Nee, weer binnen een paar minuten twee goals weggegeven. Begrijpen jullie dat nou? :shock: :nooo:Mr. Ajax schreef:IS TOCH NIET TE FUCKING GELOVEN!!!!
NEC-AJAX
Als er iets is dat Rosenberg kan, is het de ruimtes bespelen. Dus het is geen onlogische wissel, nee.mattie schreef:weer zo'n logische wissel Babel-Rosenberg
En hoe vind je nu weer dat dit de fout is van Ten Cate? Die 1-1 is gewoon weer eens ongelooflijke blunder van Ogararu. Wat een prutser. Speelt Urby eens geconcentreerd krijgen we dat weer.Voetske schreef:Maar die HtC spoort echt niet hoor ... wat een koekwaus ...
Gentenaar moet eerste keeper blijven. :yes:
Ten Cate maakt weer de fout om met Perez op rechts te beginnen.Die moet je achter de spitsen gebruiken.Resultaat is dat KjH geen ene fucking bal heeft gehad.
Afijn, AJAX maakt de 0 - 1 , krijgt zeeën van ruimte van de achterhoede van Nec en wie wisselt hij Babel ?, tja die moet je dan juist laten staan ...
Afijn, AJAX maakt de 0 - 1 , krijgt zeeën van ruimte van de achterhoede van Nec en wie wisselt hij Babel ?, tja die moet je dan juist laten staan ...
Blij met de punten ...
Voetske je lult maar slap, met je uber anti-ten Cate bril. Juist op die vlak is Rosenberg (ook) erg nuttig, dus als je het zo bekijkt maakt het geen ene fuck out of je daar Babel of Rosenberg neerzet.Afijn, AJAX maakt de 0 - 1 , krijgt zeeën van ruimte van de achterhoede van Nec en wie wisselt hij Babel ?, tja die moet je dan juist laten staan ...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Waarom? Zoals Thomas ook al zei is Rosenberg juist de spits die gebruik kan maken van de grotere ruimtes. Babel kan een verdediging openbreken met zijn actie.Voetske schreef:Afijn, AJAX maakt de 0 - 1 , krijgt zeeën van ruimte van de achterhoede van Nec en wie wisselt hij Babel ?, tja die moet je dan juist laten staan ...
Overigens waren alledrie de wissels terecht. Zowel Huntelaar, Babel als Sneijder speelden zwaar onder hun kunnen.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
Thomas, HtC had nooit met Perez op rechts moeten beginnen, tis HtC zelf met zijn opstelling die ervoor zorgt dat KjH geen ruk klaarmaakt ... 45 minuten door Henk zijn opstelling door het putje ..Thomas schreef:Babel heeft een vermoeiende pot gespeeld. Rosenberg is fitter en kan ook goed met de ruimtes omgaan. Niets mis met de wissels vandaag. Perez in de spits en die scoort. De Mul erin en geeft een assist.
Laatst gewijzigd door 999 op za dec 30, 2006 4:20 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Ajax begint pas te voetballen na de 0-1 en NEC komt door een blunder van jewelste op 1-1. De 2-1 heb ik niet goed gezien.
Je maakt voor de positie van 10 een keuze. Sneijder of Perez. Als je voor Sneijder kiest, kan je Perez nog wel aan de zijkant opstellen. Hij heeft eerder dit seizoen z'n waarde gehad aan de zijkant. Dat Perez daarna in de spits terechtkomt was gewoon een goede zet van Ten Cate, want voor die positie komt Perez normaal gesproken niet in aanmerking.
Tsja, zo kan je achteraf altijd wel zeggen dat een goede invaller er gewoon in had moeten staan.Voetske schreef:Thomas, HtC had nooit met Perez op recht moeten beginnen, tis HtC zelf met zijn opstelling die ervoor zorgt dat KjH geen ruk klaarmaakt ...Thomas schreef:Babel heeft een vermoeiende pot gespeeld. Rosenberg is fitter en kan ook goed met de ruimtes omgaan. Niets mis met de wissels vandaag. Perez in de spits en die scoort. De Mul erin en geeft een assist.
Je maakt voor de positie van 10 een keuze. Sneijder of Perez. Als je voor Sneijder kiest, kan je Perez nog wel aan de zijkant opstellen. Hij heeft eerder dit seizoen z'n waarde gehad aan de zijkant. Dat Perez daarna in de spits terechtkomt was gewoon een goede zet van Ten Cate, want voor die positie komt Perez normaal gesproken niet in aanmerking.
Twee goals weggeven mag zeker niet gebeuren, maar onterecht waren ze zeker niet te noemen. Een gelijkspel doet eer aan de verhoudingen tijdens de wedstrijd.
Wesley Sneijder kreeg overigens flink op z'n flikker van Ten Cate op het moment dat hij het veld afliep. Ik vraag me af Ten Cate voor de goal ook al van plan was om Sneijder eruit te halen.
Wesley Sneijder kreeg overigens flink op z'n flikker van Ten Cate op het moment dat hij het veld afliep. Ik vraag me af Ten Cate voor de goal ook al van plan was om Sneijder eruit te halen.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
Thomas schreef:En hoe vind je nu weer dat dit de fout is van Ten Cate? Die 1-1 is gewoon weer eens ongelooflijke blunder van Ogararu. Wat een prutser. Speelt Urby eens geconcentreerd krijgen we dat weer.
Van die 1-1 was toch echt Sneijder de oorzaak
Laatst gewijzigd door Hoeladans op za dec 30, 2006 4:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat Ajax diep en diep verrot is door jarenlange wanprestaties van de leiding en alle verantwoordelijken. Een grote puinhoop voor en achter de schermen. Slecht beleid op commercieel- en voetbalgebied. Een elftal wat al jarenlang uit balans is met spelers die het niveau niet hebben. Aankopen die niet geshikt zijn en niet voldoen, jeugd met meer mankementen dan pluspunten.joey schreef:Ze geven WEER binnen een paar minuten twee goals weg. Wat moet je verder nog zeggen? :X
:pukey: Helemaal zat ben ik ermee.
Laatst gewijzigd door Michael_B op za dec 30, 2006 4:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Face your fears and live your dreams, No Fear
ik ben je supernegatieve shit wel zat man. Achteraf is altijd makkelijker praten. Ten Cate heeft zijn 'fout' (voor zover het een fout is) gecorigeerd. En met enig resultaat. Maar zoals jij Thomas verwijt van blinde liefde voor ten Cate, moet jij even goed in de spiegel kijken en die blinde haat van je afschudden.Thomas, HtC had nooit met Perez op recht moeten beginnen, tis HtC zelf met zijn opstelling die ervoor zorgt dat KjH geen ruk klaarmaakt ...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Fenerbahce
Hear, hear ... :yes:Voetske schreef:Thomas, HtC had nooit met Perez op rechts moeten beginnen, tis HtC zelf met zijn opstelling die ervoor zorgt dat KjH geen ruk klaarmaakt ... 45 minuten door Henk zijn opstelling door het putje ..Thomas schreef:Babel heeft een vermoeiende pot gespeeld. Rosenberg is fitter en kan ook goed met de ruimtes omgaan. Niets mis met de wissels vandaag. Perez in de spits en die scoort. De Mul erin en geeft een assist.
En ik heb me ook bijzonder gestoord aan het gedrag van HTC bij het doelpunt van Denneboom. Direct wenken naar Lindenbergh om in te vallen alsof hij (HTC) daar de hele wedstrijd al op loerde.
Die man zal zijn gedrag ook moeten aanpassen.
Voor de rest werd de wedstrijd pas leuk bij de 1-0.
Gelukkig winterstop, wonden likken en absoluut gaan werken aan het vertrouwen bij de spelers, want dat is compleet weg ...
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.
Jöhnk schreef:Rosenberg raakt al het hele jaar geen bal. En al helemaal niet als invaller. Ik vond het onbegrijpelijk dat Ten Cate hem inbracht.
Daar kun je inderdaad over twisten. Maar Babel zat ook niet in de wedstrijd, dus wat moest hij anders? Bovendien moet Rosenberg het niet van zijn spel hebben maar van zijn rendement, volgens Luuk. :hypocrite:
Het stinkt aan alle kanten!