http://www.ajaxlinks.nl/goals.php?id=42
RKC - Ajax
Dan zou je iets verder van de goal moeten proberen te voetballen, vooralsnog zakt AJAX bij het minste of geringste terug tot bijna in de zestien ...joey schreef:Dat is wel logisch met in het centrum een (bijna) debutant en een speler die lang geblesseerd is geweest. Ajax mist Stam, dat lijkt me duidelijk.Voetske schreef:Achter oogt het onzeker ..
Blij met de punten ...
Inderdaad. Maar dat zou met Davids en Gabri juist dik in orde moeten zijn op het middenveld. De ellende is dat het over het hele front erg flets allemaal oogt. Mentale kwestie, lijkt me.Voetske schreef:
Kweet niet, maar ik vindt het middenveld van AJAX iets te veel overlopen worden door Rkc.AJAX mist de felheid, de kort op de bal mentaliteit.Achter oogt het onzeker ..
Dat is ook de bedoeling gezien het versterkte middenveld. Alleen moeten de spelers het wel doen.Voetske schreef:Dan zou je iets verder van de goal moeten proberen te voetballen, vooralsnog zakt AJAX bij het minste of geringste terug tot bijna in de zestien ...
En, begint het al weer? Wissels?
Het stinkt aan alle kanten!
Spelers komen het veld weer op, zonder wissels.joey schreef:Dat is ook de bedoeling gezien het versterkte middenveld. Alleen moeten de spelers het wel doen.Voetske schreef:Dan zou je iets verder van de goal moeten proberen te voetballen, vooralsnog zakt AJAX bij het minste of geringste terug tot bijna in de zestien ...
Men staat op het punt van ...joey schreef:Dat is ook de bedoeling gezien het versterkte middenveld. Alleen moeten de spelers het wel doen.Voetske schreef:Dan zou je iets verder van de goal moeten proberen te voetballen, vooralsnog zakt AJAX bij het minste of geringste terug tot bijna in de zestien ...
Blij met de punten ...
HtC met de pepperspray... :eusa_pray:Zuidema schreef:Yep, we beginnen weer. Geen wijzigingen. Hopelijk hebben de heren Ajacieden nu wat meer peper in hun r**t... :eusa_pray:joey schreef:
Wat zeg je tegen spelers op zo'n moment? Ze zouden toch zelf moeten beseffen.... :X
Begrijp ik het goed? Begint Ajax opnieuw slap? :furious3:
Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10