AJAX - ADO Den Haag

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13426
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » do okt 26, 2006 6:51 pm

Feyenoord-Ajax is een andere topic.

Ik begrijp het wel. Gisteren was een typische 'statistieken wedstrijd'. Als je hem niet dik wint heb je (zeker na zondag) het gevoel of je überhaupt niet gevoetbald hebt. :D
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do okt 26, 2006 7:44 pm

Zlatan Son of God schreef:Hij had ook kunnen staken, maar heeft gelukkig aan het voetbal gedacht! :worshippy:
Als het nodig was om de wedstrijd te staken, had Temmink dat moeten doen. 4 minuten eerder affluiten vind ik een slap compromis.

Voetske, volgens mij ontnam Tiendalli Huntelaar toch echt een 1 op 1 tegen Timmer. Temmink zegt vervolgens wel A (strafschop), maar (ter compensatie?) niet B (rode kaart).

Iedere scheids ziet wel eens iets verkeerd, dat is menselijk. Ik stoor me alleen wel aan marchanderende scheidsrechters.

En ik had nog moeten zien wat er was gebeurd als Pi-air bij een 1-1 stand een doodschop had uitgedeeld. Het in de hand houden van een wedstrijd die geen wedstrijd is vind ik geen wereldprestatie.

Dit off-topic. :hypocrite: ;)

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do okt 26, 2006 8:18 pm

Pff. Typisch zo'n woensdagavondwedstrijd tussen twee zware uitwedstrijden in. Maar wel 3 punten! Mooiste aanval trouwens vlak na rust, toen ze elkaar vlak bij het strafschopgebied van Den Haag loeihard over de grond aanspeelden met 1 x raken. Zag er gelikt uit, alhoewel misschien ook een beetje geluk? ;)
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » vr okt 27, 2006 10:53 pm

Wat was Emanuelson weer goed trouwens, wat een rasvoetballer :worshippy:

Mooi om te zien hoe hij ballen die op zijn nek worden gepasst toch nog goed weet aan te nemen en met één balcontact meteen de juiste snelheid geeft om er achter aan te dribbelen. Zelfs verdedigend begint het volgens mij beter te worden, al had hij tegen Fey en Ado natuurlijk niet veel te doen in dat opzicht.
Ajax!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr okt 27, 2006 11:03 pm

Hij had op een gegeven moment, net als Sneijder, ook een schitterende crosspass naar het strafschopgebied op De Mul.

Plaats reactie