Ajax - Slavia Praag 15-08-2007
- thaumaturgy
- Ajaciedjuh
We worden gewoon weer 2 jaar teruggezet, waar moet dit heen dit seizoen we moeten nog zolang.Demosthenes schreef:We missen de kwaliteit.
Zei De Cler niet": "We moeten bij de eerste vijf zien te eindigen". Met deze selectie van Ajax, kan hij er "eerste vier" van maken.
Vanmiddag Babel even gezien.
We hebben niemand voor een vrije trap, Zelfs een penalty krijgen we er niet in: dat is funest.
De spelers die niet wilden komen, hebben gelijk.
Van Geel haal maar voor 50 mil top anders met Henk de Strop
Zou Co hebben gekeken

-
- Ajaciedjuh
Wat een slechte wedstrijd zeg... sorry hoor, maar die Kenedywas wederom een drama... waarom Suarez er is uitgehaald was mij een raadsel.. die bracht nog iets van snelheid voorin... en met die Urzais... kweet niet...
Het was echt echt echt heel slecht...
Het was echt echt echt heel slecht...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Giacomo Puccini
Waarom Suarez eruit en met 2 statische spitsen gaan spelen ( Huntelaar en Urzaiz) Geen wonder dat je dan niks creert. Suarez was de enige gevaarlijke man bij Ajax. Huntelaar moet tegen Graafschap echt scoren, anders mogen ze van mij Urzaiz proberen. VRE-SE-LIJK hoe hij die pingel zacht en ook nog eens kut geplaatst schoot. De knaap verloor bovendien elk kopduel. Volgend jaar met een strik erom verkopen, en bouwen aan een nieuw team.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- Monkey Tonk
Als je Davids en Stam haalt weet je dat je een paar jaar hebt om te oogsten. Dan moet je niet een oogstjaar (of bijna oogstjaar) gaan veranderen in weer een bouwjaar.
Maar Ajax is een bedrijf, en allang geen echte voetbalclub meer. Geld regeert, en daarbij komt absolute supporterstrouw goed van pas. Het heeft bijna iets fascistisch. (voor degenen die de link zien tussen bedrijfsleven, regering, en blind nationalisme).
Maar Ajax is een bedrijf, en allang geen echte voetbalclub meer. Geld regeert, en daarbij komt absolute supporterstrouw goed van pas. Het heeft bijna iets fascistisch. (voor degenen die de link zien tussen bedrijfsleven, regering, en blind nationalisme).
-
- AT Toto winner 10/11
Vooraf wordt dit de belangrijkste wedstrijd van het seizoen genoemd en dan is de selectie zoals hij nu is. Dan is de conlusie niet anders dan dat het puur wanbeleid is. Onder geen énkele omstandigheid mag je selectie er zó uitzien op het moment dat je moet presteren.Jack Reynolds schreef:Doet Van Geel dit expres ofzo? Daar lijkt het namelijk verdomd veel op. De selectie is te smal, de aankopen zijn, op een enkeling na, verschrikkelijk en drie dagen voor een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen verkoopt hij de spelmaker.
Maargoed, Van Geel zal straks wel weer slechts één matige, goedkope speler halen en dan roepen dat er niet meer geld is, omdat ze de CL niet hebben gehaald. Gek, he, Martin?

De penalty die gemist werd, kost misschien de cl. Aan de andere kant, we hebben niets te zoeken in de cl.Beloki schreef:Waarom Suarez eruit en met 2 statische spitsen gaan spelen ( Huntelaar en Urzaiz) Geen wonder dat je dan niks creert. Suarez was de enige gevaarlijke man bij Ajax. Huntelaar moet tegen Graafschap echt scoren, anders mogen ze van mij Urzaiz proberen. VRE-SE-LIJK hoe hij die pingel zacht en ook nog eens kut geplaatst schoot. De knaap verloor bovendien elk kopduel. Volgend jaar met een strik erom verkopen, en bouwen aan een nieuw team.
KJH deed zijn best, hij kon en kan niet beter voetballen.
Tegen De Graafschap scoren? Zal lastig worden.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Niet waar dan? Heeft Praag een kans gecreeerd?Laudrup schreef:?Jöhnk schreef:Uitstekende wedstrijd gezien. Kennedy was de beste maar Huntelaar, Vermaelen en Suarez waren ook goed. Slavia maakte helemaal niets klaar waar Ajax kans na kans kreeg. Domme pech, itt. vorig jaar, toen Kopenhagen gewoon BETER was.
Ik zie het nog wel goedkomen in Praag.
Allebei de penalties waren trouwens onterecht gefloten. Sowieso een slechte scheidsrechter die nog in de weg liep ook.
Als dit zoals jij beweerd zijn normale niveau was, zal hij het zondag inderdaad erg moeilijk krijgen. Feit is dat hij nu al 4 wedstrijden niet scoort en ook niks ''doet''. Die jongen is passief en knalt zelfs een pingel er tergend slap in. Heeft hij half verlamde poten ofzo?
Nee maar uitstekend???Jöhnk schreef:Niet waar dan? Heeft Praag een kans gecreeerd?Laudrup schreef:?Jöhnk schreef:Uitstekende wedstrijd gezien. Kennedy was de beste maar Huntelaar, Vermaelen en Suarez waren ook goed. Slavia maakte helemaal niets klaar waar Ajax kans na kans kreeg. Domme pech, itt. vorig jaar, toen Kopenhagen gewoon BETER was.
Allebei de penalties waren trouwens onterecht gefloten. Sowieso een slechte scheidsrechter die nog in de weg liep ook.
Viel mij ook op. Meerdere keren zelfs. Zoiets heb ik nog nooit gezien.Jöhnk schreef:Niet waar dan? Heeft Praag een kans gecreeerd?Laudrup schreef:?Jöhnk schreef:Uitstekende wedstrijd gezien. Kennedy was de beste maar Huntelaar, Vermaelen en Suarez waren ook goed. Slavia maakte helemaal niets klaar waar Ajax kans na kans kreeg. Domme pech, itt. vorig jaar, toen Kopenhagen gewoon BETER was.