UEFA Cup 2008-2009
Geen idee, als ze maar niet enthousiast zijn, daar heeft Ajax al moeite mee.joey schreef:Inderdaad. Dat Borac stelt volgens mij geen flikker voor.
Ik ben wel geschrokken dat we van Willem ll hebben verloren, dat had ik niet verwacht. Maar volgens mij is Borac nog een stuk slechter.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Je zou ook kunnen kijken naar Germanwings vanaf Keulen/Bonn.MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Welke maatschappij vliegt vanaf Dusseldorf?Kowalczyk schreef:Ja. Čačak ligt ongeveer 140 kilometer ten zuiden van Belgrado. Ik had er nog nooit van gehoord, maar het is nog best een stadje van enige omvang: iets meer dan 100.000 inwoners. Je mag dus aannemen dat er vanuit Belgrado een fatsoenlijke treinverbinding naar Čačak is.MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Belgrado is dus de grote stad in de buurt?
Van Düsseldorf naar Belgrado vliegen, en dan de trein naar Čačak. Zo zou ik het doen, als ik ging...
K.
Ajax speelt zijn eerste wedstrijd in de UEFA Cup uit. In de eerste ronde spelen de Amsterdammers de heenwedstrijd op 18 september in Servië. De return op 2 oktober wordt gespeeld in de Amsterdam ArenA.
Het is nog niet bekend in welk stadion FK Boruc - Ajax wordt gespeeld. De speellocatie en de speeltijd worden begin deze tijd duidelijk. Ook het aanvangstijdstip van de return in Amsterdam wordt later bekend gemaakt.
Bron: Ajax.nl
Het is nog niet bekend in welk stadion FK Boruc - Ajax wordt gespeeld. De speellocatie en de speeltijd worden begin deze tijd duidelijk. Ook het aanvangstijdstip van de return in Amsterdam wordt later bekend gemaakt.
Nil volentibus arduum
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Lekker is dat allemaal weer.... zo houden de supporters precies 2 weken over om alles te regelen.Marillion schreef:Ajax speelt zijn eerste wedstrijd in de UEFA Cup uit. In de eerste ronde spelen de Amsterdammers de heenwedstrijd op 18 september in Servië. De return op 2 oktober wordt gespeeld in de Amsterdam ArenA.
Ik vraag me af in hoeverre er überhaupt nog met meereizende fans rekening gehouden wordt....
De meeste inkomsten? Kampioen worden levert het meeste op, m.a.w. het is nu gunstiger, we verspelen zo misschien minder punten?Marillion schreef:Geen. Ik denk dat Ajax hier naar een paar factoren heeft gekeken. Eerst uit is gunstiger dan thuis beginnen. Daar staat tegenover dat de reis voor Feyenoord uit een nadeel is. En dan zal er nog worden gekeken waar de meeste inkomsten mee te halen zijn.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Nee, korte termijn beleid. Levert de ene speeldag meer tv/reclame inkomsten op dan de andere.
Ik denk dat deze keer de technische staf heeft gewonnen en dat V.Basten het voordeel van eerst uitspelen verkiest t.o.v. het nadeel om een reis te hebben voor Feyenoord uit.
Want als we de eerste wedstrijd winnen komt er helemaal geen hond naar de arena en da's niet gunstig voor de inkomsten.
Ik denk dat deze keer de technische staf heeft gewonnen en dat V.Basten het voordeel van eerst uitspelen verkiest t.o.v. het nadeel om een reis te hebben voor Feyenoord uit.
Want als we de eerste wedstrijd winnen komt er helemaal geen hond naar de arena en da's niet gunstig voor de inkomsten.
Nil volentibus arduum
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Misschien een kaartje kopen en dan gewoon niet gaan, voor die 7,8 Euro...Thijs schreef:En een kaartje voor Borac-uit kost de hardwerkende man maar liefst 7,80 euro! Geniet nog even van deze heerlijk billige prijzen, want dit gaan we niet vaak meer meemaken.
Ik krijg het allemaal niet meer geregeld op deze korte termijn.
Vliegtickets worden met de dag duurder, nu al 258 Euro.
Goedkoop kaartje, maar verder te dure trip !
Helaas.
Als je er een driedaagse trip van maakt (en geloof me....je vermaakt je zeker 3 dagen in Belgrado) dan kost het via Germanwings 179.98 EUR:
Outward Wed, 01 Oct 08 Flight 4U 948 10:55
12:55 Depart
Arrive Cologne-Bonn (CGN)
Belgrade (BEG)
Return Fri, 03 Oct 08 Flight 4U 949 21:00
23:15 Depart
Arrive Belgrade (BEG)
Cologne-Bonn (CGN)
Outward Wed, 01 Oct 08 Flight 4U 948 10:55
12:55 Depart
Arrive Cologne-Bonn (CGN)
Belgrade (BEG)
Return Fri, 03 Oct 08 Flight 4U 949 21:00
23:15 Depart
Arrive Belgrade (BEG)
Cologne-Bonn (CGN)
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Lees dit topic nu pas. De opmerking van Demos slaat wel de spijker op z'n kop. Verder nog nooit van Borac gehoord. Zal wel een counterploeg zijn. Komen ze uit Kazachstan?Demosthenes schreef:Geen idee, als ze maar niet enthousiast zijn, daar heeft Ajax al moeite mee.joey schreef:Inderdaad. Dat Borac stelt volgens mij geen flikker voor.
Ik ben wel geschrokken dat we van Willem ll hebben verloren, dat had ik niet verwacht. Maar volgens mij is Borac nog een stuk slechter.
Sorry,Jinne schreef:Om daar dan de thuiswedstrijd Ajax-Borac in een Servisch cafe te bekijken?
We spelen eerst uit Jabu ;)

Thijs schreef:We spelen 18 september eerst thuis en vervolgensop 2 oktober weer uit.Ramona schreef:Wanneer is die wedstrijd?
Ja, en Borat speelt rechtsback.Dubbel schreef:Lees dit topic nu pas. De opmerking van Demos slaat wel de spijker op z'n kop. Verder nog nooit van Borac gehoord. Zal wel een counterploeg zijn. Komen ze uit Kazachstan?Demosthenes schreef:Geen idee, als ze maar niet enthousiast zijn, daar heeft Ajax al moeite mee.joey schreef:Inderdaad. Dat Borac stelt volgens mij geen flikker voor.

´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09