Inderdaad, deze kansen heb je gehad, of dat je in de volgende wedstrijden ook zoveel kansen gaat krijgen moet je maar weer afwachten ..Muisje Andersom schreef:Dat moeten ze niet denken, dat moeten ze regelen. En daarmee niet tot de laatste wedstrijd wachten om te bedenken
Ajax - Heracles Almelo
Laatst gewijzigd door 999 op zo apr 01, 2007 3:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Maar zeg dat je ze wel had gemaakt de zes goals, dan zou bij winst van AJAX ( een van de volgende wedstrijden ) en verlies van Psv je er meteen overheen zijn gegaan ... m.a.w. Psv zou nog meer exztra druk te verduren hebben ...Rishi schreef:Het zijn maar 3 goals. PSV moet sowieso nog een keer verliezen en Ajax moet winnen. Dus het is nog maar 1 goal he luitjes. Mocht het op doelsaldo aankomen.
Laatst gewijzigd door 999 op zo apr 01, 2007 3:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Het zal wel een trauma van me zijn, maar ik heb al eens meegemaakt dat we op doelsaldo (2 slechter) 2e werden. is niet leuk. Je moet zorgen dat je nu goals maakt, niet volgende week, niet de laatste wedstrijd, maar elke kans moet je er vol voor gaan. Hebben ze nu niet gedaan, in plaats daarvan hakjes en rustig uitspelen.. :nooo:
I think I lost my fucking headache
Dat is ook niet helemaal waar. PSV zou de wedstrijden die ze winnen dik kunnen winnen.Rishi schreef:Het zijn maar 3 goals. PSV moet sowieso nog een keer verliezen en Ajax moet winnen. Dus het is nog maar 1 goal he luitjes. Mocht het op doelsaldo aankomen.
Hij had er 3 tegen Twente. Zeven doelpunten in de laatste drie wedstrijden. :worshippy:Ajaciedjuh schreef:MOTM: Davids (jammer dat KJH niet 1 van zijn assists afmaakte)
Daarnaast speelde Heitinga en Sneijder ook een goede wedstrijd. KJH nu 3 wedstrijden achter elkaar 2 goals!?
Topaankoop, die Davids. :yes:
Zoals het er nu voorstaat en als het op doelpunten zou aankomen is het verschil in doelsaldo maar 1 doelpunt als PSV met 1-0 verliest en Ajax met 1-0 wint.Thomas schreef:Dat is ook niet helemaal waar. PSV zou de wedstrijden die ze winnen dik kunnen winnen.Rishi schreef:Het zijn maar 3 goals. PSV moet sowieso nog een keer verliezen en Ajax moet winnen. Dus het is nog maar 1 goal he luitjes. Mocht het op doelsaldo aankomen.
Hij had er 3 tegen Twente. Zeven doelpunten in de laatste drie wedstrijden. :worshippy:Ajaciedjuh schreef:MOTM: Davids (jammer dat KJH niet 1 van zijn assists afmaakte)
Daarnaast speelde Heitinga en Sneijder ook een goede wedstrijd. KJH nu 3 wedstrijden achter elkaar 2 goals!?
Topaankoop, die Davids. :yes:
IK GELOOF!!!!!!
Dat seizoen verloren we toch in het kuipje van svv? De wedstrijd dat Wouters een paar kansen niet kon benutten.Muisje Andersom schreef:Het zal wel een trauma van me zijn, maar ik heb al eens meegemaakt dat we op doelsaldo (2 slechter) 2e werden. is niet leuk. Je moet zorgen dat je nu goals maakt, niet volgende week, niet de laatste wedstrijd, maar elke kans moet je er vol voor gaan. Hebben ze nu niet gedaan, in plaats daarvan hakjes en rustig uitspelen.. :nooo:
Als het dat jaar is, denk ik aan Volendam uit en Bergkamp die die wedstrijd er wel tien had kunnen maken.
Laat het niet weer zo ver komen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Dat kan Koeman niet maken .., beter gezegt dat kun je als trainer niet maken ..Thomas schreef:Van cruciaal belang: gaat PSV er tegen Liverpool met de pet naar gooien, of niet?
Programma:
Za 7/4 20:00 NEC - PSV
Zo 8/4 14:30 RKC Waalwijk - Ajax
Vr 13/4 20:30 Ajax - NAC
Za 14/4 19:30 PSV - FC Twente
Zo 22/4 14:30 Ajax - Sparta
Zo 22/4 14:30 FC Utrecht - PSV
Zo 29/4 14:30 Willem II - Ajax
Zo 29/4 14:30 PSV - Vitesse
Blij met de punten ...
Zou je denken? Ik denk dat de PSV-supporters dondersgoed weten dat PSV weinig kans maakt zonder Alex en dat alle krachten wel eens gericht zouden moeten worden op de Eredivisie.
Een tweestrijd tegen Liverpool zou wel eens nog meer ongemak kunnen betekenen voor Mendez, Afellay, Cocu, Gomes en Salcido.
Maar ik hoor graag de mening van Harm, Base en Frank hierover.
Een tweestrijd tegen Liverpool zou wel eens nog meer ongemak kunnen betekenen voor Mendez, Afellay, Cocu, Gomes en Salcido.
Denk jij echt dat Koeman en Psv er met de pet naar gaan gooien tegen Liverpool ?.Als dat gaat gebeuren ben je als speler en trainer geen kinp voor je neus waard.Gewoon 110% je best doen en maar kijken waar het schip strand .. verder gebeurt het meestal dat als je je inhoudt je juist blessures oploopt ..Thomas schreef:Zou je denken? Ik denk dat de PSV-supporters dondersgoed weten dat PSV weinig kans maakt zonder Alex en dat alle krachten wel eens gericht zouden moeten worden op de Eredivisie.
Laatst gewijzigd door 999 op zo apr 01, 2007 3:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Klopt, heb ik me ook rot aan geërgerd. :nooo:Muisje Andersom schreef:Het zal wel een trauma van me zijn, maar ik heb al eens meegemaakt dat we op doelsaldo (2 slechter) 2e werden. is niet leuk. Je moet zorgen dat je nu goals maakt, niet volgende week, niet de laatste wedstrijd, maar elke kans moet je er vol voor gaan. Hebben ze nu niet gedaan, in plaats daarvan hakjes en rustig uitspelen.. :nooo:
Vond Ajax aardig spelen, al werd de energie van Gabri in verdedigend opzicht gemist. Beste man: Davids. Sneijder blonk uit in de eerste helft. Ogararu vond ik erg zwak. Babel was ook niet best, maar hij werkte wel heel hard. Perez viel dramatisch in. Meneer maakte een verongelijkte indruk en gooide er opzichtig met de pet naar.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik moest vanochtend ineens aan Zier Tebbenhof denken. Zegt die naam je nog iets? :sad:joey schreef: Klopt, heb ik me ook rot aan geërgerd. :nooo:
Ajax heeft volgend seizoen een nieuwe rechtsback nodig. Deze jongen kan gewoon dit niveau niet aan.Ogararu vond ik erg zwak.
Ben toch bang dat die gelijkmaker van PSV gister uiteindelijk net voldoende zal blijken te zijn. Maar optimistisch gezien was het natuurlijk een prima weekend, 2 punten en 3 goals ingelopen.
Nu mogen ze flink wat energie verspelen in Liverpool. Wordt vervolgd!