Ajax - Slavia Praag 15-08-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
thaumaturgy

Bericht door thaumaturgy » wo aug 15, 2007 9:22 pm

Tyfuszooi
Mr. Pickle's funtime abortion clinics: we'll bring out the kid in ya!

Aristides

Bericht door Aristides » wo aug 15, 2007 9:23 pm

Raymond schreef:Over en sluiten, zeg maar dag tegen de Europese-miljoenen. :00001595.gif:
en psv volgend jaar weer 30 miljoen erbij.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 15, 2007 9:24 pm

5 x 100% kansen en geen goals; korte samenvatting. Zwaar kut en onverdiend.

Daniel

Bericht door Daniel » wo aug 15, 2007 9:25 pm

Diep, diep triest.. Geen woorden voor. Hoop dat dit een signaal is aan Martin van Geel dat aankopen als Colin niet goed genoeg zijn en dat hij nou GODVERDOMME die portemonnee eens open durft te trekken!

Toppie

Bericht door Toppie » wo aug 15, 2007 9:26 pm

Demosthenes schreef:We missen de kwaliteit.

Zei De Cler niet": "We moeten bij de eerste vijf zien te eindigen". Met deze selectie van Ajax, kan hij er "eerste vier" van maken.

Vanmiddag Babel even gezien.

We hebben niemand voor een vrije trap, Zelfs een penalty krijgen we er niet in: dat is funest.

De spelers die niet wilden komen, hebben gelijk.
We worden gewoon weer 2 jaar teruggezet, waar moet dit heen dit seizoen we moeten nog zolang.

Van Geel haal maar voor 50 mil top anders met Henk de Strop

Zou Co hebben gekeken :glotz.gif:

elliquido

Bericht door elliquido » wo aug 15, 2007 9:26 pm

wat een drama

over 2 weken dan maar in praag toeslaan
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » wo aug 15, 2007 9:29 pm

Doet Van Geel dit expres ofzo? Daar lijkt het namelijk verdomd veel op. De selectie is te smal, de aankopen zijn, op een enkeling na, verschrikkelijk en drie dagen voor een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen verkoopt hij de spelmaker.
Ik ben

Laudrup

Bericht door Laudrup » wo aug 15, 2007 9:29 pm

En Ajax staat weer voor LUL

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo aug 15, 2007 9:29 pm

Wat een debacle. Voel me totaal verrot.

Misschien moeten we Urby maar niet meer opstellen in voorronde CL-duels. Mijn hemel wat was die jongen weer aan het prutsen. Verder mag vdWiel het uiteraard in de return proberen ten koste van de hevig teleurstellende Colin.

Toppie

Bericht door Toppie » wo aug 15, 2007 9:30 pm

Vermaelen was de Beste man van het veld :blush.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 15, 2007 9:31 pm

Uitslag is gewoon klote. Nu kunnen ze thuis gewoon hetzelfde spelletje spelen.
We hadden het zelf gewoon moeten afmaken. Huntelaar; de zoveelste misser mbt penalty :confused.gif:

Maar ik blijf erbij, het had 3-1 moeten zijn.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo aug 15, 2007 9:31 pm

Wat een slechte wedstrijd zeg... sorry hoor, maar die Kenedywas wederom een drama... waarom Suarez er is uitgehaald was mij een raadsel.. die bracht nog iets van snelheid voorin... en met die Urzais... kweet niet...

Het was echt echt echt heel slecht...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 15, 2007 9:32 pm

Wat een frustrerende wedstrijd. Bah.

We missen duidelijk kwaliteit. Twee echte klasbakken erbij zou geen overbodige luxe zijn en aan geld hebben we geen gebrek dus het moet de komende 2 weken simpelweg op de transfermarkt gebeuren. Van Geel moet keihard aan het werk.
Ajax!

Beloki

Bericht door Beloki » wo aug 15, 2007 9:32 pm

Waarom Suarez eruit en met 2 statische spitsen gaan spelen ( Huntelaar en Urzaiz) Geen wonder dat je dan niks creert. Suarez was de enige gevaarlijke man bij Ajax. Huntelaar moet tegen Graafschap echt scoren, anders mogen ze van mij Urzaiz proberen. VRE-SE-LIJK hoe hij die pingel zacht en ook nog eens kut geplaatst schoot. De knaap verloor bovendien elk kopduel. Volgend jaar met een strik erom verkopen, en bouwen aan een nieuw team.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo aug 15, 2007 9:33 pm

Uitstekende wedstrijd gezien. Kennedy was de beste maar Huntelaar, Vermaelen en Suarez waren ook goed. Slavia maakte helemaal niets klaar waar Ajax kans na kans kreeg. Domme pech, itt. vorig jaar, toen Kopenhagen gewoon BETER was.

Ik zie het nog wel goedkomen in Praag.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » wo aug 15, 2007 9:33 pm

Als je Davids en Stam haalt weet je dat je een paar jaar hebt om te oogsten. Dan moet je niet een oogstjaar (of bijna oogstjaar) gaan veranderen in weer een bouwjaar.

Maar Ajax is een bedrijf, en allang geen echte voetbalclub meer. Geld regeert, en daarbij komt absolute supporterstrouw goed van pas. Het heeft bijna iets fascistisch. (voor degenen die de link zien tussen bedrijfsleven, regering, en blind nationalisme).

Laudrup

Bericht door Laudrup » wo aug 15, 2007 9:34 pm

Jöhnk schreef:Uitstekende wedstrijd gezien. Kennedy was de beste maar Huntelaar, Vermaelen en Suarez waren ook goed. Slavia maakte helemaal niets klaar waar Ajax kans na kans kreeg. Domme pech, itt. vorig jaar, toen Kopenhagen gewoon BETER was.

?

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » wo aug 15, 2007 9:35 pm

Jack Reynolds schreef:Doet Van Geel dit expres ofzo? Daar lijkt het namelijk verdomd veel op. De selectie is te smal, de aankopen zijn, op een enkeling na, verschrikkelijk en drie dagen voor een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen verkoopt hij de spelmaker.
Vooraf wordt dit de belangrijkste wedstrijd van het seizoen genoemd en dan is de selectie zoals hij nu is. Dan is de conlusie niet anders dan dat het puur wanbeleid is. Onder geen énkele omstandigheid mag je selectie er zó uitzien op het moment dat je moet presteren.

Maargoed, Van Geel zal straks wel weer slechts één matige, goedkope speler halen en dan roepen dat er niet meer geld is, omdat ze de CL niet hebben gehaald. Gek, he, Martin?

:excited.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » wo aug 15, 2007 9:35 pm

Beloki schreef:Waarom Suarez eruit en met 2 statische spitsen gaan spelen ( Huntelaar en Urzaiz) Geen wonder dat je dan niks creert. Suarez was de enige gevaarlijke man bij Ajax. Huntelaar moet tegen Graafschap echt scoren, anders mogen ze van mij Urzaiz proberen. VRE-SE-LIJK hoe hij die pingel zacht en ook nog eens kut geplaatst schoot. De knaap verloor bovendien elk kopduel. Volgend jaar met een strik erom verkopen, en bouwen aan een nieuw team.
De penalty die gemist werd, kost misschien de cl. Aan de andere kant, we hebben niets te zoeken in de cl.

KJH deed zijn best, hij kon en kan niet beter voetballen.

Tegen De Graafschap scoren? Zal lastig worden.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo aug 15, 2007 9:36 pm

Laudrup schreef:
Jöhnk schreef:Uitstekende wedstrijd gezien. Kennedy was de beste maar Huntelaar, Vermaelen en Suarez waren ook goed. Slavia maakte helemaal niets klaar waar Ajax kans na kans kreeg. Domme pech, itt. vorig jaar, toen Kopenhagen gewoon BETER was.

?
Niet waar dan? Heeft Praag een kans gecreeerd?

Allebei de penalties waren trouwens onterecht gefloten. Sowieso een slechte scheidsrechter die nog in de weg liep ook.

Beloki

Bericht door Beloki » wo aug 15, 2007 9:37 pm

Als dit zoals jij beweerd zijn normale niveau was, zal hij het zondag inderdaad erg moeilijk krijgen. Feit is dat hij nu al 4 wedstrijden niet scoort en ook niks ''doet''. Die jongen is passief en knalt zelfs een pingel er tergend slap in. Heeft hij half verlamde poten ofzo?

Raymond

Bericht door Raymond » wo aug 15, 2007 9:37 pm

Overigens goed hoe Ten Cate de rust bewaart. Laten we hopen dat de paniek niet toeslaat en in Praag we met een marge van 2 of meer winnen. :eusa_pray.gif:

Laudrup

Bericht door Laudrup » wo aug 15, 2007 9:37 pm

Jöhnk schreef:
Laudrup schreef:

?

Allebei de penalties waren trouwens onterecht gefloten. Sowieso een slechte scheidsrechter die nog in de weg liep ook.
Nee maar uitstekend???

Beloki

Bericht door Beloki » wo aug 15, 2007 9:37 pm

Jöhnk schreef:
Laudrup schreef:

?

Viel mij ook op. Meerdere keren zelfs. Zoiets heb ik nog nooit gezien.

Aristides

Bericht door Aristides » wo aug 15, 2007 9:38 pm

Stekelenburg redde Ajax (eerste helft). Onze backs: drama.
Waarom zouden ze? Ajax scoort niet en dan zijn ze er.

Plaats reactie