AJAX - FC Utrecht (21 januari 2007)
Luister, ik zou me ook gefrustreerd voelen als ik in dezelfde situatie zou verkeren als waarin jij verkeert.Voetske schreef:Ach, gutje trutje zegt ook wat ...goodfella schreef:Voetske, vanwaar die frustraties?
Donder toch aub op joh. Met dat eeuwige gezanik van je. Laat je helpen.
Eindelijk eens een makkelijk thuisoverwinning tegen utrecht. En zo is het.
En welke situatie bedoel je dan ?.goodfella schreef:Luister, ik zou me ook gefrustreerd voelen als ik in dezelfde situatie zou verkeren als waarin jij verkeert.Voetske schreef:Ach, gutje trutje zegt ook wat ...goodfella schreef:Voetske, vanwaar die frustraties?
Donder toch aub op joh. Met dat eeuwige gezanik van je. Laat je helpen.
Eindelijk eens een makkelijk thuisoverwinning tegen utrecht. En zo is het.
Blij met de punten ...
Voor mijn gevoel beginnen we juist vaak sterk, maar komen we inderdaad vaak slecht de rust uit.Marillion schreef:We kwamen overigens zoals gebruikelijk weer tot twee keer toe slecht uit de kleedkamer. Kan daar misschien een keer wat aan gedaan worden?
Hoe speelde Heitinga trouwens?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Met een beetje pech hadden we vandaag anders na 5 minuten gewoon weer achtergestaan.
Ik snap er niks van dat Ajax vaak zo slecht begint. Dat is puur een mentale kwestie. Als dat nou één of twee keer is gebeurd dan moeten er toch een paar spelers opstaan die het elftal op scherp zetten? En dat zou eigenlijk al niet nodig moeten zijn want als topsporter moet je dat vanuit jezelf doen.
Ik snap er niks van dat Ajax vaak zo slecht begint. Dat is puur een mentale kwestie. Als dat nou één of twee keer is gebeurd dan moeten er toch een paar spelers opstaan die het elftal op scherp zetten? En dat zou eigenlijk al niet nodig moeten zijn want als topsporter moet je dat vanuit jezelf doen.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
je moet je bek houden, eikel. Niet iedere gozer in een karretje is zo zuur als Voetske Ehm, dit kwam er niet helemaal uit zoals ik het beldoelde, Voetskegoodfella schreef:Luister, ik zou me ook gefrustreerd voelen als ik in dezelfde situatie zou verkeren als waarin jij verkeert.
Ik bedoel, goodfella, hou 't bij de wedstrijd en die was semi-kut nix meer nix minder.
Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op zo jan 21, 2007 9:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
:D, ach laat em toch lullen ...Dr. Living Stoned schreef:je moet je bek houden, eikel. Niet iedere gozer in een karretje is zo zuur als Voetske Ehm, dit kwam er niet helemaal uit zoals ik het beldoelde, Voetskegoodfella schreef:Luister, ik zou me ook gefrustreerd voelen als ik in dezelfde situatie zou verkeren als waarin jij verkeert.![]()
Ik bedoel, goodfella, hou 't bij de wedstrijd en die was semi-kut nix meer nix minder.
Laatst gewijzigd door 999 op zo jan 21, 2007 9:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het is wel even een verschil als je van 1-4 naar 2-0 gaat. Heb nooit het gevoel gehad dat we het lastig zouden krijgen.Marillion schreef:Ach, het was niet echt een wedstrijd. En laten we ook niet vergeten dat er bij Utrecht een aantal basisspelers in de verdediging ontbraken. We kunnen nu wel weer met zijn allen gaan roepen dat het fantastisch was maar dan komt de volgende klap weer zo hard aan.
Alleen in de eerste 5 minuten had ik dat gevoel. Er lijkt ook weer verbetering in te zitten ten opzichte van de wedstrijden van voor de winterstop. Ajax creëerde namelijk best veel kansen, daar waar dat in de maanden november en december over het algemeen niet lukte.
En ja, Utrecht miste een aantal basisspelers. Maar één van de vervangers (Pieters) speelde bijvoorbeeld een sterke wedstrijd tegen Huntelaar.
En ja, Utrecht miste een aantal basisspelers. Maar één van de vervangers (Pieters) speelde bijvoorbeeld een sterke wedstrijd tegen Huntelaar.