Feyenoord-Ajax
Het is gebleken dat Perez en Huntelaar, de twee beste aanvallers uit de selectie, het best renderen in een systeem met drie spitsen. Lijkt me derhalve logisch dat HtC voor een 4-3-3 of een 3-4-3 kiest.
Schot voor de boeg:
----------------- Steek -----------------
---- Heitinga -- Stam -- Grygera -----
---------- B'boun -- Harry -------------
---------------- Maduro ----------------
--------------- Guzman ---------------
- Gabri ------------------------ Urby ---
- Pardo ----------------------- Hofs ---
---------------- Seijder ----------------
---------------- Lucius -----------------
- Rosales --- Huntelaar ---- Perez --
Leonard -- Greene -- Saidi -- Buijs --
--------------- Timmer ----------------
Schot voor de boeg:
-
Ik ga huilen als we dit niet winnen. Treurigheid troef daar bij de haven.Jöhnk schreef:Het is gebleken dat Perez en Huntelaar, de twee beste aanvallers uit de selectie, het best renderen in een systeem met drie spitsen. Lijkt me derhalve logisch dat HtC voor een 4-3-3 of een 3-4-3 kiest.
Schot voor de boeg:
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?
-
- AT Toto winner 15/16
Dit MOET je gewoon winnen en toch denk ik dat het niet gebeurd, AJAX overtuigd ook niet in uitwedstrijden tot dusver. Ik hoop echt dat AJAX gaat winnen daar, dat hoop ik altijd natuurlijk maar nu zit fnoord wel in een hele diepe crisis, dat maakt het extra leuk. :cheer:Nihad schreef::yes:
Als ik feyenoord zo zie voetballen tegen Basel, dan denk ik: Eitje.
Als we hier van verliezen....
-
- AT Toto winner 15/16
Ajax heeft meer kwaliteit en is ook verder bij de opbouw van het team. Op basis daarvan moet Ajax zondag kunnen winnen. Maar Ajax is absoluut nog niet zo ver dat we daar op ons gemak even drie punten gaan halen. De wedstrijd tegen Roda JC heeft wat dat betreft laten zien hoe kwetsbaar Ajax is wanneer er niet 100% inzet is.
Veel zal daarom denk ik afhangen van de manier waarop Ajax aan deze wedstrijd begint. Is iedereen bij de les dan moet het lukken maar als het weer zo gaat zoals in Kerkrade kan het zomaar mis gaan.
Veel zal daarom denk ik afhangen van de manier waarop Ajax aan deze wedstrijd begint. Is iedereen bij de les dan moet het lukken maar als het weer zo gaat zoals in Kerkrade kan het zomaar mis gaan.
-
Ja, dankzij een bullshit penalty.brigade zuid schreef:Ja maar dan nog bijna die pot uit handen geven he.. en de rest van de uitwedstrijden waren wel degelijk kut. Maar ik hoop dat je gelijk hebt hoor wat betreft zondag.Nihad schreef:Je kletst uit je nek bz. Ajax maakte wél indruk tegen Utrecht uit.
Als Grygera zo slap speelt als de laatste weken wordt hij helemaal afgetroefd door Buijs. Sowieso zie ik daar liever Vermaelen.Ajax Rules schreef:..................Huntelaar
............Sneijder.......Perez
.Emanuelson......................Gabri
....................Heitinga
Grygera...Vermaelen...Stam....Ogararu
.......................Stekelenburg
Buitenkant op het middenveld links Emanuelson en rechts Ogararu. Heitinga gewoon naar rechtsback.
Tenminste, dat zou ik doen als je zo gaat spelen. Het liefst speel ik gewoon 3-4-3.
De tactiek van feyenoord is simpel: Alle ballen op de 2 spitsen. Dus eigenlijk met ons verdediging moet dat geen probleem zijn. Stam kan prima Charisteas pakken, en Vermaelen kan prima Boussabon pakken.
In principe zou Urby door kunnen schuiven zodat Buijs zich moet bezig houden met verdedigen.
Om een van andere reden heb ik het gevoel dat feyenoord wel eens zondag van zich zelf gaat verliezen. Dat sommige spelers niet met de druk om kunnne gaan. Voor feyenoord is zondag alles of niets. Verliezen ze, dan breekt de pleuris in 010 echt goed uit.
In principe zou Urby door kunnen schuiven zodat Buijs zich moet bezig houden met verdedigen.
Om een van andere reden heb ik het gevoel dat feyenoord wel eens zondag van zich zelf gaat verliezen. Dat sommige spelers niet met de druk om kunnne gaan. Voor feyenoord is zondag alles of niets. Verliezen ze, dan breekt de pleuris in 010 echt goed uit.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- Ajaciedjuh
Mitea/Rosenberg...Huntelaar...Rosales
...........................Perez
Sneijder..................................Gabri
.....................Emanuelson
Vermaelen............................Heitinga
..........................Stam
....................Stekelenburg
Ik zou het zo wel eens een keer willen zien met de opmerking dat Babel normaal als linksbuiten zou spelen (as zondag zal dit wel Rosenberg zijn).
Opmerkingen bij de opstelling:
- Verdedigend hebben we spelers met snelheid en mensen die 1 op 1 kunnen spelen. Urby met een vrije rol ervoor (creativiteit en 4 man op het middenveld, zodat we met een 10 kunnen spelen)
- Sneijder <=> Perez. Sneijder zal meer in dienst van het elftal moeten spelen, terwijl hij de man in vorm is. Dit houdt in dat hij waarschijnlijk teveel wil doen en Perez in de weg loopt. Als Sneijder 'simpel' speelt, dan kan hij hier ook zijn momenten pakken.
- Rechtbuiten bij gebrek aan beter Rosales. Hier moet Ajax gaan investeren.
...........................Perez
Sneijder..................................Gabri
.....................Emanuelson
Vermaelen............................Heitinga
..........................Stam
....................Stekelenburg
Ik zou het zo wel eens een keer willen zien met de opmerking dat Babel normaal als linksbuiten zou spelen (as zondag zal dit wel Rosenberg zijn).
Opmerkingen bij de opstelling:
- Verdedigend hebben we spelers met snelheid en mensen die 1 op 1 kunnen spelen. Urby met een vrije rol ervoor (creativiteit en 4 man op het middenveld, zodat we met een 10 kunnen spelen)
- Sneijder <=> Perez. Sneijder zal meer in dienst van het elftal moeten spelen, terwijl hij de man in vorm is. Dit houdt in dat hij waarschijnlijk teveel wil doen en Perez in de weg loopt. Als Sneijder 'simpel' speelt, dan kan hij hier ook zijn momenten pakken.
- Rechtbuiten bij gebrek aan beter Rosales. Hier moet Ajax gaan investeren.