Ajax - Roda JC
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Precies, gewoon niet wisselen maar Charisteas naast KJH zetten! Ajax maakt in de ArenA zijn eigen regels! :headbang:
Supertommie a.k.a. Tomás Galásek natuurlijk! :eusa_dance:
Supertommie a.k.a. Tomás Galásek natuurlijk! :eusa_dance:
Laatst gewijzigd door Raymond op wo mar 22, 2006 10:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Volgens mij had ik het dan toch niet goed gelezen...ik zag 'hele' eerst niet staan :DFv schreef:Neuh... Boukhari probeert weer 26 man uit te spelen op een vierkante meter. Rosales had 1 goede voorzet op Huntelaar en hebben we verder niet gezien. (ja, je leest het goed: Rosales had een hele goede voorzet)mtrules schreef:Boukhari en Rosales goed?
De verhalen worden 'groter' naarmate ik aan het typen ben :Dmtrules schreef:Volgens mij had ik het dan toch niet goed gelezen...ik zag 'hele' eerst niet staan :DFv schreef:Neuh... Boukhari probeert weer 26 man uit te spelen op een vierkante meter. Rosales had 1 goede voorzet op Huntelaar en hebben we verder niet gezien. (ja, je leest het goed: Rosales had een hele goede voorzet)mtrules schreef:Boukhari en Rosales goed?
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Het is weer helemaal duidelijk, makker. :aai:mtrules schreef:Gelezen...was maar een geintje!Raymond schreef:@ mtrules:Raymond schreef:Supertommie a.k.a. Tomás Galásek natuurlijk! :eusa_dance:
Roda zet goed druk vanaf het begin van de tweede helft, Stevens zal er weer eens een donderende speech van gemaakt hebben. Hopelijk wordt de druk uiteindelijk te groot voor onze Limburgse 'vrindjes'.
Haha...hopelijk wordt Ajax ook beter als jij meer typt :DFv schreef:De verhalen worden 'groter' naarmate ik aan het typen ben :Dmtrules schreef:Volgens mij had ik het dan toch niet goed gelezen...ik zag 'hele' eerst niet staan :DFv schreef: Neuh... Boukhari probeert weer 26 man uit te spelen op een vierkante meter. Rosales had 1 goede voorzet op Huntelaar en hebben we verder niet gezien. (ja, je leest het goed: Rosales had een hele goede voorzet)
Dan valt er nog een hoop typwerk te verrichten. :sad:mtrules schreef:Haha...hopelijk wordt Ajax ook beter als jij meer typt :D
En Boukhari loopt zich wéér eens vast. Typen Fv, typen!
Laatst gewijzigd door Raymond op wo mar 22, 2006 10:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father