Willem II - Ajax 30-08-2008
Oleguer en de 2 Belgen staan goed te verdedigen.Jöhnk schreef:Paar open kansen gecreeerd en niets weggegeven. Vind ik genoeg hoor.
Suarez moet na ruim een jaar Ajax eens leren de gulden middenweg te vinden. Het is nog altijd niet echt functioneel.
Sulejmani is toch wel een klasse beter dan Suarez, vind ik. Slimmer, effectiever, sneller. Betere traptechniek.
Statistieken zeggen me niet zoveel. Ik vind Willem II opvallend fel. Toch houdt Ajax de controle.
Wat beter kan is het voetbal op het middenveld. Stel Aissati maar op. Die durft vooruit te voetballen ipv achteruit.
Wat beter kan is het voetbal op het middenveld. Stel Aissati maar op. Die durft vooruit te voetballen ipv achteruit.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op za aug 30, 2008 6:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Jij hebt het constant over de verdediging gehad, dat die zwaar klote is. Die verdediging heeft nog geen mogelijkheid op een mogelijkheid op een kans weggegeven, dus hoe je erbij komt dat het er weer uit komt wat jij vantevoren aangaf, is mij een raadselToppie schreef:Ik heb 2 ogen dus wat ik zie is wat ik zie, en geen theorie gelul , ruim van te voren aagegeven waar de zwakke plekken zitten die komen er weer uit net zoals vorig jaar dus wie moet deze trainer wakker maken om een goeie middenvelder en 2 verdedigers kopen.Beloki schreef:Kom eens één keer met argumenten.Toppie schreef:![]()
I think I lost my fucking headache
Volgens diezelfde statistieken zou je ook denken dat Utrecht uit lastig is...PfffffffffFrank schreef:Gezien de statistieken heeft Ajax met Willem II de meest ideale tegenstander om de competitie mee te beginnen.
Maar je hebt gelijk. Willem 2 is echt bagger en daar hoor je gewoon met 0-5 van te winnen..
IK GELOOF!!!!!!
Klopt, Willem II stelt echt niets voor hoor. Kijk eens naar dat elftal. Hoe moeten ze ooit een doelpunt maken? Die Demouge staat 30/40 meter van de goal af. Dan kun je 'm net zo goed niet opstellen.joey schreef:Haha, we hebben het nog bijna nooit moeilijk gehad tegen Willem ll. Een van de zwakste ploegen van de eredivisie. Zwakker nog dan FC Utrecht, schat ik in.
Nil volentibus arduum
Ja en WillemII heeft ook hele goeie voorroedewimpey schreef:Oleguer en de 2 Belgen staan goed te verdedigen.Jöhnk schreef:Paar open kansen gecreeerd en niets weggegeven. Vind ik genoeg hoor.
Suarez moet na ruim een jaar Ajax eens leren de gulden middenweg te vinden. Het is nog altijd niet echt functioneel.
Sulejmani is toch wel een klasse beter dan Suarez, vind ik. Slimmer, effectiever, sneller. Betere traptechniek.

-
- AT Toto winner 15/16
Inderdaad, die jongen is zowat altijd uitblinker, ondanks dat hij wel erg vaak voor eigen succes gaat. Hij creert zelf gewoon heel veel. Schuld is dan ook een groot woord.joey schreef: Geef Suarez maar de schuld. Die jongen heeft Ajax vorig seizoen keer op keer gered. Kunnen we van de rest niet zeggen.
Laatst gewijzigd door Rooie op za aug 30, 2008 6:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Niemand geeft hier Suarez de schuld. Maar je mag van een speler met zijn klasse toch wel meer verwachten dan wat hij nu waarschijnlijk uitspookt?
Wimpey geeft aan dat het functioneler ( dus meer rendement) kan... Niks mis mee volgens mij hoor..
En dat hij Sulejmani beter vindt wilt toch niet zeggen dat hij Suarez niks vindt?
Wimpey geeft aan dat het functioneler ( dus meer rendement) kan... Niks mis mee volgens mij hoor..
En dat hij Sulejmani beter vindt wilt toch niet zeggen dat hij Suarez niks vindt?
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16