AJAX - RKC (20-08-2006)
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Hij raakte in ieder geval de bal, of hij ook de man raakte waag ik te betwijfelen, maar zou kunnen. Dat is toch niet altijd geel? Dan zou vrijwel elke sliding geel zijn? Dan krijg je wedstrijden als Nederland - Portugal.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Henk de Gier
- Contacteer:
je vergist je, bovendien meet je met 2 maten want de sliding van Donk waarbij Huntelaar werd geraakt leverde geen penalty en geel op, iets wat jij terecht vind.Dr. Living Stoned schreef:ik kan me vergissen maar een sliding maken waarbij de tegenstander geraakt wordt is altijd geel.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
nee hoor, ik beoordeelde dat incident net als de scheids, als een duik van huntelaar.Henk de Gier schreef:je vergist je, bovendien meet je met 2 maten want de sliding van Donk waarbij Huntelaar werd geraakt leverde geen penalty en geel op, iets wat jij terecht vind.Dr. Living Stoned schreef:ik kan me vergissen maar een sliding maken waarbij de tegenstander geraakt wordt is altijd geel.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Dus elke overtreding verdient geel?Dr. Living Stoned schreef:nogmaals de sliding is verboden wanneer je hierbij je directe tegenstander raakt, conclussie: Geel was terecht
Duik van Huntelaar? Je beweert dat ie niet werd geraakt? Elke sliding waarbij je een tegenstander raakt is toch verboden?
Laatst gewijzigd door LucaS op ma aug 21, 2006 2:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Henk de Gier
- Contacteer:
dat was het niet, omdat Huntelaar wel werd geraakt. Sliding met contact dus, en dus volgens jouw regels geel voor Donk.Dr. Living Stoned schreef:nee hoor, ik beoordeelde dat incident net als de scheids, als een duik van huntelaar.Henk de Gier schreef:je vergist je, bovendien meet je met 2 maten want de sliding van Donk waarbij Huntelaar werd geraakt leverde geen penalty en geel op, iets wat jij terecht vind.Dr. Living Stoned schreef:ik kan me vergissen maar een sliding maken waarbij de tegenstander geraakt wordt is altijd geel.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
stam was gewoon te laat met de slidingSpijker schreef:Onzin, anders kun je nooit de bal spelen en je tegenstander raken. Hij ging duidelijk voor de bal, zijn tegenstander viel vervolgens over z'n bovenbenen. Geen eens het fluiten waard. Laat staan bij het eerst de beste contact een kaart, belachelijk.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!