We'll see Louis...we'll see..., maar ook ik vrees met grooote vreze... :nailbite:LouisXIV & co schreef:Woensdag komt gewoon te vroeg. Anoniem jaartje in UEFA-cup spelen en ondertussen gewoon kampioen worden. Dat is het scenario dit jaar. Wen er vast maar aan. Want Louis heeft altijd gelijk.
Amsterdam Tournament
Kan je dan voortaan gewoon je mond houden. Op deze manier is er natuurlijk niks meer aan.LouisXIV & co schreef:Woensdag komt gewoon te vroeg. Anoniem jaartje in UEFA-cup spelen en ondertussen gewoon kampioen worden. Dat is het scenario dit jaar. Wen er vast maar aan. Want Louis heeft altijd gelijk.
;)
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Rob de Wit
Het was inderdaad niet best ik begrijp wel dat het wat minder was aangezien de vele wissels en de opstelling met het oog op Kopenhagen. Alleen bepaalde spelers blijven individueel echt achter (met name de vleugels).
Wat ik wel positief vind is HtC echt met Maduro bezig is (althans dat werd gisteren op tv gezegd en ik zag ze ook voor de wedstrijd met elkaar in de weer) deze weer op de rails te krijgen. Ben benieuwd of er na eventuele verkopen (Charisteas en Grygera) nog mensen bijkomen. Als zou ik niet zo snel geschikte vleugenspelers weten ook de LB blijft zoals vaker gezegd een zorgenkindje (hoewel Schilder gisteren redelijk speelde)
Wat ik wel positief vind is HtC echt met Maduro bezig is (althans dat werd gisteren op tv gezegd en ik zag ze ook voor de wedstrijd met elkaar in de weer) deze weer op de rails te krijgen. Ben benieuwd of er na eventuele verkopen (Charisteas en Grygera) nog mensen bijkomen. Als zou ik niet zo snel geschikte vleugenspelers weten ook de LB blijft zoals vaker gezegd een zorgenkindje (hoewel Schilder gisteren redelijk speelde)
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
"Louis heeft altijd gelijk" ik voel weer een weddenschap aankomen, en al weet ik dat ik al mijn weddenschappen heb verloren zet ik een fust/krat bier in, Ajax haalt de champions league en zo niet reikt het tot de kwart finales van de UEFA-cup, het wordt een prachtig seizoen! :cheer: :kjh: :cheer:
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
Volgens de man die erover gaat wél!joey schreef: De vraag blijft, is Sneijder al die aanpassingen waard?
"Ik werd aangenaam verrast door zijn kracht en dynamiek", zegt de Amsterdammer over zijn pupil in De Telegraaf. "Zeker omdat hij nog weinig heeft getraind. Aan Wesley gaan we dit seizoen nog veel plezier beleven."
Een club als Ajax moet inventief zijn, Henk. Stam en Gabri zijn op slinkse wijze binnengehaald, hopelijk volgen anderen.Henk de Gier schreef:weet jij zo'n speler Wimpey, die ook echt haalbaar is?
Denk aan Geremi, die is bij Chelsea zo ongeveer 8e keus. Voor Ajax zou hij een directe versterking zijn. Probeer 'm te huren. En er lopen bij zoveel europese grote clubs spelers rond die amper aan bod komen. Daar moet Ajax m.i. 'bovenop' zitten.
Je kunt ook een bak geld investeren in écht goede jonge spelers voor die plek. Fernandes van Benfica of mijn favoriet Rolfes van Leverkusen. Investering verdien je op termijn dubbel en dwars terug.
Minder goed is bijv. Jermaine Jones van Frankfurt. Voetballend en stylistisch zo-zo, maar een verdomd goede aanjager en balafpakker.
Zo zijn er zoveel. Ajax had m.i. actiever moeten zijn v.w.b. een dergelijke speler.
Ajax kan echt geen spelers van Benfica of Leverkusen weghalen. Fernandes kost trouwens 10 miljoen pond. Portsmouth had 'm bijna binnen, maar ze vertrouwen z'n fysieke gesteldheid (nog) niet.
Ajax, PSV en Feyenoord zijn hartstikke blut. Sowieso zakt de Eredivisie heel snel, heel ver weg. Ajax doet het in de broek voor FC Kopenhagen. Kom op zeg!
Ajax, PSV en Feyenoord zijn hartstikke blut. Sowieso zakt de Eredivisie heel snel, heel ver weg. Ajax doet het in de broek voor FC Kopenhagen. Kom op zeg!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Goed, ik wellicht ook...maar ik wilde ze dit jaar gewoon zien spelen.343 schreef:Daar ben ik al een paar jaartjes achter. Dit jaar was echter wel een dieptepunt. :pukey:Deli schreef:Wat ik gezien heb vandaag stemde me niet vrolijk. Daarbij staat dit toernooi (samen met de Johan Cruijff schaal) nu definitief op de NOT DONE lijst....
Nooit meer.....
Zowel het spel (Rosales, Perez, Rosenberg en Lindenbergh waren echt een DRAMA) als het sfeertje waren verschrikkelijk.
KJH man of the match...zelfs in een slecht geregisseerde film zie je zulke dingen niet gebeuren.
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato
- Rob de Wit
Steef, dit moeten toch gouden tijden voor jou zijn jij hebt een hele lijst met spelers die nu geen absolute top zijn. Dat betekend ook nog geen top prijzen. Dan moeten AJAX, Fey en PSV jou toch helemaal plat bellen?
Zou jij bijvoorbeeld in Z-Amerika geen goede vleugelspeler weten voor AJAX of een goede middenvelder? Ik kan me toch niet voorstellen dat als jij betaalbare en potentiële spelers aanbiedt bij de top 3 dat ze je stelselmatig negeren?
Is geen verwijt of aanval of iets dergelijks, pure nieuwsgierigheid.
Zou jij bijvoorbeeld in Z-Amerika geen goede vleugelspeler weten voor AJAX of een goede middenvelder? Ik kan me toch niet voorstellen dat als jij betaalbare en potentiële spelers aanbiedt bij de top 3 dat ze je stelselmatig negeren?
Is geen verwijt of aanval of iets dergelijks, pure nieuwsgierigheid.
Zeg dat wel. Wat een aanfluiting. :X343 schreef:Daar ben ik al een paar jaartjes achter. Dit jaar was echter wel een dieptepunt. :pukey:
Ajax valt moeilijk te beoordelen, al ben ik het met Louis eens dat het woensdag moeilijk gaat worden. Ten Cate wil Ajax naar voren laten spelen. Na al die jaren reactievoetbal hinken de spelers op twee gedachten. Het team heeft meer trainingen nodig.
Stekelenburg stond weer te pitten. :sad:
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 10/11
Dit schreeuw je nu al een aantal dagen, maar waarop is dit eigenlijk gebasseerd? Is het Nederlandse voetbal nu echt zoveel slechter dan 6, 7 of 8 jaar geleden? Daar geloof ik helemaal niets van. Ik heb juist het idee dat het weer wat beter gaat ten opzichte van een aantal jaar geleden.Steef schreef: Ajax, PSV en Feyenoord zijn hartstikke blut. Sowieso zakt de Eredivisie heel snel, heel ver weg. Ajax doet het in de broek voor FC Kopenhagen. Kom op zeg!
Ik vind het ook triest dat we bang zijn voor Kopenhagen. Kom op zeg. Oprollen die gasten.Scherrer schreef:Dit schreeuw je nu al een aantal dagen, maar waarop is dit eigenlijk gebasseerd? Is het Nederlandse voetbal nu echt zoveel slechter dan 6, 7 of 8 jaar geleden? Daar geloof ik helemaal niets van. Ik heb juist het idee dat het weer wat beter gaat ten opzichte van een aantal jaar geleden.Steef schreef: Ajax, PSV en Feyenoord zijn hartstikke blut. Sowieso zakt de Eredivisie heel snel, heel ver weg. Ajax doet het in de broek voor FC Kopenhagen. Kom op zeg!
En Ajax kan idd geen basisspeler van Benfica of Leverkusen wegkopen! Stam is een Nederlander, had Nesta maar geprobeerd zou ik zeggen. En Gabri is een reserve die transfervrij was en een paar jaar heeft samengewerkt met HtC. Had Deco maar geprobeerd ;)
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 10/11
Vijf jaar geleden waren we er inderdaad niet bang voor. Dat we er toen wel gewoon uit vlogen tegen dat team is bijzaak.Rishi schreef:Ik vind het ook triest dat we bang zijn voor Kopenhagen. Kom op zeg. Oprollen die gasten.Scherrer schreef:Dit schreeuw je nu al een aantal dagen, maar waarop is dit eigenlijk gebasseerd? Is het Nederlandse voetbal nu echt zoveel slechter dan 6, 7 of 8 jaar geleden? Daar geloof ik helemaal niets van. Ik heb juist het idee dat het weer wat beter gaat ten opzichte van een aantal jaar geleden.Steef schreef: Ajax, PSV en Feyenoord zijn hartstikke blut. Sowieso zakt de Eredivisie heel snel, heel ver weg. Ajax doet het in de broek voor FC Kopenhagen. Kom op zeg!
Het Nederlandse voetbal is de laatste 8 jaar echt niet zoveel minder geworden.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Gisteren was op zich zo slecht nog niet, wetende met welk elftal we stonden te ballen. Ajax B tegen ManU B was best aardig. Dat we terecht hebben verloren (volgens VI) ben ik het dan ook niet eens. Behalve 3 vrije trappen van Giggs (waarvan de laatste volgens mij niet 100% over de lijn was) was ManU niet gevaarlijker dan Ajax. Allebei een paar halve kansen, allebei periodes met overwicht en als Huntelaar gewoon die penalty maakt dan win je die pot.
1 zorgelijk puntje, de invalbeurt van Roger, wat was die slecht zeg! Ik gooi het nog maar even op het ontbreken van ritme na z'n blessure, maar dat was niet best.
1 zorgelijk puntje, de invalbeurt van Roger, wat was die slecht zeg! Ik gooi het nog maar even op het ontbreken van ritme na z'n blessure, maar dat was niet best.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"