en daar hadden we MVB voor aangetrokken .. toch ?.Daniel_vT schreef:Dat ligt dus echt niet alleen aan de trainer.
Laatst gewijzigd door 999 op zo mei 03, 2009 3:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Natuurlijk, dat ben ik met je eens. Ik vrees alleen ook voor degene die de nieuwe trainer weer aan zouden moeten stellen als deze weggaat. Dan heb je weer hetzelfde probleem.Peter schreef:Wel voor een groot gedeelte als je bijna een compleet nieuw elftal hebt mogen halen.Daniel_vT schreef:Dat ligt dus echt niet alleen aan de trainer.
Laatst gewijzigd door Daniel op zo mei 03, 2009 3:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Vermeer CLOWN!!!!!!!!!!
- Ajaciedjuh
Het is echt hotsen knots met Ajax zie ik. We houden zelfs de bal niet meer in bezit.
Hoe diep kun je zakken.
Vermeer
Hoe diep kun je zakken.
Vermeer

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
Positief?? Ze hebben al voor miljoenen aan spelers gekocht en het is zo ruk als wat. Ik ben benieuwd of een nieuwe injectie van 30 miljoen opeens wel leidt tot een plan en goed voetbal. Ik weet het antwoord eigenlijk al.Ajaciedjuh schreef:Ik kom toch maar weer kijken. Zag bijna nog de 3e van Sparta.
- Ajaciedjuh
Leo erin voor Vermeer. 

-
Dit gaat echt h-e-l-e-m-a-a-l nergens meer over.Ajaciedjuh schreef:Het is echt hotsen knots met Ajax zie ik. We houden zelfs de bal niet meer in bezit.
Hoe diep kun je zakken.
Vermeer
LEO!!!! Het geheime wapen! Kom op Leo, we moeten er 3 maken!!

Whitey on the moon.
vermaelen als spits...
jahaaa mvb is het kwijt!
jahaaa mvb is het kwijt!
Dat ben ik met je eens. Van Basten 'verliest' met Ajax na PSV en AZ nu de 3e finale op rij. En ik vind dat Ajax consequent moet zijn. 'A' eruit als het niet lukt, dan 'B' er ook uit.999 schreef: Nou, MVB laat ook niet zien er ook maar enig verstand van te hebben.Ja, poppetjes wisselen bij het Nederlands Elftal, dieje nie goed dan haal ik toch effe een andere ........
Maar het gaat al jaren mis, op zovele vlakken... Fysiek, mentaal, scouting, de opleiding, de een na de ander sneuvelt.
Heb zo langzaamaan het idee dat het een pré is wanneer een trainer niet over een roemrucht verleden als voetballer beschikt. Een voetbalonderwijzer, iemand die motiveert, duidelijk is, autoriteit uitstraalt, noem maar op.