FC Volendam - Ajax (2e ronde KNVB Beker) 12-11-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
wimpey

Bericht door wimpey » wo nov 12, 2008 9:03 pm

Ajaciedjuh schreef:Joepie; verlies, 2 verdedigers geblesseerd en 120 min in de benen.
Dat eerste zal me de reet roesten, het is de beker maar. Dat 2e en 3e is het echte verlies van de avond.

Volgend seizoen Ajax-2 maar het bekertoernooi laten spelen. 2 verdedigers kwijt met PSV en AZ voor de deur, drama!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo nov 12, 2008 9:03 pm

TTTTTTEEEEEERRRRRRIIIIINNNNNNNGGGGGGGG

Basten lekker gedaan hoor!!!!!!!!!!!!

GODVERDEGOEVERSDFFSDAASFDSFDA

999

Bericht door 999 » wo nov 12, 2008 9:04 pm

wimpey schreef:
Ajaciedjuh schreef:Joepie; verlies, 2 verdedigers geblesseerd en 120 min in de benen.
Dat eerste zal me de reet roesten, het is de beker maar. Dat 2e en 3e is het echte verlies van de avond.

Volgend seizoen Ajax-2 maar het bekertoernooi laten spelen. 2 verdedigers kwijt met PSV en AZ voor de deur, drama!
Dit is gewoon BULSHIT van jouw kant !!.Van Basten moet een keiharde draai om zijn oren krijgen met zijn kut-elftal ..
Laatst gewijzigd door 999 op wo nov 12, 2008 9:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo nov 12, 2008 9:04 pm

Dat we dit kutpotje verliezen en niet doorbekeren zal me een worst wezen. Ik ben wel ontzettend boos op Van Basten die weer met zijn gekke ideeen (eigen visie heet dat he) op de proppen komt en dat we lekker met een nog vollere ziekenboeg, en een nog vermoeidere selectie over 3 dagen tegen psv aantreden. Dit zijn gewoon beginnersfouten van Van Basten, straks gaat dat ons opbreken ook.Kutzooi!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo nov 12, 2008 9:05 pm

echt wat een slappe lul de behangers zijn het, als je nu gewoon effe vanaf het begin met je luie klotedonder ERIN KLETST dan sta je na een half uur op 0-3 en kun je 'm uitspelen.

Nee heel handig dit!!! Beetje op verlenging aan laten komen en dan ook nog eens helemaal naar de tyfus zijn, wat een kloteavond!! TWee geblesseerden erbij, lekker hoor. Jezus mina. Ik word hier zo moe van. Weer niet naar de kuip. STa je weer voor lul in heel Nederland, on-ge-lofelijk.

Hele avond naar de klote.

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo nov 12, 2008 9:05 pm

Voetske schreef:
wimpey schreef:

Dit is gewoon BULSHIT van jouw kant !!.Van Basten moet een keiharde draai om zijn oren krijgen met zijn kut-elftal ..

Code: Selecteer alles

-----------Stekelenburg---------------
-- ? -- Oleguer -- Vermaelen -- Urby
----------------------------------------
Enoh ------------------------- ? ? 
-------------- Aisatti -----------------
Cvitanich -- Huntelaar ------- Sulejmani
Bedoel je dit elftal? :excited.gif:
Face your fears and live your dreams, No Fear

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo nov 12, 2008 9:07 pm

Met het 3e elftal moet je nog van Volendam winnen.

Slechtste potje van de afgelopen tijd. Werkelijk waar geen enkel aanknopingspuntje gezien. Voor zondag vrees je nu met grote vrezen, want zo slecht als dit Ajax is PSV nu ook weer niet.

Trouwens, ik heb nog even gelet op het opbouwen van achteruit. Je mag denken dat je op een kunstgrasveld namelijk wel tot iets kan komen, maar ik heb werkelijk waar geen enkel initiatief gezien. Wel leuk als ze zondag met Suarez in de spits weer van die kansloze hoge ballen gaan lossen.
Laatst gewijzigd door peter op wo nov 12, 2008 9:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

999

Bericht door 999 » wo nov 12, 2008 9:07 pm

De Dominee schreef:
Voetske schreef:
wimpey schreef: Dat eerste zal me de reet roesten, het is de beker maar. Dat 2e en 3e is het echte verlies van de avond.

Code: Selecteer alles

-----------Stekelenburg---------------
-- ? -- Oleguer -- Vermaelen -- Urby
----------------------------------------
Enoh ------------------------- ? ? 
-------------- Aisatti -----------------
Cvitanich -- Huntelaar ------- Sulejmani
Bedoel je dit elftal? :excited.gif:
Dit slaat ook weer helemaal nergens op,.Dat zijn kut-excuses ..

Hier speciaal voor jouw dan :BEDOEL JE DEZE TEGENSTANDER

18. FC Volendam 10 1 1 8 4 10-28
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » wo nov 12, 2008 9:09 pm

Voetske schreef:
wimpey schreef:

Dan ga jij morgen effe naar de Arena en dan geef je 'm een keiharde draai om z'n oren. Maar wel keihard he!

Dan bullshit ik ondertussen nog effe verder en zeg dat die beker me geen hol kan schelen. Ajax moet kampioen worden en europees overwinteren. Daarbij kunnen we Oleguer en Vermaelen goed gebruiken, dus ik had liever gezien dat Ajax 2 vanavond naar Volendam was gestuurd. Want wat hebben we nu: nog meer blessures. En dát kan me dus met het oog op PSV, AZ en HSV wél een hol interesseren!!!

Rednose

Bericht door Rednose » wo nov 12, 2008 9:09 pm

Scherrer schreef:
Thijs schreef:Waarom staat Vermaelen nog op hte veld?!?
Volgens mij is hij hier door Van Basten tot verplicht, vandaar dat Vertonghen net zo boos naar Van Basten een wissel-gebaar maakte.

En nu zegt Van Basten iets anders.

ONVERANTWOORD
De rest kan me even niet schelen, maar ik vind het gewoon bezopen dat Vermaelen er niet vanaf werd gehaald. Wat is dat voor raars, dit kan toch gewoon niet.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Toppie

Bericht door Toppie » wo nov 12, 2008 9:12 pm

Gelukkig kromkamp ook geblesseerd :blush.gif:

Harm

Bericht door Harm » wo nov 12, 2008 9:12 pm

Ach Kromkamp is er ook al afgeschopt.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo nov 12, 2008 9:12 pm

wimpey schreef:
Voetske schreef:
wimpey schreef: Dat eerste zal me de reet roesten, het is de beker maar. Dat 2e en 3e is het echte verlies van de avond.

Dan ga jij morgen effe naar de Arena en dan geef je 'm een keiharde draai om z'n oren. Maar wel keihard he!

Dan bullshit ik ondertussen nog effe verder en zeg dat die beker me geen hol kan schelen. Ajax moet kampioen worden en europees overwinteren. Daarbij kunnen we Oleguer en Vermaelen goed gebruiken, dus ik had liever gezien dat Ajax 2 vanavond naar Volendam was gestuurd. Want wat hebben we nu: nog meer blessures. En dát kan me dus met het oog op PSV, AZ en HSV wél een hol interesseren!!!
Ja lul het maar goed. Van Basten moet die gasten op scherp zetten, dit leek nergens op! Opstelling leek nergens op met Zegelaar op links en Suarez op 10.

Daarna moet ie z'n fouten corrigeren waardoor Vermaelen niet meer gewisseld kan worden.

En beker of niet, zo'n potje moet je winnen.

Wat een slappe hap.

peter

Bericht door peter » wo nov 12, 2008 9:13 pm

Dat is een aderlating voor Ajax. Of menen jullie echt dat Kromkamp een sterkhouder is?

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo nov 12, 2008 9:13 pm

Kromkamp er ook nog af, helemaal niets blijft ons bespaard vanavond!

Ik zie het een stuk somberder in nu. Zonder Oleguer en Vermaelen kunnen we weinig uitrichten tegen PSV, al denk ik dat het met Oleguer wel meevalt.

999

Bericht door 999 » wo nov 12, 2008 9:16 pm

wimpey schreef:
Voetske schreef:

Als je zo begint te lullen, dan moet je ook geen oefenpotjes of trainingen meer organiseren, immers daar kun je nog eerder geblesseerd raken dan vanavond.Het gaat om het vertoonde spel, de aanknopingspunten enz.Die zie je nog steeds niet in dit elftal, en dan krijg je er ook nog zo'n zwalkende trainer erbij die dus ook niet weet wat ie aan het doen is.Maar goed, blijkbaar ken ik de Wimpey niet meer zoals ik hem eerder kende .. kritisch, kwa AJAX spel, kwa voetbal .. ook hij is bevangen door het opz'npsvvirus, het maakt blijkbaar jou niet meer uit hoe .. jammer ..
Laatst gewijzigd door 999 op wo nov 12, 2008 9:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Toppie

Bericht door Toppie » wo nov 12, 2008 9:16 pm

Van Basten heeft nog geen 1 goede wedstrijd Ajax laten voetballen dus wat is nieuw :outtahere.gif:

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo nov 12, 2008 9:17 pm

Het ergste is dat je nu uit de winning mood raakt. Je zat in een goede flow met louter overwinningen en nu verlies je op deze manier vrij kansloos van Volendam. Dit gaat doorwerken in de, toch al niet zo sterke, koppies van de spelers.

Teringzooi. Echt slecht gecoached van Van Basten.

Groningen was afgelopen zondag na 10 minuten klaar.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo nov 12, 2008 9:17 pm

koppeltje sulejmani-kromkamp is nu dus een eitje voor Sulejmani

wimpey

Bericht door wimpey » wo nov 12, 2008 9:17 pm

Harm schreef:Ach Kromkamp is er ook al afgeschopt.
Met het oog op a.s. zondag is dat jammer.

Gangsta, natuurlijk levert Ajax een wanprestatie en is Van Basten daarvoor verantwoordelijk. Wat ik niet snap is dat ie met PSV, AZ en HSV voor de deur zoveel gewicht aan dat lullige bekertoernooi hing.

Stuur Ajax 2 + Kennedy, Anita, Leonardo etc ernaar toe en laat je basisspelers rusten. Wat rot ons die beker, kampioen worden en europees overwinteren is veel en veel belangrijker!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo nov 12, 2008 9:19 pm

wimpey schreef:
Harm schreef:Ach Kromkamp is er ook al afgeschopt.
Met het oog op a.s. zondag is dat jammer.

Gangsta, natuurlijk levert Ajax een wanprestatie en is Van Basten daarvoor verantwoordelijk. Wat ik niet snap is dat ie met PSV, AZ en HSV voor de deur zoveel gewicht aan dat lullige bekertoernooi hing.

Stuur Ajax 2 + Kennedy, Anita, Leonardo etc ernaar toe en laat je basisspelers rusten. Wat rot ons die beker, kampioen worden en europees overwinteren is veel en veel belangrijker!
Waarom doet Van Basten dat niet dan? Of je stelt Ajax 2 op, of je gaat met Ajax 1 de wedstrijd binnen 10 minuten beslissen.

Nu sta je 120 minuten te klootvioolen en aan het einde heb je er een aantal blessures bij, plus een kutgevoel.

Toppie

Bericht door Toppie » wo nov 12, 2008 9:19 pm

We hebben de verlenging met 9,5 man gevoetbalt, want Kennedy zat al met z'n hoofd bij de winterstop. :hypocrite.gif:

peter

Bericht door peter » wo nov 12, 2008 9:19 pm

GangstaRiB schreef:Groningen was afgelopen zondag na 10 minuten klaar.
Feyenoord II won er ook met 5-0 van. Dat zegt pas wat.

Alexander

Bericht door Alexander » wo nov 12, 2008 9:19 pm

Wat een drama!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo nov 12, 2008 9:21 pm

Goed 90 minuten de 0 gehouden. :ajaxsmiley.gif:

Plaats reactie