Ajax-Roda JC
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Hallo na een lekker nachtje slapen weer blijf ik erbij dat de "scheids"hele goeie ogen moet hebben om het "handje"van sneijder te hebben gezien.
Ramona die gentenaar deed wat ie moest doen en hij kon een bal bij iemand "neerleggen" :xyxthumbs:
De Mul heeft ie nog een passeer beweging? dan krijg je Rosales. Arme Argentijnse jongen. Is helemaal uit vorm heeft geen vertrouwen en dan zo invallen.
Urby is moe
en dat was heel goed te zien.
Maar een Leonardo erbij ik heb er bijna zin in de 2e helft van de competitie. Want hetgene wat ik op Tele2 zag van onze buitenspelers in de 2e helft was een "drama"
Ramona die gentenaar deed wat ie moest doen en hij kon een bal bij iemand "neerleggen" :xyxthumbs:
De Mul heeft ie nog een passeer beweging? dan krijg je Rosales. Arme Argentijnse jongen. Is helemaal uit vorm heeft geen vertrouwen en dan zo invallen.
Urby is moe
Maar een Leonardo erbij ik heb er bijna zin in de 2e helft van de competitie. Want hetgene wat ik op Tele2 zag van onze buitenspelers in de 2e helft was een "drama"
Weer op zoek naar een Interim coach..
Hij zat op een gegeven moment zijn eigen ploeg uit te lachen. Vergeleken met ten Cate waren de houdingen van Blind en Koe (de moedeloosheid) nog erg vriendelijk en inspirerend voor de ploegmartijn401 schreef:Aanwijzingen van Ten Cate aan Sneijder “ga nou eens voetballen” :sad:
I think I lost my fucking headache
Overigens Thomas, heb je opgelet? Bij de persconfferentie wilde ten Ctae niet vertellen welke spelers eventueel weg mochten, want het zou onbeschoft zijn als ze dat niet via de technische staf zouden horen. Zou Rosenberg zomaar niet hebben gelogen?
Een ongelooflijke k*twedstrijd, het Ajax van Koeman was vergeleken met dit een flitsende aanvalsmachine..
Een ongelooflijke k*twedstrijd, het Ajax van Koeman was vergeleken met dit een flitsende aanvalsmachine..
Nou.. ik lees ze wel.. maar ik vind het nou ook weer niet zo grappig dat ik het allemaal ga onthouden.
het is toch wat.. htc lacht een keer na een foute pass... je zou er bijna het radbraken weer voor invoeren.. nee dan was blind een stuk netter inderdaad door emotieloos op de bank te blijven zitten
het is toch wat.. htc lacht een keer na een foute pass... je zou er bijna het radbraken weer voor invoeren.. nee dan was blind een stuk netter inderdaad door emotieloos op de bank te blijven zitten
Mwa, mij beschuldigen van Koeman verheerlijken doet vermoeden dat je ze helemaal niet leest of onthoudt.
Ik vind het behoorlijk achterlijk en wanhopig ja om te gaan lachen bij een foute pass, maar waarschijnlijk heb jij het niet gezien en kun je dus nauwelijks een oordeel hebben over de wijze waarop hij lachte en welke indruk hij daarbij maakte. En als ik iets vind schrijf ik dat op. Raar he? Radbraken gaat wat ver, maar zoals je als lezer van mijn posts weet, ben ik sowieso geen voorstander van barbaarse straffen
Ik vind het behoorlijk achterlijk en wanhopig ja om te gaan lachen bij een foute pass, maar waarschijnlijk heb jij het niet gezien en kun je dus nauwelijks een oordeel hebben over de wijze waarop hij lachte en welke indruk hij daarbij maakte. En als ik iets vind schrijf ik dat op. Raar he? Radbraken gaat wat ver, maar zoals je als lezer van mijn posts weet, ben ik sowieso geen voorstander van barbaarse straffen
Ik vind het achterlijk en wanhopig dat je je druk gaat maken of een trainer een keer lacht bij een foutje van een speler. Ik vind je uberhaupt erg wanhopig over komen en het lijkt alsof je met een vergrootglas aan het zoeken bent naar dingen waarop je htc kan afbranden. Als je je er dan druk over gaat maken of een trainer al dan niet lacht wanneer er een foutje gemaakt wordt dan lijkt het op pure frustratie van jouw kant. Kan je waarschijnlijk ook niets aan doen. Maar waar het eerst irritant was is je persoonlijke oorlogje tegen htc nu niet meer dan lachwekkend
Ga achterover zitten en geniet ervan zou ik dan zeggen!
Ik geef mijn mening slechts. Nou weet ik wel dat het leuker en makkelijker is om met de meute mee te huilen. Rosenberg afmaken is wat dat betreft veel populairder en 'maatschappelijk geaccepteerd' Helaas voor jou (en anderen) ben ik geen meehobbelaar
Ik geef mijn mening slechts. Nou weet ik wel dat het leuker en makkelijker is om met de meute mee te huilen. Rosenberg afmaken is wat dat betreft veel populairder en 'maatschappelijk geaccepteerd' Helaas voor jou (en anderen) ben ik geen meehobbelaar
Zal allemaal best, maar als trainer ga je je eigen spelers natuurlijk niet in het openbaar uit staan te lachen ...Maarten127 schreef:Ik vind het achterlijk en wanhopig dat je je druk gaat maken of een trainer een keer lacht bij een foutje van een speler. Ik vind je uberhaupt erg wanhopig over komen en het lijkt alsof je met een vergrootglas aan het zoeken bent naar dingen waarop je htc kan afbranden. Als je je er dan druk over gaat maken of een trainer al dan niet lacht wanneer er een foutje gemaakt wordt dan lijkt het op pure frustratie van jouw kant. Kan je waarschijnlijk ook niets aan doen. Maar waar het eerst irritant was is je persoonlijke oorlogje tegen htc nu niet meer dan lachwekkend
Blij met de punten ...
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Dat niet alleen, we weten allemaal hoe selectief de beelden in elkaar worden gezet. Of zijn we de shot van Van der Vaart na de goal van Zlatan alweer vergeten? Gisteren werd ook weer een shot van een kwade Stevens in beeld gebracht terwijl hetgeen hij boos op zou kunnen zijn aan de andere kant van het veld gebeurde.
Maar het was inderdaad allemaal hosanna vorig jaar. Man, man, man wat heb ik genoten. Ten Cate is kut en de rest kan er ook niks van. Voorlopig staan we weer tweede, dat is weer eens wat anders dan de middenmoot.
Wat die Sneijder goal betreft, ik zie niet of ie z'n hand gebruikt, laat staan dat de scheids het op dat moment kon zien. Verder vond ik Blom ook weer waardeloos fluiten. Opvallend dat de eerste kaart na 4,5 smerige overtredingen van Roda aan Ajax kant viel. Drie duidelijke corners niet gezien, ballen die achter zijn worden niet gezien, ik vind het ontzettend knullig wat ik gister allemaal zag.
Maar het was inderdaad allemaal hosanna vorig jaar. Man, man, man wat heb ik genoten. Ten Cate is kut en de rest kan er ook niks van. Voorlopig staan we weer tweede, dat is weer eens wat anders dan de middenmoot.
Wat die Sneijder goal betreft, ik zie niet of ie z'n hand gebruikt, laat staan dat de scheids het op dat moment kon zien. Verder vond ik Blom ook weer waardeloos fluiten. Opvallend dat de eerste kaart na 4,5 smerige overtredingen van Roda aan Ajax kant viel. Drie duidelijke corners niet gezien, ballen die achter zijn worden niet gezien, ik vind het ontzettend knullig wat ik gister allemaal zag.
Laatst gewijzigd door El Clavo op do dec 28, 2006 10:51 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik kijk de wedstrijden live Spijker. En ik weet dus precies wanneer ten Cate lachte. En ik vind dat dat niet kan, niet op dat moment en niet op die manier. En al vind heel AT anders, het zal me eerlijk gezegd worst zijn. Ik vind wat ik vind en ik zeg wat ik vind! (goh, ik lijk op iemand zo! ;) )
-
Jahoor, daar ie weer DE SCHEIDS ... :cheer: :nooo:Spijker schreef:Dat niet alleen, we weten allemaal hoe selectief de beelden in elkaar worden gezet. Of zijn we de shot van Van der Vaart na de goal van Zlatan alweer vergeten? Gisteren werd ook weer een shot van een kwade Stevens in beeld gebracht terwijl hetgeen hij boos op zou kunnen zijn aan de andere kant van het veld gebeurde.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 10/11
Dat shot van Van der Vaart was gewoon live-beeld vlak na de goal van Zlatan, daar was niets aan geknipt. Dat had jij in het stadion ook kunnen zien.Spijker schreef:Dat niet alleen, we weten allemaal hoe selectief de beelden in elkaar worden gezet. Of zijn we de shot van Van der Vaart na de goal van Zlatan alweer vergeten? Gisteren werd ook weer een shot van een kwade Stevens in beeld gebracht terwijl hetgeen hij boos op zou kunnen zijn aan de andere kant van het veld gebeurde.
Van mij mag je van alles, opvalt is dat de scheids, volgens jou, wat in Roda Jc nadeel is niet kon zien ( waar hebben we een grensrechter voor ) en alles wat in het nadeel van AJAX is, had moeten zien ...Spijker schreef:Als jij eens de moeite zou nemen om andermans posts te lezen had je geweten dat ik een resultaat van Ajax daar nooit van laat afhangen. Maar je mag dus niet meer zeggen dat een scheids kut is zonder dat daarmee bedoeld wordt dat Ajax dankzij hem slechts speelde?
Blij met de punten ...
Ik ook. Ik geniet daar wel van. Er spreekt gogme uit, en de wil om te winnen. ;)Thomas schreef:Hier de goal van Sneijder:
Ik kan er eerlijk gezegd niet uit opmaken of Wes het bewust deed, maar zo ja dan vind ik het een mooie k*tstreek. :D
@Luuk Fortuyn: zit jij nooit te lachen bij weer een verkeerde pass? Zeker om Rosales blijf je lachen, wat moet je anders? Hij leert het toch nooit. :X
Het stinkt aan alle kanten!