Roda JC-Ajax
Niet alleen op KJH. Overigens, los van deze wedstrijd vind ik Luinge sowieso een ongelofelijke flapdrol. Ik kan mij geen mazzeltje van hem herinneren, wel dat we meerdere keren door hem zijn genaaid, zijn lidmaatschap van de KNJB ten spijt...Thijs schreef:Luinge heeft de pik op KJH volgens Andy Houtkamp..
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
-
- AT Toto winner 15/16
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Henk de Gier
- Contacteer:
het zal Charisteas moeten zijn dan.MHF schreef: *Of komt die omhaal van Huntelaar nog in de laatste seconde?
Deze wedstrijd was weer "de grote Roelof Luinge show". Belachelijke vent is dat toch. 100% penalty onthouden, Blind naar de tribune, Kah die maar mag blijven schoppen. Ik zal niet snel de scheidsrechter de schuld geven, maar Luinge was vandaag echt erg.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Het hele seizoen is voor mij een en al berusting.Peter schreef:Normaal gesproken ben ik er altijd goed kapot van. Nu heerst er vooral een gevoel van berusting in het feit dat we zo ontiegelijk slecht zijn. Ik kijk gewoon de RVV en neem de zoveelste nederlaag voor kennisgeving aan.
Een van de meest dramatische seizoenen, ik vraag me af of Ajax nog wel een dvd kan samenstellen met de "hoogetpunten" van dit jaar.
Martin van Geel moet vol aan de bak.
Laatst gewijzigd door sudesh op zo apr 02, 2006 1:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father