Ja houdoe hé ...generaal schreef:Wederom ben ik niet degene die gaat schelden. In plaats van met argumenten te bestrijden dat de tackle van Stam geen overtreding is, ga je hersenloos met scheldwoordjes gooien; Erg sterk van je.Voetske schreef:Flikker toch op man met je gekut .. doe dat maar na de wedstrijd.generaal schreef: Kun je ook inhoudelijk reageren in plaats van trollen?
Nu op naar de 2e helft
AZ - Ajax
Laatst gewijzigd door 999 op zo mei 06, 2007 6:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Zou jammer zijn, maar niet meer dan dat. Hoop dat ze er een dvd van uitbrengen.Arwin schreef:Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik zou er toch flink van balen als we de bekerfinale gaan verliezen van AZ. Kunnen we niet meer zeggen dat ze eerst maar eens een prijs moeten winnen.
Het stinkt aan alle kanten!
Een mini-Dvd dan toch ...joey schreef:Zou jammer zijn, maar niet meer dan dat. Hoop dat ze er een dvd van uitbrengen.Arwin schreef:Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik zou er toch flink van balen als we de bekerfinale gaan verliezen van AZ. Kunnen we niet meer zeggen dat ze eerst maar eens een prijs moeten winnen.
Blij met de punten ...
Pff, wat een wedstrijd zeg. Een geluk dat Egmond zoveel door laat gaan, voor hetzelfde geld waren er gemakkelijk al wat kaarten uitgedeeld. Cziommer en Gabri gaan er sowieso nog minimaal eentje incasseren natuurlijk. Zagen jullie die scrimmage in de catacombe? Er zit duidelijk een hoop felheid en frustraties in deze wedstrijd.
Wat betreft het spel; Ajax heeft de ideeën wel, maar de eindpass komt zelden aan. Bovendien zit de AZ-verdediging er vaak tussen. AZ is duidelijk teruggezakt en gokt op de vaak aanspeelbare Dembele. Je ziet in deze wedstrijd wel hoe een goed positiespel in je voordeel werkt. AZ vind elkaar veel makkelijker en verlegt het spel veel sneller.
Een Ajax-doelpunt kan zeker nog vallen, maar op dit moment heeft AZ een grotere indruk op me gemaakt.
Wat betreft het spel; Ajax heeft de ideeën wel, maar de eindpass komt zelden aan. Bovendien zit de AZ-verdediging er vaak tussen. AZ is duidelijk teruggezakt en gokt op de vaak aanspeelbare Dembele. Je ziet in deze wedstrijd wel hoe een goed positiespel in je voordeel werkt. AZ vind elkaar veel makkelijker en verlegt het spel veel sneller.
Een Ajax-doelpunt kan zeker nog vallen, maar op dit moment heeft AZ een grotere indruk op me gemaakt.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
GODVERDOMME JAAAA!!!!
Ik wil hier vandaag echt niet verliezen.
Ik wil hier vandaag echt niet verliezen.
Laatst gewijzigd door Marijn op zo mei 06, 2007 6:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Dr. Living Stoned
- Founding Father